Liqui Moly opaka dilema

Da li proizvodači samo "love u mutnom" ili....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,gogo,Wesper,virion,Moderatori

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la hgzg » 22 vel 2011 23:30

@ I wonder.......... ne ulazeći u raspravu, ovo nije RS model B7 (4.2) već 2.7 T koji se vrti 1500 okretaja manje........ no svjedeno je visokooptrerećen motor (ako ne i jače od 4.2) i sasvim je jasno definirano pod u kojim uvijetima mu odgovara "lošije" ulje.

Medic
Autoplin senior
Postovi: 130
Pridružen/a: 07 lip 2008 11:50
Automobil koji vozite: Mazda Premacy 1.8, Ford Focus N3
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomaseto+stag 300 direkcija
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la Medic » 22 vel 2011 23:54

@hgzg: Gos`n Gelo.... skužil sam po Granadi turbo iz popisa :44: Jel se delaju još naljepnice za AK Dubrava?
Rally....do it sideways

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la I wonder » 23 vel 2011 09:39

hgzg je napisao/la:@ I wonder.......... ne ulazeći u raspravu, ovo nije RS model B7 (4.2) već 2.7 T koji se vrti 1500 okretaja manje........

RS4 2700 ccm turbo, max snaga 280 kW pri 6 100 rpm.
RS6 4200 ccm, max snaga 331 kW pri 5 700 rpm.

tak bar kaže data.
no svjedeno je visokooptrerećen motor (ako ne i jače od 4.2) i sasvim je jasno definirano pod u kojim uvijetima mu odgovara "lošije" ulje
.
o tome i pričam. za različite uvjete, različita ulja. ali ovaj 2,7 T mora biti sretan i sa 10W40 za naše uvjete.
hidropodizači, ako ih ima, ne igraju tu nikakvu ulogu.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la hgzg » 23 vel 2011 09:56

.......upravo tako, možda još ekstremniji primjer: Audi RS2 (1995) ADU motor 5cyl........turbak 2226 ccm, 314 konja... na 6500 okretaja, blokada na cca 7500........ sa relativno malo ulja (4,5 L uključujući filter)........ zadovoljva se (u našem klimatskom pojasu) sa 10W-40......... ,a po karakteristikama i petnaestak godina kasnije nema konkrencije u današnjim motorima............ jer i takav auto visoke litarske snage (141 ks/ litra)........ "živi" 200-300 tkm bez otvaranja motora (naravno sa hidro-podizačima)

PS.
......godinama svoja vozila "hranim" sa 10W-40 i vozim ih kao da sam ih ukrao (zna Tidala kako se to radi kada fino podešavamo plinsku mapu...).......... i svi motori dugo žive....

@Medic..... glede AK Dubrava..... trenutno zatišje pred buru........(uvijek sve u zadnji čas)...

Medic
Autoplin senior
Postovi: 130
Pridružen/a: 07 lip 2008 11:50
Automobil koji vozite: Mazda Premacy 1.8, Ford Focus N3
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomaseto+stag 300 direkcija
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la Medic » 23 vel 2011 11:32

hgzg je napisao/la:
@Medic..... glede AK Dubrava..... trenutno zatišje pred buru........(uvijek sve u zadnji čas)...


Je pa to tak ide od prvog dana još dok sam i ja bio aktivan :sufprised: , ali mislim da nebude neke bure obzirom kolke trke se otkazuju
Rally....do it sideways


Natrag na “Koje motorno ulje koristiti za "plinaše"”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.