Liqui Moly opaka dilema

Da li proizvodači samo "love u mutnom" ili....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,gogo,Wesper,virion,Moderatori

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la hgzg » 21 vel 2011 13:01

......digresija na temu.....

@ I wonder, zanima me tvoje mišljenje (naravno i drugih forumaša)..... o "nestanku" hidro-podizača ventila. Po meni glavni razlog "škrtost" tvornice. Priče o "velikom broju okretaja" koje ne mogu pratiti hidro-podizači ne piju mi vodu. Recimo Audi RS4 (B7) V8 4200ccm -420 konjića, najveću snagu razvija na 7800 okretaja, a zavrti se još 500-1000 okretaja preko te brojke???........ i sve to sa 32 "štepsla".......

Medic
Autoplin senior
Postovi: 130
Pridružen/a: 07 lip 2008 11:50
Automobil koji vozite: Mazda Premacy 1.8, Ford Focus N3
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomaseto+stag 300 direkcija
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la Medic » 21 vel 2011 14:15

Nadam se da će ove dve usporedbe konačno objasniti gospodinu što sam mislio pot rjeđe, tečnije ili kako već, a BOLJE .... ili ovaj 15-40 ipak ima veći index viskoznosti a ovi u Fucsu pojma nemaju. Zvači riječ je o stabilnosti uljnog filma.


CHARACTERISTICS: TITAN SUPERSYN SAE 0W-30
Density at 15ºC DIN 51757 0.849 g/ml
Kinematic Viscosity at 40ºC DIN 51562-1 67.6 mm²/s
Kinematic Viscosity at 100ºC DIN 51562-1 11.9 mm²/s
Viscosity Index DIN ISO 2909 168
Flash Point, CoC DIN ISO 2592 226ºC
Pour Point DIN ISO 3016 - 53ºC

CHARACTERISTICS: TITAN UNIVERSAL HD 15W-40
Density at 15ºC DIN 51757 0.887 g/ml
Kinematic Viscosity at 40ºC DIN 51562-1 104.0 mm²/s
Kinematic Viscosity at 100ºC DIN 51562-1 13.9 mm²/s
Viscosity-Index DIN ISO 2909 135
Flash Point, CoC DIN ISO 2592 230ºC
Pour Point DIN ISO 3016 -42ºC


@hgzg: današnji štepsli mogu podnijeti okretaje, a moje mišljenje je naravno radi modernije konstrukcije i adekvatnijih rjeđih ulja koja su jednostavno rečeno brža. Ok, postoji vjerojatno masa faktora ali.....to bu gosn. načitani vjerojatno sad iznio.
Rally....do it sideways

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la I wonder » 21 vel 2011 20:25

hgzg je napisao/la:......digresija na temu.....

@ I wonder, zanima me tvoje mišljenje (naravno i drugih forumaša)..... o "nestanku" hidro-podizača ventila. Po meni glavni razlog "škrtost" tvornice. Priče o "velikom broju okretaja" koje ne mogu pratiti hidro-podizači ne piju mi vodu. Recimo Audi RS4 (B7) V8 4200ccm -420 konjića, najveću snagu razvija na 7800 okretaja, a zavrti se još 500-1000 okretaja preko te brojke???........ i sve to sa 32 "štepsla".......

tako je. škrtost tvornice je glavni razlog.
jer, njima je daleko jeftinije ugraditi mehaničke distancere nego hidraulične.
pogledaj kolko koštaju štepsli da ih ideš kupovati. boli glava.

drugi važan razlog je masa.
ventil koji se podešava mehanički, je lakši od ventila sa štepslom, ako ništa drugo, onda zbog mase ulja koja se nalazi u njemu.
znači da za takav ventil treba staviti jače federe (da bi se ventil vraćao jednako brzo kao mehanički), a jači federi znače da i materijali ventila i sjedišta ventila moraju biti kvalitetniji, da nebi došlo do njihovog raskivanja uslijed jakih udaraca kod visokih okretaja i temperature.

nikakve, ponavljam NIKAKVE veze nema gradacija korištenog ulja.
dokaz tome je i motor kojeg sam već spomenuo, TU3JP od peugeota koji ima hidrauličke liftere a u dubrovniku radi bez ikakvih problema sa 15W50 uljem, koje je gusto ko vrag na toplo.

sjeti se priče sa malim i velikim turbom. mali se puno brže zavrti zbog male mase koju treba pokrenuti pa je i turbo rupa manja.
slično vrijedi za ventile. osim što je mehaničke ventile lakše pokretati (manji mehanički gubitci), oni su i brži u izvršavanju "naredbi" pa takav motor lakše odnosi više okretaje.
još jedan dokaz: F1 motori ne koriste klasične podizače jer su prespori. nijedan podizač, bilo hidraulički bilo mehanički, nemože pratiti motor preko 12 000 okretaja (mislim da je tu granica).

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la I wonder » 21 vel 2011 20:31

Medic je napisao/la:Nadam se da će ove dve usporedbe konačno objasniti gospodinu što sam mislio pot rjeđe, tečnije ili kako već, a BOLJE .... ili ovaj 15-40 ipak ima veći index viskoznosti a ovi u Fucsu pojma nemaju. Zvači riječ je o stabilnosti uljnog filma.


@hgzg: današnji štepsli mogu podnijeti okretaje, a moje mišljenje je naravno radi modernije konstrukcije i adekvatnijih rjeđih ulja koja su jednostavno rečeno brža. Ok, postoji vjerojatno masa faktora ali.....to bu gosn. načitani vjerojatno sad iznio.

isuse bože dragi, jel se ti ikad zaustavljaš u neznanju?

čovječe božji...
stabilnost i čvrstoća uljnog filma je VEĆA sa gušćim uljem.
sa rijetkim uljem je uljni film SLABIJI. ili, to gore ulje 15W40 je BOLJE za topli motor od rijetkog 5W30. ali samo na toplo, na radnoj temperaturi motora.

i po deseti put...
znam na što si mislio, i po deseti put ti govorim da nisi u pravu. trpaš bezveze a neznaš osnovne stvari o ulju.

rijetko ulje stvara manji otpor uljnoj pumpi pa teoretski motor troši manje goriva (ranga 0,005 litara na 100 km). ali je isto tako pritisak ulja u motoru MANJI sa takvim uljem.
jel treba opet 5 slika da bi ti shvatio da pišeš bedastoće?

Medic
Autoplin senior
Postovi: 130
Pridružen/a: 07 lip 2008 11:50
Automobil koji vozite: Mazda Premacy 1.8, Ford Focus N3
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomaseto+stag 300 direkcija
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la Medic » 21 vel 2011 22:39

Genijalac....nemam rijeci. Idem hitit sutra 5-50 van iz motora i ulit neki 15-40 jer ce mi po tvojim rijecima bolje stititi motor na radnoj temperaturi!? Ili sam opet u krivu?

Pa dobro kaj nema tu na forumu vise nitko nomalan da komentira ovo cudo?

Vidim da si i za turbine strucnak hahaha. Brzina vrtnje ovisi o brdo faktora, a ne o njenoj velicini. Ali svaka cast. Tak fino upakiras ta sranja da ljudi to popuse naveliko jer neznaju
Rally....do it sideways

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la I wonder » 21 vel 2011 23:14

o čemu ti to?
jesi na gljivama? gdje si ti takve stvari pročitao?

govorim ti da rijetko ulje kao što je 5W30 ima slabiji uljni film od 5W40 ili 10W40 kad je motor na radnoj temperaturi.
s time i slabije štiti motor. 5W50 nisam uopće spominjao, a ti uporno tvrdiš da je 5W30 rjeđe i bolje štiti motor roflmao

ako te muči taj podatak (jer vidim da još nisi u svojoj glavi posložil pojmove podmazivanje, viskozitet, temperatura...), onda pogledaj manometre ulja u autima koji ih imaju.

kad je ulje hladno, onda je gusto.
kad se ugrije, postaje rijetko.
manomentar pokazuje VISOKI pritisak ulja na hladno i NIŽI pritisak na toplo.
a svrha aditiva u motoru je da ne dozvole da ulje bude PREGUSTO kad je hladno i da nebude PRERIJETKO kad je toplo.

ako uspoređuješ 5W50 i 5W40, onda će 5W50 bolje štititi motor kad je topli jer je to ulje na toplo GUŠĆE od 5W40.

priča o turbini je opet svemirska tehnologija za tebe.
nije stvar u okretajima, nego VREMENU koje je potrebno da se turbina zavrti dovoljnom brzinom da bi počela davati dovoljno zraka za motor.
pa je velika turbina troma, teže ju je zavrtiti i treba više vremena dok počne puniti motor. kažemo da je turbo rupa velika jer prođe 2-3 sekunde dok motor počne jače ubrzavati.
male turbine imaju manju masu, brže se zavrte nakon stiskanja gasa i prije počnu puniti motor. nakon stiskanja gasa prođe oko 1 sekunde dok motor počne jače ubrzavati, baš zbog male mase turbine pa kažemo da ima malu turbo rupu.

možda da probaš????
probaj zavrtiti kotač od bicikla kad je u zraku, pa kotač od kamiona kad je dignut u zrak. možda ti onda sine o čemu pričam. o MASI, ne o okretajima. veću masu je teže zavrtiti.

nitko se više ne javlja jer se svi smiju doma tvom neznanju. a da sam ja imalo u krivu, već bi se javili, ne boj se. i imaju pravo.
tvoj je problem što tu ne griješim.
pa samo nasatavi sa daljnjim sramoćenjem, samo mi daj vremena da ti odgovorim na svaku tvoju provalu neznanja.

Medic
Autoplin senior
Postovi: 130
Pridružen/a: 07 lip 2008 11:50
Automobil koji vozite: Mazda Premacy 1.8, Ford Focus N3
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomaseto+stag 300 direkcija
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la Medic » 22 vel 2011 09:16

I wonder je napisao/la:
priča o turbini je opet svemirska tehnologija za tebe.
nije stvar u okretajima, nego VREMENU koje je potrebno da se turbina zavrti dovoljnom brzinom da bi počela davati dovoljno zraka za motor.
pa je velika turbina troma, teže ju je zavrtiti i treba više vremena dok počne puniti motor. kažemo da je turbo rupa velika jer prođe 2-3 sekunde dok motor počne jače ubrzavati.
.


Ne nego je najbitniji odabir adekvatne turbine obzirom na kapacitet motora, A/R usisnog i ispušnog kućišta,...itd.
Kamionska turbina je velika a na kamionu puni takoreći odmah. Da je zašarafiš na neki motor od 1100 ccm nebi ni dala neki tlak jer bi bio propuh u njoj. Ti generaliziraš mala/velika i to nema veze s vezom jer postoji masa drugih faktora.

Sad sam skužio da ti zapravo ne kužiš razliku između viskoznosti i indeksa viskoznosti. Tebi je samo gusto/rijetko isto ko i velika/mala turbina.

Što se tiče 5-50...njega sam onak bezveze spomenuo jer ga imam u autu.

E da....baš me zanima kak bi se ranije navedeni audi rs4 ponašao sa 15-40 uljem koje je po tebi bolje jer je gušće ...itd od tvornički propisanog 5w-30? To je bezveze propisano da ljudima uzimaju lovu ili postoji neko logično objašnjenje, pa pošto ti sve znaš....čekamo

evo i njegovih podataka
http://www.silkoleneoil.com/site1/pdf/T ... 05W-30.pdf

btw....ovo o gljivama nebih komentirao jer ti si taj koji demantira sve uljarske i automobilske ing.-ove
Rally....do it sideways

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la I wonder » 22 vel 2011 09:55

ma o kakvim turbinama pričaš?
jedini razlog zašto sam spomenuo turbinu je zbog usporedbe tromosti. velika turbina je troma isto kak je i ventil sa hidropodizačem trom. što mu je veća masa, to je tromiji, pa mu treba više vremena da se zavrti (turbina) ili da se vrati u zatvoreni položaj (ventil).
isto vrijedi za SVE stvari na ovom svijetu, kotači bicikla i kamiona su ti najbolji primjer.

za index viskoziteta, ti uopće pojma nemaš što je to.
o viskozitetu ti cijelo vrijeme i držim predavanje. niski viskozitet znači da je tekućina rijetka (kao voda), a visoki znači da je gusta (kao med). koje bolje podmazuje? rijetka voda ili gusti med?
niski viskozitet= niski pritisak ulja u motoru.
visoki viskozitet= viši pritisak ulja u motoru.

nije moguće da još nisi shvatio da je veći pritisak ulja bolji za motor i da je podmazivanje bolje.
nije moguće da još ne shvaćaš da je rijetko ulje LOŠIJE za motor, ono što ti cijelo vrijeme pokušavam ukazati. postoje razlozi zašto se propisuje rijeđe ulje za neki motor, ali to sigurno nije zato da be se poboljšalo podmazivanje. logično objašnjenje postoji, ali ti ga ionako nebi shvatio, sa svim onim što neznaš o motorima i ulju.

audi RS4 sa turbo motorom može ići na sve gradacije ulja, ovisno o vanjskoj klimi.
10W40 je OK za njega, 15W40 u toploj klimi isto, za teške uvjete 5W30 ili 5W40, a za produženi interval 0W30 ulje. i zato nemoj bulazniti o stvarima o kojima ništa ne razumiješ.

i NE, ja ne demantiram inžinjere i uljarske znalce, nego samo tebe.
ti si sve krivo shvatio i nemaš niti jednu potvrdu toga što ti misliš da je. niti jednu.

Medic
Autoplin senior
Postovi: 130
Pridružen/a: 07 lip 2008 11:50
Automobil koji vozite: Mazda Premacy 1.8, Ford Focus N3
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomaseto+stag 300 direkcija
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la Medic » 22 vel 2011 11:53

I wonder je napisao/la:
audi RS4 sa turbo motorom može ići na sve gradacije ulja, .


Može isto ko mercedes 200D iz `43. roflmao

Stvarno si nenadmašan....skidam kapu iako nisam dobio objašnjenje između viskoziteta i indexa viskoziteta, al nema veze :laie:

Sad ću ovo poslat frendovima u Fuchs kao vic dana nek se nasmiju malo.

Ni s turbinom nisi u pravu. Kamionska se turbina odma zavrti iako je veća, teža...itd....Tu opet dolaze oni drugi faktori o veličini motora, potiska itd......ali ti i dalje generaliziraš
Rally....do it sideways

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la I wonder » 22 vel 2011 14:41

HGZG, molba
budući da nemogu postati slike sa posla, daj postavi sliku dozvoljenih gradacija ulja za audi RS4 iz autodate.

medic, stvarno već radiš.......predmet ismijavanja iz sebe.
viskozitet je mjera za "tekućost", odnosno koliko je neka tekućina otporna prema tečenju (mi nemamo riječ za to u hrvatskom, je viskozitet NIJE mjera za gustoću).
index viskoziteta je razlika viskoznosti neke tekućine između dvije različite temperature.

frendove u fuchsu pitaj koje ulje bolje podmazuje, gušće ili rjeđe. i budi spreman odgovoriti sa: II-AAAAAAAAAAAA kad ti kažu da je gušće ulje bolje, isto ono što ti ja već danima govorim.

nađi jednu potvrdu bedastoće o turbini. molim, samo jednu. tekst ili video.
a onda ću te ja sjest u kamion pa da vidiš što je turbo rupa. baš zbog toga jer je turbina na kamionu ogromna, zato kamioni imaju veliku turbo rupu. iz čega se vidi da kamion nikad nisi ni vozio, pa se suzdrži od takvih komentara napamet.

a možeš i ovdje pitati o kamionskom turbu
http://www.truckonestop.com/phpBB3/index.php
to drži moj prijatelj s kojim sam radio i dečki će ti pojasniti sve o tromosti kamionskog turba ako treba.
bila je tu čak i prezentacija scaniinog motora gdje se je moglo uživo vidjeti da motoru treba nekoliko sekundi dok turbo nabije tlak. puno sporije nego kod malih auta sa malim i laganim turbinama.

navečer ću postaviti slike gdje se vidi učinak elektromotora na turbinu (toyota 2,2 D), koji se dodaje da bi skratio vrijeme odaziva na komandu pedale gasa.

nemoj, molim te, nemoj više o turbinama i o ulju, ovo graniči sa zdravim razumom koliko ti toga neznaš.
nema nikakvih problema da ti se pokaže i objasni, ali daj shvati da ti fali golemi dio materije da bi shvatio o čemu se piše.

i nakon svega što ti je napisano, ti još uvijek ne želiš ukopčati mozak i razmisliti.
a rješenje ti je nadohvat ruke. samo trebaš sam sebi odgovoriti na pitanje: ZAŠTO koristiš ulje 5W30, kad je ulje SAE 5 rjeđe na radnoj temperaturi, pa po tebi i bolje od tog 5W30.
stani, dobro razmisli, i trebao bi i sam shvatiti da nema nikakve logike u tvom razmišljanju.

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la I wonder » 22 vel 2011 15:13

evo još malo teksta, možda ti ipak sine da se sramotiš i da ti je bolje da šutiš.

dva mala turba se ugrađuju da bi se smanjila turbo rupa koju bi imala jedna velika turbina.
When used on inline engines parallel twin turbos are commonly applied with two smaller turbos, which can provide similar performance with less turbo lag than a single larger turbo.

http://en.wikipedia.org/wiki/Twin-turbo

mehanički podizači ventila i njihove prednosti pred hidrauličkim
Solid lifters provide better control of the valvetrain as engine speed increases and reduce a phenomenon known as deflection, allowing the valvetrain to produce more revolutions per minute (rpm). Solid lifters provide better performance, especially at 7,000 rpm or more.

http://www.ehow.com/facts_7816973_solid ... fters.html

gušće ulje = veći tlak ulja u sistemu
rjeđe ulje = niži tlak ulja u sistemu
Heavier viscosities, such as 20W-50, straight 30W or 40W, may help maintain good pressure in hot weather but are too thick for cold weather driving and may cause start-up lubrication problems - especially in overhead cam engines.

Light viscosities, on the other hand, such as straight 10W or 5W-20, may improve cold weather starting and lubrication but may be too thin in hot weather driving to maintain good pressure.

barlavi
Autoplin junior
Postovi: 85
Pridružen/a: 27 vel 2007 22:21
Automobil koji vozite: OPEL VECTRA A Otišla u C.I:O.S.
RENO CLIO ll
Marka i vrsta plinske instalacije: TOMASETO
Lokacija: Sveta Nedelja

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la barlavi » 22 vel 2011 15:26

Prijatelju imaš živce svaka ti dala !!
kune su interesantne

Medic
Autoplin senior
Postovi: 130
Pridružen/a: 07 lip 2008 11:50
Automobil koji vozite: Mazda Premacy 1.8, Ford Focus N3
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomaseto+stag 300 direkcija
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la Medic » 22 vel 2011 15:34

barlavi je napisao/la:Prijatelju imaš živce svaka ti dala !!


Uz ovoliko šprehe svaka mu i da....odustane jadna sam da ga skine :lol:

evo....K A P I T U L I R A M ...definitivno....

U pravu si u globalu ali ne baš u svim pogledima.....mislim oko ulja, ali ajde..... :sufprised:
Ovo s turbinama je bila j** jer vidim da se brzo pališ :lol:
Rally....do it sideways

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la hgzg » 22 vel 2011 18:54

@ I wonder......... nemam autodatu koja sadrži taj podatak......

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Liqui Moly opaka dilema

PostPostao/la I wonder » 22 vel 2011 23:01

Medic je napisao/la:Uz ovoliko šprehe svaka mu i da....odustane jadna sam da ga skine :lol:

evo....K A P I T U L I R A M ...definitivno....

U pravu si u globalu ali ne baš u svim pogledima.....mislim oko ulja, ali ajde..... :sufprised:
Ovo s turbinama je bila *** jer vidim da se brzo pališ :lol:

hvala.
nema potrebe za sarkazmom. jer nije uopće poanta u tome da sam ja u pravu, nego da si ti cijelo vrijeme u krivu. bilo tko ti je mogao to reći da si pitao.
a s obzirom da tu ipak ne raspredamo kafanske priče, bilo bi bezveze da se prenašaju toliko netočni podaci.

ulje za audi RS
audi1.JPEG

audi2.JPEG


elektromotor spojen na turbinu da bi joj pomogao da se što prije zavrti (zbog mase/tromosti turbine) i što prije počne puniti motor zrakom. tu je graf učinka
turbo1.JPEG


i koliko jači elektromotor utiče na smanjenje turbo rupe
turbo2.JPEG


Natrag na “Koje motorno ulje koristiti za "plinaše"”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.