Stag 200-4 vezivanje benz. dizni

Ubrizgavanje plina, ECU, dijagnostika....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

kvcali
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 19 ruj 2017 22:15
Automobil koji vozite: Omega b2 2.0

Stag 200-4 vezivanje benz. dizni

PostPostao/la kvcali » 25 ruj 2017 16:48

ugradio bih ovaj uredjaj koji je polovan pa me na ovoj semi bune par detalja

prvi su ove makaze kod benzinskih dizni, pretpostavljam da se nista ne sece vec se samo udzekaju konektori a plinski racunar sam gasi benzinske dizne i i sa njih uzima signale, ali me te makaze bune

drugi je ova braon zica sa bobine, gde se ona tacno vezuje na bobinu,

i treca stvar signal sa lambda sonde, sa koje zice , sonde obicno imaju 3- 5 zica ?

https://s26.postimg.org/l10995y3d/Untitled.jpg

ostalo je sve uredno i jasno.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2363
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Stag 200-4 vezivanje benz. dizni

PostPostao/la hgzg » 26 ruj 2017 12:42

1. zavisi kakvu kablažu imaš, negdje se injektori samo "preštekaju".... ili se režu i spajaju (obavezno leme)
2. smeđa RPM (bobina) ... zavisi od tipa bobine, na "starinskoj" to je ona žica "koja vodi na platine"... znači ne ona koja je stalnih 12v (kontakt) već ona koja "okida" bobinu.... pokreneš motor i uzmeš probnu lampicu.... kada ju spojiš "na pravu" motor "zatrokira" a lampica "blica". Bolje ti je tu smeđu žicu spojiti na senzor radilice ili bregaste..... sve radi, a imaš kvalitetniji signal. Dok motor radi vidiš gdje je stalnih +5v - to ne - već jedna od druge dvije.... ili negdje na netu nađi "ECU wire plan" ..... i znaš koju boju tražiš.
3. lambda ima od 1 do 5 žica, signalna je (gotovo uvijek) crna

kvcali
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 19 ruj 2017 22:15
Automobil koji vozite: Omega b2 2.0

Re: Stag 200-4 vezivanje benz. dizni

PostPostao/la kvcali » 26 ruj 2017 21:31

imam kablazu sa 3 dzeka dakle nista ne treba da se sece dva se udzekaju na dizne od benzina i dovodni dzek koji ide na njih , a treci na plinske, super to smo resili
dva, motor je opel x20xev ima jednu bobinu iz koje idu 4 kabla na svecice, na nju dolazi dzek mislim da je sa 4 ili 5 zica ne secam se dobro, dakle tu treba da nadjem koja je zica impulsnog karaktera, evo i slike dakle kolko ja vidim moze i zica 38 ili 39 ?


https://s26.postimg.org/twru2gmah/IMG_2 ... 212715.jpg

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2363
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Stag 200-4 vezivanje benz. dizni

PostPostao/la hgzg » 27 ruj 2017 11:07

...bolji je senzor radilice ili bregaste, ako ne vjeruješ meni - pitaj nekog drugog!

kvcali
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 19 ruj 2017 22:15
Automobil koji vozite: Omega b2 2.0

Re: Stag 200-4 vezivanje benz. dizni

PostPostao/la kvcali » 27 ruj 2017 20:05

ma kakvi verujem nije probelm nego na ovom motoru ta dva senzora cesto crkavaju, pa reko da se nesto ne "preopterecuje", zato reko da ih izbegnem,

a koju funkciju tacnije zasto je plinskom racunaru potreban taj signal

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2363
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Stag 200-4 vezivanje benz. dizni

PostPostao/la hgzg » 27 ruj 2017 22:23

...za broj okretaja u trenutku kada motor ode u cut-off (inače broji RPM po injektorima)


Natrag na “Autoplin komponente-općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.