Što bi se desilo da se zamjene konektori na injektora, tj. da konektor 1.injektora ukopcamo na 2.injektor a konektor 2.injektora ukopcamo na 1. injektora dok su 3. i 4. injektora ok ukopcani.
Kad 2. injektor pusti plin a trebao je 1. injektor pustiti plin, tad bi struja usisa ipak povukla plin i zrak u 1. cilindar?! Da li sam tu u pravu?
Redoslijed paljenja injektora
Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori
-
- Standardni korisnik
- Postovi: 32
- Pridružen/a: 19 sij 2014 09:51
- Automobil koji vozite: Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150ks
- Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast, sekvencijalni
- Lokacija: Zadar
- Mike20
- Autoplin Master
- Postovi: 906
- Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
- Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
- Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
- Lokacija: VŽ-KR-ZG
Re: Redoslijed paljenja injektora
Ne.
Svaki injektor šprica ispred svog kanala tj. cilindra
Da ih zamjeniš, motor bude neravnomjero radio, trokirao
Svaki injektor šprica ispred svog kanala tj. cilindra
Da ih zamjeniš, motor bude neravnomjero radio, trokirao
- hgzg
- Autoplin ekspert
- Postovi: 2345
- Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
- Automobil koji vozite: trenutno nažalost samo čađa
imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
. - Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
- Lokacija: Zagreb
Re: Redoslijed paljenja injektora
...zamjena konektora injektora rezultirala bi nešto nemirnijim radom na leru (ali i dalje na sve cilindre), pod većim opterećenjima ne bi primjetio ništa. Zapravo najveća razlika bila bi kod prebacivanja benzin-plin-benzin kod (boljih) sustava koji prebacuju "cilindar po cilindar" (većina prebacuje sve cilindre odjednom). Tada bi (tih par taktova) jedan cilindar dobivao i plin i benzin, a drugi ništa.
Kod uobičajenih (svakodnevnih) motora, pod punim opterećenjem injektor može biti otvoren i do 80% vremena (80% DC) koje je potrebno da bi motor "odradio" sva 4 takta (gorivo izlazi iz injektora i u fazi ispuha/kompreseije/ekspanzije/ispuha). Za primjer: na 5000 okretaja uz vrijeme injektora od 19 ms imamo cca 80% DC. Neka te to ne buni jer i rasplinjač ili k-jetronic STALNO (is)puštaju gorivo u motor. Tackođer svi plinski sistemi sa mješačem kao i BRC just heavy ili LR - IGS također stalno puštaju plin u motor. Gorivo koje se "ušprica" u usisni kanal (a ventil je u tom trenutku zatvoren) jednostavno se "akumulira" - pa čim se otvori usisni ventil - najnormalnije ulazi u cilindar.
Kod uobičajenih (svakodnevnih) motora, pod punim opterećenjem injektor može biti otvoren i do 80% vremena (80% DC) koje je potrebno da bi motor "odradio" sva 4 takta (gorivo izlazi iz injektora i u fazi ispuha/kompreseije/ekspanzije/ispuha). Za primjer: na 5000 okretaja uz vrijeme injektora od 19 ms imamo cca 80% DC. Neka te to ne buni jer i rasplinjač ili k-jetronic STALNO (is)puštaju gorivo u motor. Tackođer svi plinski sistemi sa mješačem kao i BRC just heavy ili LR - IGS također stalno puštaju plin u motor. Gorivo koje se "ušprica" u usisni kanal (a ventil je u tom trenutku zatvoren) jednostavno se "akumulira" - pa čim se otvori usisni ventil - najnormalnije ulazi u cilindar.
-
- Standardni korisnik
- Postovi: 32
- Pridružen/a: 19 sij 2014 09:51
- Automobil koji vozite: Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150ks
- Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast, sekvencijalni
- Lokacija: Zadar
Re: Redoslijed paljenja injektora
Po ovom zadnjem nekako mogu zaključiti da i ako izmjesamo konektore na injektorima (plinskim) motor će i dalje raditi uz nepravilnost pri prebacivanju s benzina na plin?
- hgzg
- Autoplin ekspert
- Postovi: 2345
- Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
- Automobil koji vozite: trenutno nažalost samo čađa
imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
. - Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
- Lokacija: Zagreb
Re: Redoslijed paljenja injektora
...DA, lagano "podrhtavanje" na leru i manjim opterećenima - i to je sve. Koliko znam BRC i nešto STAG-a može selektivno prebacivati benzin-plin. Landi Renzo ne može.... opet svaki dan dolaze novi modeli - tako da ovo sa BRC-om i STAG-om treba uzeti sa rezervom.
Natrag na “Automobili i autoplin općenito”
Online
Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 10 gostiju.