Lovato RGJ-3.2L DD

Ubrizgavanje plina, ECU, dijagnostika....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

DaNe
Standardni korisnik
Postovi: 48
Pridružen/a: 25 srp 2013 12:27
Automobil koji vozite: Opel Vectra B, 1.8 16V
Marka i vrsta plinske instalacije: AC 300 ISA2, Alex Shark 1200, Alex Barracuda

Lovato RGJ-3.2L DD

PostPostao/la DaNe » 13 sij 2017 01:35

Pozdrav!
Jel ima neko iskustava sa ovim isparivacem za sekvent?
lovdd.jpg

lovato dd.png

Speceifcnost mu je sto ima 2 membrane pa ima varijabilni izlazni pritisak gasa, I to ovako: na praznom hodu ima oko 0.7bar izlazni pritisak a na punom gasu oko 1.0bar.

The outlet gas pressure is automatically compensated in a variable and proportional way through MAP, which allows to optimize the operation to a higher or lower engine load.

Interesuje me kako se u praksi pokazuje ovaj varijabilni izlazni pritisak gasa, kako utice na rad motors itd?

http://www.lovatogas.com/php/eng/lpg_re ... 2l-dd.html
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.

DaNe
Standardni korisnik
Postovi: 48
Pridružen/a: 25 srp 2013 12:27
Automobil koji vozite: Opel Vectra B, 1.8 16V
Marka i vrsta plinske instalacije: AC 300 ISA2, Alex Shark 1200, Alex Barracuda

Re: Lovato RGJ-3.2L DD

PostPostao/la DaNe » 07 vel 2017 04:12

Bilo sta bi mi koristilo....ako iko zna....

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Lovato RGJ-3.2L DD

PostPostao/la hgzg » 07 vel 2017 14:23

....ima li isparivač 1,2 ili 5 membrana :mrgreen: , (ako je za sustav sa elektroinjektorima) uvijek se izlazni tlak (kontinuirano) regulira "zbrajanjem" MAP-vrijednosti sa tlakom koji je mehanički predefiniran oprugom.

DaNe
Standardni korisnik
Postovi: 48
Pridružen/a: 25 srp 2013 12:27
Automobil koji vozite: Opel Vectra B, 1.8 16V
Marka i vrsta plinske instalacije: AC 300 ISA2, Alex Shark 1200, Alex Barracuda

Re: Lovato RGJ-3.2L DD

PostPostao/la DaNe » 07 vel 2017 14:46

Pa da.
E sad, stvar je u tome da kad obicnih, svih ostalih isparivaca, izlazni pritisak opada sa porastom broja obrtaja, ili, u najboljem slucaju, pritisak ostaje isti. A kod ovog DD isparivaca, pritisak raste sa porastom broja obrtaja. Pa me zanima kako bi se to odrazilo na rad motora. Naravno, multipoint ubrizgavanje u pitanju.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Lovato RGJ-3.2L DD

PostPostao/la hgzg » 07 vel 2017 14:59

...u prvom trenutku si me uspio malo zbuniti, pokolebati - čestitam -

Ipak i na "običnom" isparivaču je izlazni tlak (tlak na injektorima) manji "na leru" od situacije kada je "gas zabijen u pod".... recimo da je isparivač mehanički namješten na 1.4 bara...... na leru imaš vakuum (MAP) -0.6 bara pa na leru motor radi na 0.8 bara LPG-a na injektorima (1.4 + -0.6 = 0.8) ..... a kada zabiješ "gas u pod" vakuum se mjenja na -0.2 pa imaš 1.2 bara na injektorima .... znači pritisak na injektorima raste i sa klasičnim isparivačem povečanjem opterećenja motora........ još kada (i ako) zapuhne turbo :D :D :D :D :D

...provjeri sa postojećim komponentama!


Natrag na “Autoplin komponente-općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.