Važnost odgovorajućeg isparivača

Ubrizgavanje plina, ECU, dijagnostika....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

carasco
Novi Korisnik
Postovi: 11
Pridružen/a: 11 svi 2015 23:16
Automobil koji vozite: 307SW 2.0 "pije više neg ja"

Važnost odgovorajućeg isparivača

PostPostao/la carasco » 10 stu 2015 00:16

Naime zanima me dal ima veze ako je isparivač deklariran na 135ks a auto na 143ks?

Dali je tolerancija tolika ili je bolje ići na isparivač sa većom deklariranom konjažom od vozila?

Hvala

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2363
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Važnost odgovorajućeg isparivača

PostPostao/la hgzg » 10 stu 2015 18:22

...deklarirana nazivna snaga isparivača u KW samo je orjentir, u konačnici zavisi od tlaka plina koji prolazi kroz isparivač, kao i od temperature samog isparivača. Pa ni svi automobili sa 100 KW ne troše istu količinu goriva pri maksimalnoj snazi. Neki automobili raditi će bez greške i sa 10% "slabijim" isparivačem, a neki će biti "žedni" i sa isparivačem koji je i +50% jači od motora. Općenito problem će biti sa turbo motorom koji se vrti iznad 6000, dok će "sporohodni" n/a biti manje zahtjevan.

Opet ako nabavljaš isparivač "od nule" bolje je uzeti jači od slabijeg, a ako imaš postojeći "mrvicu slab" ........ vrlo vjerojatno će biti OK.


Natrag na “Autoplin komponente-općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.