Problem sa auto plinom

Topic u kojem "dežura" naš glavni serviser, rješava probleme i daje savjete.Na svako pitanje odgovara se isti dan...

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

DejanBP
Novi Korisnik
Postovi: 3
Pridružen/a: 06 vel 2017 16:11
Automobil koji vozite: Citroen C5 2.0 16v (100kw) 2002

Problem sa auto plinom

PostPostao/la DejanBP » 06 vel 2017 16:15

Naime, imam jedan problem sa plinom u autu (AG gas). Auto je Citroen C5 2.0 16v (100kw) 2002 godina.
Od samog pocetka je namesteno da se vozilo uvek pali na benzin pa, kada dostigne odredjenu temperaturu da prebaci na plin. Tu i nastaje problem. Kada upalim auto, nakon nekoliko sekundi, ako sam stacionaran (parkiran), u trenutku kada prebaci na plin, auto se ugasi.
Ako rucno prebacim na plin u toku voznje, ide bez problema. Nema trzanja, lepo vuce. Takodje, ako je u voznji prebacen na plin, kada, npr. stanem na crveno, auto se ne gasi.
Dakle, gasenje je samo prilikom startovanja auta i prvog prebacivanja na plin, kada je vozilo stacionarno.
Da li je neko ima slican problem i da li zna sta bi moglo biti u pitanju?
Ako pomaze, pre neki dan je zamenjen EGR ventil kao i lambda sonda.
Na dijagnostici (Lexia) prikazuje temperaturu rashladne tecnosti -40 nakon sto je auto vozen, sto je totalno pogresno. Mozda je i to u pitanju. Inace, nivo rashladne tecnosti je ok, a tacka smrzavanja je -45 (mereno 15.12.2016.).
Hvala unapred! :)

hrgamonster
Standardni korisnik
Postovi: 41
Pridružen/a: 07 srp 2010 19:09
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1.8 103kW 2008.g
Marka i vrsta plinske instalacije: OMVL DREAM XXI N OBD
Lokacija: Split
Kontakt:

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la hrgamonster » 06 vel 2017 21:58

Pa ako si mjenjao lambdu nakon vozi se neko vrijeme samo na benzin pa na stelanje plinske mape
hrco

DejanBP
Novi Korisnik
Postovi: 3
Pridružen/a: 06 vel 2017 16:11
Automobil koji vozite: Citroen C5 2.0 16v (100kw) 2002

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la DejanBP » 06 vel 2017 22:05

Hvala na odgovoru.
Vozio sam samo na benzin nekih 130 km.
Medjutim, ovaj problem postojao je i pre ugradnje lambda sonde.
Doduse, nije se bas svaki put desavalo da se ugasi, ali, vecinom se gasio.

Avatar
Domba
Autoplin senior
Postovi: 136
Pridružen/a: 27 vel 2015 09:55
Automobil koji vozite: Ford Focus MK II FL 1.6 Ti VCT LPG
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Lokacija: Fulda (DE) - Osijek (HR)
Kontakt:

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la Domba » 07 vel 2017 10:33

Provjeriti senzor temperature? Koji pokazuje -40...
Prvi Hrtvatski detailing forum: www.cro-detailing.com

Miki9
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 15 vel 2017 22:58
Automobil koji vozite: Mazda 323

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la Miki9 » 15 vel 2017 23:46

Imam problem sa Mazdom 323 (1.8 16 V)koju sam kupio sa ugrađenim Lovato loveco pro plinom.Problem je bio prisutan odmah po kupovini.Uglavnom nakon paljenja na benzin i prebacivanja na plin auto se gasi u leru.Prestane se gasiti tek kada auto dođe na punu temperaturu.Drugi veći problem je općenito loš rad u leru(i na benzin)visok ler na hladno i nepravilno vraćanje odnosno zadrška na nekih 1400 nekad i više okretaja dok se auto potpuno ne zaustavi.Tada padne na normalnih 850 ali i dalje malo cuka a ponekad uglavnom kada dugo stoji u leru podigne okretaje do 1000.U vožnji nema problema ni sa potrošnjom ni sa snagom osim kada pustim gas pa zeza ova zadrška.E sad nakon resetiranja (skidanje kleme na pol sata) auto neko vrijeme osjetno bolje radi odnosno dok prvi put malo duže ostane na leru.Tada ponovno sve poblesavi.Napominjem da se check lampica ne pali i na dijagnostici ne pokazuje nikakvu grešku.Sve je očišćeno leptir, motorić lera, nema falša provjereno.Jedino još nisam radio adaptaciju klapne.Ono što me zanima DALI LOŠE POŠTELAN LER NA OVOM PLINU MOŽE POREMETITI BENZ.MAPU, ili je ipak problem u nečemu drugom nevezano za plin.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la hgzg » 16 vel 2017 06:46


Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la hgzg » 16 vel 2017 17:36

...ako se odveze 100 km isključivo na benzin - da li se problemi oko ler gasa povuku? ...ako je tako, problem je 99% samo u loše podešenom plinu. Imaš li čime "pročitati" LTFT i STFT nakon 100 km vožnje "samo benzin" i poslije toga kada "pošašavi" od plina .... kada znamo te podatke - lakše će biti rješiti stvar

Vuco
Autoplin junior
Postovi: 72
Pridružen/a: 09 pro 2016 20:15
Automobil koji vozite: Renault Megane 2 Sedan 1.6 16V 82kW 2008.
Marka i vrsta plinske instalacije: EuropeGas Avance 32 ECU
EuropeGas Primo isparivač
Valtek 30 3ohm injektori
Atiker 42L boca umjesto gume
Lokacija: Zagreb, Trešnjevka

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la Vuco » 16 vel 2017 23:35

Miki9 je napisao/la:Ono što me zanima DALI LOŠE POŠTELAN LER NA OVOM PLINU MOŽE POREMETITI BENZ.MAPU, ili je ipak problem u nečemu drugom nevezano za plin.

Naravno. I kad je auto na leru, plinska mapa može pomicati benzinsku.

Meni se gasio na prvom prebacivanju sa benzina na plin ako sam stisnuo kuplung, a onda se nakon nekog vremena počeo i gasiti u samom stajanju u leru. Fuel Trimovi su pokazali da kod prebacivanja na plin naglo skoče u +, ali se svejedno ugasio auto. Vožnja na benzin par dana da se vrate trimovi u normalu u svim uvjetima (samo držanje na leru nije radilo nekog pomaka), nova autokalibracija i sad je sve ko metak.
viewtopic.php?f=2&t=4835

Skidanje kleme i resetiranje ECU-a što se tiče trimova, te da tada auto radi super, ti govori da je nešto sa plinom loše podešeno.

Miki9
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 15 vel 2017 22:58
Automobil koji vozite: Mazda 323

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la Miki9 » 17 vel 2017 09:30

To sam i pretpostavio, ali mi je serviser rekao da plin i benzin nemaju veze jedno sa drugim jer nije sekvent.Ali moj je loveco pro koji radi preko iste sonde.Inače kada ga resetiram i vozim samo na benzin sve je ok.Probao tako desetak dana i čim sam prebacio na plin počeo je brljati.Tada na plin čak puno bolje radi.Na ecu plina postoje one lampice koje valjda pokazuju podešenost smjese.Meni u leru radi samo žuta i ponekad žuta i narančasta a kad stisnem gas samo crvena.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la hgzg » 17 vel 2017 11:04

...LCS (plin sa mješačem i lambda kontrolom) radi na način da LCS elektronika (za vrijeme dok motor radi na LPG) stalno šalje "lažni signal" - "smjesa idealna" (podsklop zvan varalica) u benzinki ECU baš da se ne razj...u LTFT i STFT .... očito je sa tim nešto neispravno

...no to bi serviser sve morao znati i znati popraviti (za pare - normalno)

...postoji i "balkansko" rješenje - napajanje ECU-a se stavi preko relea.... isključiš kontakt - prekida se napajanje ECU-a (inače je pod stalnom strujom)...... na taj način svaki puta kada pokrećeš motor krećeš sa "resetiranom" benzinskom mapom. Ponavljam - to nije primarno rješenje i struka to ne preporuča, ali "može se"...

mikiveliki
Novi Korisnik
Postovi: 1
Pridružen/a: 17 vel 2017 19:39
Automobil koji vozite: Honda Civic

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la mikiveliki » 17 vel 2017 19:52

Ugradio sam TNG uređaj. (AC Q-BOX plus, Tomasseto A9, Valtek dizne, JML kapalica) Sve je Ok prešao sam nekiih 250 km u prethodnih pet dana i ne primetim razliku u performansama, auto ne prijavljuje nikakve greške... ali! zapazio sam sledeće, pa reko da priupitam da li ste imali slične probleme:
1. U vožnji na TNG, prilikom zaustavljanja vozila, odnosno prilikom pritiskanja kvačila i kočnice, obrtaji padnu na 500 obrtaja, pa skoče na 1200 i na kraju se vrate na 800 koliko su inače i na leru. Ako auto vozim na bezin obrtaji padnu na 800 i tu se zadrže, što je i ispravno, jelte.
Napominjem da zagrejan auto u leru, bilo na gas ili na benzin radi na nekih 800 obrtaja. Znači razliku u obrtajima samo pravi momenat pritiskanja kvačila i kočenja.
Pokušao sam da pretragom foruma nađem sličan problem, ima, ali je problem isti i na benzin i na gas, dok je kod mene u pitanju samo gas, pa da je u pitanju npr klapna onda bi obrtaji padali i na benzinu, ali ne problem se javlja samo prilikom pritiskanja kočnice i kvačila kad auto vozim na gas.
2. Prilikom preticanja ili vožnje autoputem na nekih 3500 do 4000 auto iako je boca puna prebacuje sa plina na benzin.

Vozilo je Honda Civic VIII gen. 2010.godište 1.8 benzin 103 KW
Pošto za nekih dve nedelje idem na prvi servis na 1000km, interesuje me da li su opisani problem zbog loše mape plina, ili su pak zbog neodgovarajućih pobrojanih komponenti iz ugradnje.
Nadam se da će biti otklonjeni, ali sam nestrpljiv, nisam očekivao ….
Šta mislite.
Veliki Poydrav

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la hgzg » 17 vel 2017 20:32


Miki9
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 15 vel 2017 22:58
Automobil koji vozite: Mazda 323

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la Miki9 » 17 vel 2017 21:10

Može li netko preporučiti dobrog majstora za plin Lovato, Požega Brod Đakovo Osijek.Sistem je LCS Loveco pro.

Avatar
Domba
Autoplin senior
Postovi: 136
Pridružen/a: 27 vel 2015 09:55
Automobil koji vozite: Ford Focus MK II FL 1.6 Ti VCT LPG
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato
Lokacija: Fulda (DE) - Osijek (HR)
Kontakt:

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la Domba » 18 vel 2017 11:46

Malo dalje od Osijeka, Autoplin Lepus u Belom Manastiru. Decku su super korektni.
Prvi Hrtvatski detailing forum: www.cro-detailing.com

dule74
Novi Korisnik
Postovi: 1
Pridružen/a: 17 tra 2018 19:37
Automobil koji vozite: citroen c5 2.0 i na plin

Re: Problem sa auto plinom

PostPostao/la dule74 » 17 tra 2018 19:48

postovani na isparivacu postoji elektro ventil koji je meni pravio isti probleme , naime polako se odvije i ocisti od neke vrste masne naslage koja koja se stegne i nedozvoljava elektro ventilu da otvori ili zatvori plin.na vecoj temperaturi vode koja zagreje isparivac pa samim tim i ventil tada se desi da oradi posao ali ni to nije dugog veka ,na kraju ce skroz da zapekne i nece otvarati .ovu informaciju tesko ce vam reci bilo koji majstor zato sto gubi svhu polako


Natrag na “Dežurni serviser”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 8 gostiju.