(Ne)kvaliteta ulja – praktična iskustva

Da li proizvodači samo "love u mutnom" ili....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,gogo,Wesper,virion,Moderatori

Avatar
BORKO
Ravnatelj odbora za prijem članova
Postovi: 1595
Pridružen/a: 22 tra 2007 02:16
Automobil koji vozite: Mercedes W124 200 TE
1993. ?? 305 000 km ??
(pukla sajla :) )
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto LCS, od 13.06.2006
na plin prešao više od 110 000 km
(pukla sajla :) )
Lokacija: štopldorf, fertalj
Kontakt:

Re: (Ne)kvaliteta ulja – praktična iskustva

PostPostao/la BORKO » 17 ruj 2010 01:34

Nema potrebe za izmišljanje "tople vode"...(niti eksperimentiranje)

Nećeš pogriješiti s bilo kojim uljem koje ima specifikacije i gradacije zadane za tvoj motor, (lako provjeriš što se traži) odnosno oznaku MB229.3... :yes:
tko pjeva, zlo ne misli

neo091
Standardni korisnik
Postovi: 26
Pridružen/a: 14 ruj 2010 23:00
Automobil koji vozite: Mercedes Benz CLK 200
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC

Re: (Ne)kvaliteta ulja – praktična iskustva

PostPostao/la neo091 » 17 ruj 2010 09:55

Hvala na odgovoru,ja sam se javio mailom u Liqui Moly jer imaju službu koja se bavi tehničkim pitanjima u njemačkoj i začuđujuće brzo su mi odgovorili(što me iznenadilo),čovjek se i potpisao,vidi se na nije kompjutorski odgovor...
dakle napisao mi je da koristim ulje LEICHTLAUF HIGH TECH 5W40 koje odgovara specifikaciji MB Freigabe 229.5 i koje je također pogodno za vozila sa LPG instalacijom.
pošto je to ulje gdje je produljen interval na 30.000 milsim ja ga svakako mislim mjenjati na 20.000. :drinks:

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: (Ne)kvaliteta ulja – praktična iskustva

PostPostao/la I wonder » 17 ruj 2010 13:19

za taj auto je propisano polusintetsko ulje gradacije 10W40.
LM koji želiš kupiti je sasvim dobar za tebe ali nema potrebe da ideš na 5W30. ostani na 40.
0W30 bi bilo pretjerivanje. bacanje novaca s obzirom da bi neku razliku mogao primijetiti na hladnom startu tek ispod minus 25 stupnjeva.

neo091
Standardni korisnik
Postovi: 26
Pridružen/a: 14 ruj 2010 23:00
Automobil koji vozite: Mercedes Benz CLK 200
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC

Re: (Ne)kvaliteta ulja – praktična iskustva

PostPostao/la neo091 » 17 ruj 2010 13:36

Svakako sam odlučio uzeti LM LEICHTLAUF HIGH TECH 5W40
pa ćemo vidjeti kako će biti,samo se nadam da ga neće trošiti puno,jer sad motor skoro pa ništa ne troši...

barlavi
Autoplin junior
Postovi: 85
Pridružen/a: 27 vel 2007 22:21
Automobil koji vozite: OPEL VECTRA A Otišla u C.I:O.S.
RENO CLIO ll
Marka i vrsta plinske instalacije: TOMASETO
Lokacija: Sveta Nedelja

Re: (Ne)kvaliteta ulja – praktična iskustva

PostPostao/la barlavi » 17 ruj 2010 14:47

Dobar izbor! Vozim duže vrijeme u opel vectri, jako zadovoljan!
kune su interesantne

neo091
Standardni korisnik
Postovi: 26
Pridružen/a: 14 ruj 2010 23:00
Automobil koji vozite: Mercedes Benz CLK 200
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC

Re: (Ne)kvaliteta ulja – praktična iskustva

PostPostao/la neo091 » 17 ruj 2010 17:39

barlavi je napisao/la:Dobar izbor! Vozim duže vrijeme u opel vectri, jako zadovoljan!


Ja sam općenito uvijek bio zadoviljan sa LM uljima :drinks:


Natrag na “Koje motorno ulje koristiti za "plinaše"”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.