Lovato easy fast injektori

Ubrizgavanje plina, ECU, dijagnostika....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 921
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Lovato easy fast injektori

PostPostao/la Mike20 » 14 svi 2017 09:25

Daklem na mom sustavu (Lovato easy Fast) na 80 000km su otkazali poslušnosti originalni Lovato JP injektori (oni kockasti)
Zamijenjeni su 2 ohmskim "valtekoidnim" ALex injektorima. Dosad su odradili 70 000km bez greške
Motor je sada na 150 000km ( Fiat Bravo 1.4 TUrbo 120ks) i svi kilometri su na plin odrađeni

Kod naglog pritiska gasa, dođe do trzaja, ko da ostane bez plina.
Osim tog trzaja, nema nikakvih drugih problema u radu na plin
Provjerene su sve bobine i ostalo što bi mogao biti uzrok (skorz kratke cijevi od injektora do usisne, stavljene nove, nove cijevi sa isparivača do raila itd) Isparivač je 200kW, pa mislim da bi bilo do injektora

Planiram ih zamijeniti s nečim malo kapacitetnijim. Dal uzet novije Lovato KP injektore (oni okrugli) ili nešto tipa Hana blue ili nešto takvo.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2363
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Lovato easy fast injektori

PostPostao/la hgzg » 14 svi 2017 10:53

...zamisli da na 2000 okretaja (u trećoj brzini) zabiješ pedalu gasa "u pod"..... i onda motor "štucne" između 2500-3500 okretaja...... a poslije sve "dobro odradi" do blokade. Ako je odgovor na ovo pitanje DA........ prvoosumnjičene su bobine/svijećice

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 921
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Lovato easy fast injektori

PostPostao/la Mike20 » 15 svi 2017 09:00

Zamijenio sam sve svječice original Denso Irridium, bobine i to original Bosch, jer sam se sjetio tvojih iskustava. Al na žalost očito nije do toga.
Pa sam gledao u smjeru povećanja dotoka plina, a ne iskrenja.
Čak sam i malo smanjio razmak elektroda na svječicama.
Jedino ako su nove bobine neispravne.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2363
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Lovato easy fast injektori

PostPostao/la hgzg » 15 svi 2017 14:10

...dalje nisam pametan

Bravo T-Jet
Standardni korisnik
Postovi: 32
Pridružen/a: 19 sij 2014 09:51
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150ks
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast, sekvencijalni
Lokacija: Zadar

Re: Lovato easy fast injektori

PostPostao/la Bravo T-Jet » 29 svi 2017 22:10

a mapa? što ti je plinskom mapom? jel si pratio tlak plina u vožnji kad ga zakucas u pod? što ti je plinskom mapom? na bezinu ti je sve ok?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2363
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Lovato easy fast injektori

PostPostao/la hgzg » 30 svi 2017 10:25

...u mojem slučaju deltaP (tlak plina) je padao sa "gasom u podu", čak ni ugradnja dva isparivača (nazivne snage 300 kW) nije do kraja 100% rješila problem (nominalno auto je bio 169 kW). Plinski ECU se protiv toga "bori" produljivanjem vremena ubrizgavanja TonG..... i sve dok se TonG ne "zapikne" u maksimalno dozvoljeni DC... to se ne manifestira kao "cukanje", već kao nešto slabije ubrzanje. Na benzinu je sve bilo 1/1.

...što se bobina tiče, većina vlasnika takvog motora (R5 2.2-20v turbo) mjenja OEM bobine sa bobinama od 2.0TFSI, na ebayu ima dobra ponuda kablaže za ugradnju 2.0 TFSI bobina u R5 2.2-20v turbo. OEM bobina za R5 motor košta oko 2000 kn komad (ide ih 5 :mrgreen: ), a OEM za 2.0 TFSI košta oko 500 kn komad. Te bobine od 2.0 TFSI nose se i sa 1000 ks u tom motoru.... međutim nisu sposobne podržati 230 ks na LPG. Svijećice su bile nove, najbolje za taj motor........ tek je nabavka OEM bobina rješila problem (našao sam ih "ispod ruke" po 750 kn/kom)..... opet to je samo moje izolirano iskustvo.

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 921
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Lovato easy fast injektori

PostPostao/la Mike20 » 02 lip 2017 07:52

Hodam kod Tidale, i mapa je stvarno odlično složena, nakom napiranja nije bilo toliko izraženog trzaja, pa izgleda da je mapa malo "pobjegla"
Nakon igranja s bobinama, jedino mi je ostala pomisao da zafali plina, jer turbo puše već od 1700-1800 okretaja.
Jedino je zanimljivo da originalne Bosch bobine koštaju 250kn, kao i NGK, dok Beru koštaju duplo više, što mi je nevjerojatno.
Dal je možda nešto s vremenom mijenjano u njihovoj "snazi", ne znam
AL nemoguće da ganc nove Bosch bobine ne valjaju, ok i Bosch je sr...nje, nema tu nEmačke kvalitete više, al svjedno

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2363
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Lovato easy fast injektori

PostPostao/la hgzg » 02 lip 2017 13:20

...najjeddnostavnije je negdje posuditi OEM bobine..... osim napona (u kV) postoji i energija iskre (MJ).... to češ teže naći. U mojem (bivšrm) slučaju kada staviš bobine na vagu (ili u ruku) odmah vidiš razliku.

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 921
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Lovato easy fast injektori

PostPostao/la Mike20 » 03 lip 2017 06:35

Hvala, poigrat ću se s tim detaljnije.
Da li je moguće da mapa malo "pobjegne" radi injektora koji su prespori (sivi valtekoidni Alex 2 ohma), pa onda je taj trzaj osjetniji?

I ako stvarno nije do bobina, nego do injektora, što uzeti?

Danas sam pričao s kolegom, ima Astru 2008.g 2.0turbo, rekao na nekih 250ks.
Ima LPG tech ugrađen, jedino mu je padao tlak kod ubrzanja na dovodu plina, pa je originalni isparivač zamijenio Lovatovim kakav i ja imam (200kw).
Injektori su izgledom ko Hana, valjda njihova kopija.
Veli d nikad trzaja nije imao, plinski sustav odradio 60 000km dosad. Veli da mu čak na plin lamela proklizava, dok na benzin ne.


Natrag na “Autoplin komponente-općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.