Senzor rashladne tekućine

Ubrizgavanje plina, ECU, dijagnostika....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

Avatar
KoSi
Autoplin junior
Postovi: 76
Pridružen/a: 29 tra 2015 00:15
Automobil koji vozite: VW up
Marka i vrsta plinske instalacije: GreenGas Aero a trebao je biti Europegas Oscar-N OBD
Lokacija: Zagreb

Senzor rashladne tekućine

PostPostao/la KoSi » 09 sij 2018 20:13

Konkretno pitanje je koja je razlika između 4k7 i 10k NTC senzora rashladne tekućine?

Do prije nekog vremena mi je bilo podešeno da imam senzor 4K7 i uočio sam da mi sporije prikazuje rast temperature kod početnog zagrijavanja auta tj. auto je duže na benzinu.
Nešto sam čačkao po mapi preko laptopa i istovremeno pogledao na mobitelu u torque pro aplikaciji i skužio da je u torque-u temperatura rashladne cca 55C a u softveru plinskog ecu-a je 35C, prebacio sam u postavkama senzor na 10K NTC i pokazivalo je stupanj razlike od torque-a.
Tako sam i ostavio i sada mi auto puno ranije prebaci na lpg, prije sam ujutro kada sam išao na posao vidio da prebaci kada je u torque-u između 50 i 60C a u postavkama plinskog ecu-a mi je bilo postavljeno da prebacuje na 30C.
Nakon što sam to vidio prebacio sam u postavkama da mi prebacuje na 35C na plin i zbilja prebaci jako brzo... otprilike duplo prije prebaci na plin.

Da li se može senzor nekako oštetiti ako je postavljena kriva postavka?
Moja pretpostavka je da ne može jer se tako vozim cca 10 dana ali da pitam za svaki slučaj :mrgreen:

Zahvaljujem unaprijed!

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2363
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Senzor rashladne tekućine

PostPostao/la hgzg » 09 sij 2018 20:31

...odgovaram uz sigurnost +99%: u slučaju ako neki ECU podržava više senzora (istog proizvođača)... teško da "kriva postavka" izazove kvar.

Druga je stvar razlika između očitanja senzora kojeg koristi ECU motora (očitava temperaturu motora) i senzora (koji je naknadno stavljen) za rad LPG sustava (očitava temperaturu isparivača), pogotovo u fazi zagrijavanja. Ovaj "naknadni senzor" može biti na samom isparivaču, na "dovodnom" crijevu (toplije) i na "odlaznom" crijevu (hladnije).... obzirom da je važan sam isparivač - treba "prekontrolirati" njegovu pravu temperaturu..... sve do 30 stupnjeva je OK, niže temperature vode u problem.

Avatar
KoSi
Autoplin junior
Postovi: 76
Pridružen/a: 29 tra 2015 00:15
Automobil koji vozite: VW up
Marka i vrsta plinske instalacije: GreenGas Aero a trebao je biti Europegas Oscar-N OBD
Lokacija: Zagreb

Re: Senzor rashladne tekućine

PostPostao/la KoSi » 09 sij 2018 21:55

Zato sam sada i stavio 35C :mrgreen: :lol:
Senzor ima na samom isparivaču (Tomasetto at09 alaska)...


Natrag na “Autoplin komponente-općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.