Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

Ovdje možete kreirati svoje topic-e vezano za vozila za koja vas zanima ugradnja plina ili možete podijeliti svoja iskustva vezana za ugradnju plina s drugim korisnicima.
Preporučamo otvaranje topica s markom, vrstom i tipom motora automobila na koji se topic odnosi.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,Moderatori

Avatar
MarioR34
Novi Korisnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 25 pro 2017 23:48
Automobil koji vozite: Audi A4 B6 2.0 20V N/A 2001.g
Marka i vrsta plinske instalacije: Nemam plinsku instalaciju
Kontakt:

Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la MarioR34 » 05 sij 2018 00:08

Kao što naslov kaže radi se o Audiju A4 B6 atmosfercu , ražmišljam o ugradnji plina , surfajući okolo po bespućima interneta našao sam za sada dva kvalitetna , bar tako pišu ugraditelja plina , kao što sam napisao u mojem predstavljanju vama , dakle :

1.http://www.autoplin.net/
2.http://autoplin.eu/o-thomgasu/

malo copy paste odgovora kolege sa moga predstavljanja hgzg

hgzg je napisao/la:...prvi link je "yugo", drugi je "audi"


hgzg je napisao/la:...pozdrav "bratu po autu".... onako kako gledam na LPG uređaje....... BRC mi je No1 (što ne znači da "najbolji" u svakoj "disciplini"). Tvoj auto je relativno nezahtjevan prema plinskim komponentama i sigurno će dobro raditi sa kombinacijom STAG-HANA ... razlike su u nijansama... brzina odziva injektora, prebacuje li benzin-plin-benzin "cilindar po cilindar" ili svi zajedno.. može li prebaciti "u leru" ili trzaj mora biti maskiran u vožnji. Modularnost raila za injektore u smislu koliko se injektor može "nagurati" u mali prostor, a da istovremeno bude dostupan za promjenu/kontrolu... (BRC jedini ima rail za 5 cilindara, railove sa "nasuprotnim" injektorima za V-motore). BRC je "naročito jak" u programskom dijelu detekcije kvara kada treba pronaći "sumnjiv" injektor, bobinu ili slično... radi funkcije gdje se proizvoljno može birati koji cilindar radi na LPG, a koji na benzin.... mogu još 101 stranicu..


Stavio bi cilindričnu bocu od 80 L ,čep za tankanje tamo gdje je i za benzin , kao što je kolega rekao , makar u drugim temama ovoga foruma (čitao sam ih više a i još ću koju ) pri ugradnji , nikakva crijeva koja su prignječena ili samo mrvicu prignječena , tj čist ugradnju , plinsku instalaciju koja je instalirana da tako da nesmeta drugim majstorima da rade bilo šta drugo na mom automobilu .

Nikakva trzanja , nikakve lampice da svijetle , greške itd.

Mogučnost čitanja greške , poštelavanja mapa plina (znam kolega je napisoa BRC u tekstu iznad)

Par pitanja :D
1.Nemam pojma o plinu i instaklacijama , tako da nisam znao da postoji instalacije koje prebacuju plin cilindar po cilindar i one koje prebacuje sve odjednom ( u mom slućaju 4 cilindra ) , predpostavljam da je bolje sve odjednom da prebaci ili ?

2. Za sada čitajući kroz teme kvalietne plinske komponente su :

BRC , Lovato , Landi Renzo , ali koje tražim ima više tipova , ono kao s line opreme u Audiju :D

3.Kako saznat "punokrvnost BRC ili je Stag

4.Kako se poveže( znam plin ima ECU) i po čemu mjeri koliko još možeš prijeći km na displeyu km sata (vjerovatno jer je povezan sa ecu motra ), plina naravno , npr. meni u audiju piše u trenutnom režimu voznje i 4 brzini sam ,tim načinom vožnje mogu preći km , recimo još 100 km (nemam BC .tj imam ali čeka ugradnju , dakle sada uz to pisati će trenutna potrošnja , npr. 7.8 L )

5. prijatelj mi je ugradio nedavno plin ,u focusa ima bc , dali je istina da treba potrošiti tank ili dva plina da sve sjedne na svoje mjesto što se tiče boarc compijutera , naravno rekao mu je da dođe poslije potrošenog tanka , dva , to je 1100 km na uštelavanje .

6.Čitajući neku temu na ovom forumu o ecu plina sa više močućnosti , možda sam nešto pomješao , naišao sam na ovaj link

https://auto-silvio.hr/shop/cijena/ac-s ... ori-valtek
pretpostavljam da je to za automobil od 8 cilindara :D

Dali fali samo boca tu da bude kompletna instalacija plina ili?

Dali je proizvod dobar i kakve su mu mogučnosti? , primjerice laka dektecija kvara , namještanje mapa.

7. Kada stavim punjač plina , dali su takvi isti svugdje u evropi , predpostavljam da nisu , onda kakve je potrebno kupit nastavke ako ideš van da si siguran i miran , da nećeš sa tim imati zezancije.

8. prvi servis je besplatan , tako nešto , što se sve servisira na plinu ,na redovnom servisu , sve što se mogu sjetiti iz neke teme isparivač , možda reparacija ili čišćenje plinski dizni , što još .

Još vas gnjavim sa pitanjima , samo da se sjetim :D , za sada toliko .

Avatar
MarioR34
Novi Korisnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 25 pro 2017 23:48
Automobil koji vozite: Audi A4 B6 2.0 20V N/A 2001.g
Marka i vrsta plinske instalacije: Nemam plinsku instalaciju
Kontakt:

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la MarioR34 » 05 sij 2018 00:15

9.Svi se plinske instalacije automatski prebacuju na plin ali si ih u mogućnosti sam ugsit i upalit kada želiš ili ?

Samo se softverski upisuje na koliko da prebaci , neke prema okretajima , neke prema toplini motora , primjerice na 35-40 stupnjeva zagrijanosti motora , to je istina ili ? na što je najbolje poštelati i dali ta mogučnost štelanje ovisi o mogučnostima ECU tj. plinskog kompijutera .

10 .može li se automobil palit samo na plin ili baš mora na benzin , ili i to ovisi o mogučnosti ECU

11. Kakvi sve pokazivači količine plina postoje i gdje ih sve mogu vidjeti , vidio sam kockaste sa par okruglih lampica koje pokazuju kolicinu plina u rezervaru i ružni su mi , gdje se može nabavit lijepše :D

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la hgzg » 05 sij 2018 10:50

...na A4-B6 osobno biram (preporučujem) bocu na mjestu rezervnog kotača, što većeg (maksimalnog) volumena u odnosu na prostor. Mislim da je "idealan" torodijal (u obliku rezervnog kotača) 650x240 mm na 30 stupnjeva (multiventil sa untarnje strane), NAZIVNOG VOLUMENA 61 litru. Inače ako je boca (bez obzira na vrstu) nazivnog volumena 100, u nju stane/puni se 80 ... konkretno boca od 61 litre prima 50-52 litara plina (sigurnosna mjera radi porasta tlaka pri višim temperaturama). Strah oko "gubitka" rezervnog kotača nije previše osnovan, dobra guma rijetko se buši, a i postoje razni setovi za krpanje. Uostalom dosta novih automobila uopće nema rezervni kotač. Ako staviš cilindričnu bocu ("bačvu") gubiš preklapanje stražnjih sjedišta... a opet postoji mogućnost da "bačva" smeta za pristup rezervnom kotaču, istina cilindrične boce su nešto većih volumena od torodijala. Auto ti nije quattro, možeš nabaviti "tanki" rezervni i staviti ga u neku oblogu od skaja.

...ako se sve napravljeno/podešeno kako treba nema cukanja, trzanja, gušenja .... ili "paljenja lampica". Potrošnja plina u litrama za isti režim vožnje u odnosu na benzin veća je za 10-20%. Prve "hladne-žedne" kilometre voziš na benzin.... pa u nekoj računici "koliko štedim" zamisli da plina troši 30% više od benzina.... može biti samo mrvicu povoljnije. Motor na LPG razvija 3-5% manje snage, uz "malu-mrvicu" više momenta oko 2000 okretaja. Auto se vozi bez "dodatnih znanja".... ako je sve podešeno kako treba "ostanak bez plina" čak i u preticanju nije problem.... mali trzaj i doslovno sekunda bez pogona - auto se sam "vrati na benzin". U slučaju kvara plinske instalacije u 99% slučajeva motor se automatski prebaci na benzin. Neki auti imaju "problem sa ventilima", tzv. VSR. On se rješava aditivima za zaštitu ventila (najpoznatiji u HR je FlushLube (FL) i/ili plinskim ECU-om sa "anti VSR programom", tj. doubrizgavanjem benzina). Ni jedan Audi od cca 1988 do 2008 nije "rizičan na VSR".

Trajnost motora ostaje ista, čak malo raste. Mogući su problemi sa benzinskim injektorima, pumpom benzina (ali Audi na pumpe nije rizičan) i bobinama (u odnosu na benzinski pogon). Preporuka je (pogotovo ljeti) imati barem 30% benzina u spremniku - radi boljeg hlađenja benzinske pumpe. Ako ti jednog dana majstor kaže da je bobina "loša" i da zato "trza" na LPG kod jačeg ubrzanja (a na benzin radi OK) ...... vjerojatno govori istinu :mrgreen: .


1. bolje prebacivanje je "cilindar po cilindar" jer je "mekše" i može na bilo kojim okretajima
2. renomirani proizvođaći imaju više podvrsta setova zavisno od generacije motora, broja cilindara ... ali to sve "normalan majstor" zna... obizirom da se radi o starijem autu (EU4)... praktički sve će raditi OK
3. na svim komponentama (ECU, injektori, isparivač.... ) piše proizvođač
4. kada voziš na (naknadno ugrađen) LPG podaci o potrošnji i dosegu ispisani na putnom računalu nisu točni... ako je sve VRHUNSKI podešeno realna potrošnja plina je veća za 10-20% od brojaka koje pokazuje putno računalo.... doseg vrijedi za benzin.. prosječna brzina ostaje točna
5. na ovo ti djelomično odgovara brojka "4".... u biti na "1000 km" je samo neka vrsta kontrole, jer ako je sve OK... sve radi od "0-km"
6. ovo na linku je "prednji set" za 8 cilindara, nedostaje boca, crijevo boca-isparivač, multiventil ("urica za bocu"), priključak za punjenje i nešto sitnog pribora
7. nemaju sve zemlje isti priključak za punjenje (HR, BIH, Slovenija, Grčka, Poljka, Srbija, Italija imaju) .... postoje adapteri koji to rješavaju http://www.lpgconversionkitinstaller.co ... oductid=46 ...ovaj "najširi tanjurić" (Dish) je "naš"
8. servis na 1000 km je samo kontrola/završno podešavanje. Filteri (plinske i tekuće faze) se mjenjaju na 10000-30000 km ... membrane isparivača 50000-150000 km, neki injektori se repariraju na 30000-50000 km .... zdrav razum kaže da je dobro posjetiti majstora jednom godišnje ili svakih 20000 km (što prije nastupi) .... i tu računaj na trošak od cca 50 eura
9. isključenjem na prekidač (ili u slučaju kvara plinske instalacije) auto se ponaša kao da plina nikada nije ni bilo. Ako plinski ECU podržava prebacivanje na LPG "u leru" - super ... ni drugačije nije posebni problem, spuštanje praga temperature antifriza za prebacivanje ispod 30 stupnjeva donosi daleko više problema od uštede.
10. pokretanje "direkt na plin" hladnog motora moguće je na većini sustava, ali samo kao "pomoć" u slučaju kvara benzinske pumpe ili slično. Postoje sutavi koji "dozvoljavaju" pokretanje toplog/vrućeg motora direktno na LPG... zapravo takvim sustavima to je uobičajena postavka/način rada.
11. manje-više svi birači pogona (prekidači) se sastoje od jednog tipkala i 4-8 LED-a ... svi pokazuju dosta neprecizno, neki se mogu "finije podesiti", ali ne očekuj čuda po toj osnovi. Osobno "najljepši" prekidač ima Landi-Renzo (ali BRC ima i u tom segmenutu neke prednosti). U teoriji postoji način da se "upogoni" original pokazivač benzina da pokazuje stanje plina za vrijeme dok motor radi na LPG, ali osim u original ugradnji (dosta Opela u RH) tako nešto nisam viđao u realnom životu. "Najbolje mjesto" za ugradnju birača pogona je LIJEVO od volana... na B6 između prekidača svijetla i regulacije visine farova (OK, ako imaš OEM Xenon - nema "gumbića" za regulaciju visine)

PS. u smislu sigurnosti NEMA straha, jedina "slaba točka" automobila sa LPG-om su neventilirane podzeme garaže ili "ugradnja" iz "gigine šupe" kada se grubo krše pravila struke.

Avatar
MarioR34
Novi Korisnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 25 pro 2017 23:48
Automobil koji vozite: Audi A4 B6 2.0 20V N/A 2001.g
Marka i vrsta plinske instalacije: Nemam plinsku instalaciju
Kontakt:

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la MarioR34 » 05 sij 2018 19:04

Zaista hvala na opsežnom odgovoru , nadam se da će se još kolega pridružiti odgovorima i iskustvima.

Što se tiće spremnika , zadnja klupa mi nije preklopiva , neću stavljati u rezervni kotač spremnik plina , nevolim to , iako su mi gume nove Michelinove Cross Climate XL V .

9 /10. pitanje , više sam mislio na opcije , ( da mogu ako se hocu vozit samo na benzin :D , kada hoću ) ne radi uštede , za start na hladan motor , da sam htio štediti ugradio bi plin odavno , doduše auto nije prijašnji godina prelazio puno kilometara . znači bolje da je naštelan da se pali na 30-35 stupnjeva antifriza.

11. Probati ću nači što bolji birač pogona , makar sam imao ideju kupiti još jedan OEM pokazivač levela goriva i staviti ga u pepeljaru , spojiti tako da pokazuje plin , pošto ne palim cigarete u autu , ali kao što si napisao to je više samo teorija .

Nemam OEM Xenon tj.imam stoje u ormaru već jedno mjesec ,dva :D , dakle imam gumbiće za regulaciju visine , po meni neka vizija mjesta birača pogona je pretinac ispod prekidača svijetla na nekim šarkama ,

http://www.diamar.hr/upload/0452512.jpg

tako da ga možeš izvuci van i sakriti ako želiš , ništa bušeno , naljepnice visoke kvalitete , na mjesto gdje će se ljepiti , sve zaljepljeno , jedno od ideja , tako nešto :D

Hvala još jednom na odgovorima .

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la hgzg » 05 sij 2018 20:36

...onda je preklopna stražnja klupa na B6 limuzini "dodatna oprema", znam da sam ih viđao sa preklopom - dokaz da nisam lud:
https://cdn4.pelicanparts.com/techartic ... /pic01.jpg

birač pogona (prekidač sa pokazivačem nivoa LPG-a) ne možeš birati - on ide zajedno u paketu sa ECU

birač pogona možeš staviti bilo gdje (i na krov)... ali lijevo od volana je najbolje mjesto (iz istog razloga auti imaju okrugle kotače - nema boljeg rješenja). Molim te ne izmišljaj toplu vodu sa pantima (odavno je otkrivena).... moj B6 je imao xenon i ova pozicija bila je samo čep .... na tvom mjestu bi ga probao "uglazbiti" na ovu poziciju ovdje: http://wamp-autodiely.sk/nahradne-autod ... 50x253.jpg ... iskreno nisam 100% siguran da stane.... treba provjeriti ... ako te brine rupa ili "trganje" regulatora visne farova ... uvijek možeš posebno nabaviti tu "plastikicu" - ne treba nikom pa nije skupa.

Avatar
MarioR34
Novi Korisnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 25 pro 2017 23:48
Automobil koji vozite: Audi A4 B6 2.0 20V N/A 2001.g
Marka i vrsta plinske instalacije: Nemam plinsku instalaciju
Kontakt:

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la MarioR34 » 07 sij 2018 04:51

Nebi stavljao to pokraj prekidača za svijetlo , pogledao sam i ruzno izgleda , isto tako i kada probuse rupu ispod prekidača svijetla , nije topla voda :D ali bio je primjer , sakriti prekidač da se uopće nevidi , staviti šarku ili nešto slično u ovaj pretinac , zalijepiš za "plafon" pretinca

https://s26.postimg.org/lkhrhiopl/IMAG0985.jpg

rasklopiš i vidiš birač pogona , zaklopiš i kao da uopće ništa nema , estetski lijepo ( skriveno) i ništa nisi bušio .

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la hgzg » 07 sij 2018 11:22

...o biraču pogona još samo nekoliko rečenica: (i dalje šutim na tu temu) .... imaš situacija kada desnom rukom okrećeš ključ za pokretanje motora, a istovremeno moraš "tipkati" po prekidaču (kada aktiviraš direkt-start na LPG). U slučaju nekog kvara ili ostanka bez plina (zavisi kako je podešeno)... zgodno je (najslobodnijom rukom u vožnji) lijevom prebaciti sa plina na benzin. Na sve to... kako ćeš na "sakrivenom" prekidaču vidjeti količinu plina, vrstu goriva na koje voziš, status plinskog ECU-a ili neku signalizaciju greške?

...sve ostalo pitaj, na temu prekidač - nemam više teksta!

puknuti
Autoplin junior
Postovi: 74
Pridružen/a: 27 ruj 2016 06:17
Automobil koji vozite: ford escort 16 clx

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la puknuti » 07 sij 2018 14:08

koliko taj auto troši benzina u tvojim uvjetima prigradske vožnje

Avatar
MarioR34
Novi Korisnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 25 pro 2017 23:48
Automobil koji vozite: Audi A4 B6 2.0 20V N/A 2001.g
Marka i vrsta plinske instalacije: Nemam plinsku instalaciju
Kontakt:

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la MarioR34 » 07 sij 2018 16:25

Nisi shvatio moju viziju , dakle skriven je ako hoćeš da je skriven , šarke su samo bile primjer nekog sistema , uglavnom moglo bi ga se izvuć i staviti da ga vidiš i kada je otkriven sve to možeš napraviti kao i da je cijelo vrijeme uglavljen negdje vani , tipa kao sa mobitelom na nosacu , isto sve mozes u vožnji , znam nema koristi od toga , ali lijepa mogučnost , isto tako neznam hoću li tako napraviti .

Ovisi o gužvi ali večinom 7-8 litara , u gužvi kreni stani duze ali bas guzvetini , 11.5 l

Avatar
MarioR34
Novi Korisnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 25 pro 2017 23:48
Automobil koji vozite: Audi A4 B6 2.0 20V N/A 2001.g
Marka i vrsta plinske instalacije: Nemam plinsku instalaciju
Kontakt:

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la MarioR34 » 07 ožu 2018 18:52

Nakon još malo istraživanja , odlučio sam se ugraditi BRC plin u Tomasgasu , i tako naručen 21.2. ujutro u 8h , auto je bio gotov sljedeči dan oko 12:30 h
Automobil je 3 dana prije odvezen na kemisko čišćenje , opran i izvana ali je pala kiša pa su zato plastike u motornom prostoru , malo prljave.

https://s26.postimg.org/403lh55e1/IMAG1000.jpg

https://s26.postimg.org/6u6qum2fd/IMAG1002.jpg

https://s26.postimg.org/rr2yzfdcp/IMAG1004.jpg

https://s26.postimg.org/fp7l5b6p5/IMAG1005.jpg

https://s26.postimg.org/emxemrvll/IMAG1007.jpg

https://s26.postimg.org/wpqhdzz61/IMAG1008.jpg

https://s26.postimg.org/oduqcl1qh/IMAG1017.jpg

https://s26.postimg.org/ww46h08a1/IMAG1018.jpg

https://s26.postimg.org/uxxij3v8p/IMAG1006.jpg

Tu još fali zaštitni poklopac na motoru , jer nisam dao da mi režu novu , nego stari koji je bio buknuo a zavarne je odnesti da ga izrežu pa na lakiranje.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la hgzg » 07 ožu 2018 21:19

...posao uredan, uređaj je Seqent-alba ..... cijena vjerojatno niža od uobičajenih 7500 kn (za gotovinu)?

Avatar
MarioR34
Novi Korisnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 25 pro 2017 23:48
Automobil koji vozite: Audi A4 B6 2.0 20V N/A 2001.g
Marka i vrsta plinske instalacije: Nemam plinsku instalaciju
Kontakt:

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la MarioR34 » 10 ožu 2018 18:48

Neka su sniženja došla , prije je bilo 7700 za karticu , sada 7370

dakle prvi sa linka cijene je ugrađen .

http://autoplin.eu/cjenik-ugradnje/

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la hgzg » 10 ožu 2018 21:32

...da Sequent alba je relativno nov na tržištu, osobno uvijek bih dao 1000 kn više za "klasični" sequent... primarna razlika je u injektorima, razlike u ECU ne poznajem.

Avatar
MarioR34
Novi Korisnik
Postovi: 13
Pridružen/a: 25 pro 2017 23:48
Automobil koji vozite: Audi A4 B6 2.0 20V N/A 2001.g
Marka i vrsta plinske instalacije: Nemam plinsku instalaciju
Kontakt:

Re: Audi A4 B6 2.0 20V 96 KW ALT , N/A 2001g. (ugradnja plina )

PostPostao/la MarioR34 » 02 tra 2018 13:58

Prošli smo nešto manje od 1200 kn na plinu i otišli na prvi besplatni pregled , uzeli su automobil , spojili na laptop , vozili se 10 -15 minuta i sve u savršenom stanju :D

Sada za 10000 km promjeniti isparivač a to je 250 kn.


Natrag na “Automobili”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.