Novo ulje za recesijske dane

Da li proizvodači samo "love u mutnom" ili....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,gogo,Wesper,virion,Moderatori

Avatar
calypso
Autoplin veteran
Postovi: 276
Pridružen/a: 13 svi 2008 18:44
Automobil koji vozite: Citroen Xsara 1.4i, 1998g - umrla :(
Citroen XM 2.0i 16v, 1995g
Marka i vrsta plinske instalacije: Xsara - BRC Sequent24.
XM - STAG300/Valtek.
Lokacija: http://inovator.blog.hr
Kontakt:

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la calypso » 19 stu 2010 19:02

Kupljeno 6L Liqui Moly HC7 ulja... Za kes me ispalo 340kn, sto je skroz prihvatljivo za 5W40...

Sto se tice Lidl ulja, to mi je ulje za nuzdu... Nekako si mislim da mi je mijesanje 5W40 ulja puno bolji izbor nego voznja na 15W40 na koje ovaj moj motor moze komotno raditi... :)

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la I wonder » 19 stu 2010 19:48

insomniac_cro je napisao/la:
Cemu mjesanje ulja ?
Ako ti vec nije skupo za promjenu , kako moze bit za nadoljevanje.

Inace Lidl 5w40 je toceno kod zadnje izmjene u ocevu Vectru 1.6 (04/2010)

Doduse ne osjecam nikakvu promjenu u radu ,a i nemogu jer motor ima originalnih 111000 KM (kupljena nova) radi mirno ,i pali na prvi zub, a u 19 godina nikad nije trebalo nadolijevat ulja izmedju izmjene (na 10000 km potrosi oko pola litre, jedino malo bali ulja na brtvama -jbg to je auto u godinama),
Inace auto se malo vozi (cca 5-7000 KM godisnje) i za taj rezim voznje je ovo ulje idealno -a za djep jako prihvatljivo.

Zato ako vec koristis neko skupo ulje a cijena ti nije problem ,toci i dalje.
Ali vjerujem da je ovo lidl ulje puno bolji izbor nego recimo ono GM 10w40 ili 15w40 i slicna ulja koja vecina vozaca koristi.

čekaj malo!

ti misliš da je ono reciklirano smeće iz lidla bolje od novog žutog ulja s imenom?
jer cijena definitivno nije faktor.

npr. ELF-ovo HC 5W40 ulje dobiješ za 138 kn kantu od 4 litre.
nije vrh vrhova, ali bar nije crno i smrdljivo, sumnjivog porijekla.

čak i castrol magnatec 5W40 se može kupiti po 42 kn/litra, samo se mora uzeti 12 litara pakiranje.

a razlika kao da piješ zagorski kiseliš naspram francuskog šampanjca :mrgreen:

Avatar
calypso
Autoplin veteran
Postovi: 276
Pridružen/a: 13 svi 2008 18:44
Automobil koji vozite: Citroen Xsara 1.4i, 1998g - umrla :(
Citroen XM 2.0i 16v, 1995g
Marka i vrsta plinske instalacije: Xsara - BRC Sequent24.
XM - STAG300/Valtek.
Lokacija: http://inovator.blog.hr
Kontakt:

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la calypso » 19 stu 2010 19:49

Hmhmhmhm... A di da nadjem Elf taj za 138kn/4L? Jel mogu kupit 4L ili moram kupit 16L? :)

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la I wonder » 19 stu 2010 19:52

calypso je napisao/la:Kupljeno 6L Liqui Moly HC7 ulja... Za kes me ispalo 340kn, sto je skroz prihvatljivo za 5W40...

Sto se tice Lidl ulja, to mi je ulje za nuzdu... Nekako si mislim da mi je mijesanje 5W40 ulja puno bolji izbor nego voznja na 15W40 na koje ovaj moj motor moze komotno raditi... :)

nije da me je briga, ali za 540 kn si mogel dobiti 16 litara
TOTAL QUARTZ 9000 5W-40 4X4 L mpc 33,75 kn/L

pa bi imal za dvije izmjene ulja i za dotakati 2 godine :mrgreen:

dodatak za calypsa
http://www.njuskalo.hr/ostali-autodijel ... as-1249195
po tome što piše, ELF ide po toj cijeni u kanti od 4 litre. dakle, možeš kupiti samo 4 litre, a i dodatnu litru po 35,68 kn.
ali najbolje je nazvat i pitat.

Avatar
calypso
Autoplin veteran
Postovi: 276
Pridružen/a: 13 svi 2008 18:44
Automobil koji vozite: Citroen Xsara 1.4i, 1998g - umrla :(
Citroen XM 2.0i 16v, 1995g
Marka i vrsta plinske instalacije: Xsara - BRC Sequent24.
XM - STAG300/Valtek.
Lokacija: http://inovator.blog.hr
Kontakt:

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la calypso » 19 stu 2010 20:29

Aha, fala puno na preporuci, budem vidio za sljedeci put... :) Imam sad jedno 18.000km da se odvozim na LM HC7... :)

Avatar
insomniac_cro
Standardni korisnik
Postovi: 28
Pridružen/a: 30 sij 2010 00:36
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0i 8v 94.god
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato (vrstu neznam)
Kontakt:

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la insomniac_cro » 19 stu 2010 20:58

I wonder je napisao/la:čekaj malo!

ti misliš da je ono reciklirano smeće iz lidla bolje od novog žutog ulja s imenom?
jer cijena definitivno nije faktor.

npr. ELF-ovo HC 5W40 ulje dobiješ za 138 kn kantu od 4 litre.
nije vrh vrhova, ali bar nije crno i smrdljivo, sumnjivog porijekla.

čak i castrol magnatec 5W40 se može kupiti po 42 kn/litra, samo se mora uzeti 12 litara pakiranje.

a razlika kao da piješ zagorski kiseliš naspram francuskog šampanjca :mrgreen:



Da mi je to blize , prvi bih tu uzea ulje .. ali ovako

Cin budem isa put ZG-a svratit cu i uzet 12-20 l

Avatar
calypso
Autoplin veteran
Postovi: 276
Pridružen/a: 13 svi 2008 18:44
Automobil koji vozite: Citroen Xsara 1.4i, 1998g - umrla :(
Citroen XM 2.0i 16v, 1995g
Marka i vrsta plinske instalacije: Xsara - BRC Sequent24.
XM - STAG300/Valtek.
Lokacija: http://inovator.blog.hr
Kontakt:

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la calypso » 20 stu 2010 22:00

Evo, ulili smo ulje, dolili antifriza, jos litru LHMa... Sve u svemu, stvar je zavrsila na tome da sad imam jedno litru i pol LM-a viska... :) To ce stajat u gepeku ako zatreba...

Sad su na redu neki radovi na autu, recimo za pocetak sredjivanje ispusnog sustava, atest plina, zamjena kuplunga, itd... Bit ce veselo...

Avatar
Isus
Autoplin Master
Postovi: 789
Pridružen/a: 24 tra 2007 03:39
Automobil koji vozite: Alfa Romeo 75 TS, Alfa Romeo 164 TS
Marka i vrsta plinske instalacije: Tartarini sekvencija
Lokacija: ZG
Kontakt:

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la Isus » 20 stu 2010 22:36

insomniac_cro je napisao/la:Ako ocete jeftino a dobro = Lukoil (kad vec Ina drzi ovakve cijene ,inace mislin da su Ina delta sint i Ina millenium odlicna ulja )

Mineralno 10w40 = 118 kn 4l
Polusintetika 10w40 138 4l

bar znate da je original, a ako zadovoljava specifikacije ->Vozi Miško.

Ja cu i dalje LM 10w40 Mos2 livat :)

MoS2 je prastaro ulje i aditivi MoS2 nije nis izgubio u mo´dernom ulju. Daj bac to van i stavi postenu polusintetiku.Lukoil je soldino ulje.
Zašto voziti sporo na benzin kad se može brzo na plin?I ušteđeno utuć u kaznu :mrgreen:

Avatar
insomniac_cro
Standardni korisnik
Postovi: 28
Pridružen/a: 30 sij 2010 00:36
Automobil koji vozite: Opel Vectra 2.0i 8v 94.god
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato (vrstu neznam)
Kontakt:

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la insomniac_cro » 21 stu 2010 00:09

Isus je napisao/la:MoS2 je prastaro ulje i aditivi MoS2 nije nis izgubio u mo´dernom ulju. Daj bac to van i stavi postenu polusintetiku.Lukoil je soldino ulje.


Prije nego san prvi put ga ulija , potrudija sam se provjerit sta tocno tocim u auto.

Mos2 aditiv cu i dalje ulit kod svake izmjene , doduse mozda u kombinaciji sa INA Delta Sint 10w40 , jer LM-a bas i nema na svakom kantunu

U ostalom evo pa citaj...

http://motornaulja.blogspot.com/2009/04 ... e-inc.html

VII MoS2-Leichtlauf (Low Friction) SAE 10W-40
Na kraju ali nikako po značaju. Ljubimac samog proizvođača, svih zaljubljenika u automobile i naravno onih u ulja a posebno autora ovih redova.
Neka me neko zaustavi posle treće strane.
Polusintetičko ulje. Cena veoma, veoma povoljna. Generalno na tržištu top 5 gledajući odnos kvalitet/cena, koji je bolji i od prehodno hvaljenog Syntoil HighTech-a!
Cenom je kao npr. Leichtlauf 10W-40 pa bi i laik zaključio, polu-sintetika po ceni mineralnog pa još MoS2 aditiv džabe (već u proizvodu) mora da je best buy! I jeste!
Dugo bi objašnjenje trebalo zašto Leichtlauf istu cenu ali u skraćenoj verziji je da je po SL standardu (što MoS2 verzija nije) kao i da ispunjava iste ACEA A3/B3 ali iz 2002 (02) naspram onih iz '98.
Ovo ulje je toliko dobro da je to čudo jedno! Pokušaću da budem krajnje objektivan i pored priznanja da sam na njega "slab".
Kao što sam rekao ili ću tek reći ACEA standardi (bilo A ili B) sa oznakom 3 su više akcentovani na performanse dok je 1 na štednju, petice obuhvataju oba a 2 i 4 su kompromisna rešenja. Uzmite ovo ne baš strogo jer je naravno kompleksnije od rečenog.
To se nigde bolje ne vidi nego kod ovog ulja. Ulje za performanse. Napravljeno da vam sačuva motor i izvuče maksimum iz njega. Želite povremeno sporsku vožnju? Evo vam idealnog ulja. Preporučujem da nađete stazu npr. novu Navak akademije ;-) lepo platite i neugrozivši nikoga malo se izživite sa ili bez instruktora. E za to vam treba baš MoS2 o kome razgovaramo.
Mala digresija: postoji i verzija 15W-40 koja je čisto mineralne osnove i ispunjava samo SH i A2/B2 i koje je naravno nešto nižeg kvalilteta ali i dalje odlično jedino ga je teško naći nije standardna ponuda već spada u "izvozna" ulja što znači traži veće količine za isporuku. Ukoliko ga nađete upravo ta verzija bi dobila preporuku za zastavu, lade i sve automobile koji imaju 15W-40 kao preporuku proizvođača motora ili onih gde je i 10W-40 i 15W-40 u uputstvu.
Vratimo se na polusintetičku verziju. Iako MoS2 možete i sami sipati u bilo koje ulje pa čak i u sintetiku i dobijete bolje karakteristike, formulacija optimizovana za ovaj aditiv i to od fabrike koja ga je izmislila je ipak nešto što daje svemu dodatnu ozbiljnost do nivoa mističnosti. Osim toga ako ulje sličnog ili slabijeg kvaliteta košta isto pa još dodate novac za aditiv duplo ste u minusu.
Da ne bi nabrajao za koja vozila jeste ajd' da nabrojim za koja vozila nije:
nije samo za novija (2001 i posle) koja zahtevaju min. SL
Za koja može ali nije (posebno) preporučljivo:
- Većinu dizelaša, "brzohodni" nisu u toj grupi
- Kod uopšte motora koji rade na nižim obrtajima, imaju max. snage na 5000 o/min. (benzinci) kao dosta Golf benzinaca.
- Ukoliko vam je stil vožnje takav da je akcenat na štednji, vozite autoputem 90 max. ne prelazite 3000 obrtaja (benzin) ili 2000 (dizel), tu vam MoS2 malo pomaže on dolazi do izražaja na 4000 i više obrtaja. Za ovaj stil vožnje su lakotečljiva ulja.
Back to the topic.
Iako LM ne daje vrednost isparljivosti ovo ulje ima vrhunski nisku vrednost. I uopšte je potrošnja ulja izuzetno mala čak i do 2 puta (!) u odnosu na druga SJ/CF.
Uopšte je utisak i ponašanje takvo kao da je viskozitetne gradacije 5W-50 a ne 10W-40. Na -18 je gusto, znatno gušće od SyntOil-a, na -25 ono baš gusto, ali teče, koloidni MoS2 kompaktan ni teorije nema da se raslojava, u motoru prede na -15 čak i sa hladnim motorom, hladan start izuzetan, a ostale osobine kao da je SAE 50, pri visokim obrtajima neverovatno neutralno, i sve tako redom. Probajte sledeći test. Nađite neku dugu (više od 5km, poželjno 10) uzbrdicu sa min. 7% najbolje 10%, zagrejte mašinu min. frtalj sata umerene vožnje. Onda krenite oštro, držite se 4000 do 5500 obrtaja (grubo rečeno 50 do 70 drugim stepenom prenosa) i terajte ceo uspon. Ako nije letnje vreme naročito ako je ispod 20 celzijusa ventilator vam se neće upaliti kod većine vozila (osim baš starih i onih koji ne trpe te obrtaje!) Nije baš industrijski test ali bolji teško da će neko smisliti a da je tako efektivan. Probate isto sa standardnim mineralnim uljem pa ćete videti razliku.
Viskoznost na -20 (mereno) je nekih 2900mPas što znači u vrhu polusintetika 10w-40, na +40 oko 100 (98 fabrički), znači od onih gušćih te gradacije i na 100: 14,4 opet malo gušće ali ne najviše u klasi već baš na sredini za SAE 40 i što je još bolje ove vrednosti vremenom neće mrdnuti (bar prvih 5-6 hiljada km) a uticaj smicanja je sigurno ispod 2% a na visokim temperaturama nije ispod bilo kog 15W-50!
Indeks viskoznosti oko 150, znači baš idealan i uz to natprosečne vrednosti u ekstremnim temperaturnim oblastima (ispod nule i preko 120).
Mada ulje o kojem pričamo ispunjava (i nadmašuje) većinu zahteva za SM ipak nije čak ni SL. Postavlja se pitanje zašto? Ne bih bez podataka nagađao ali mislim da za SL jedino ne ispunjava sadržaj cinka ispod 0,1%.
Po tabeli proizvođača (već pominjanoj) stiže do rezultata od 55 što je izuzetno. To je rezultat za 100% sintetička ulja a tačno toliko ima i Race sintetika. U redu kao specifično ulje koje nije pravljeno da bude izbalansirano možda i nije najbolje za poređenje. U redu: gore pominjani Top Tec 4300 ima tek 55,5 - Leichtlauf special 5W30 tačno 55 - i prethodno hvaljeni High Tec 56,5. Od polusintetičkih izuzetano i skuplje diesel High Tech 5W40 za pumpa-dizna VW mašine i euro IV motore ima 54 a LL special 10W40 o kome je već pisano tek 53. Ocenu mu najviše kvari ekonomičnost koja je 8 (8,25) što za 10W40 znači 95% od teorijski mogućeg.
Treba napomenuti da je jedino ulje u LM ponudi sa čistom desetkom što se tiče smanjenja habanja i trenja na čemu mu može pozavideti i sintetike 0W40 ili 5W40 kao i najbolje Syntoil longtime plus 0W-30 koje ima "samo" 9,5. Sa npr. CeraTec-om bi i ono doguralo do 10 ali u startu je cca. 2,5 skuplje a ovako bi za 5 litara ispalo celih 3 puta više. Ukoliko interval zamene nije 30.000km razlika bi zaista bila prevelika u slučaju da jeste razlika bi se smanjila na uporediv nivo. Naravno MoS2 se može dodati i u "full" sintetiku ali više o tome kod aditiva.
Boja je jedan od razloga što ovo ulje nije više omiljeno. Naime zbog aditiva je antracit crne boje i ljudi to ne vole jer (pogrešno) veruju da je promena boje ulja ultimativni indikator za promenu ulja. Tu se provlači još jedna greška te "tihe" većine koja bi probala ali ... naime ukoliko je osvetljenje dobro a naročito po dnevnoj svetlosti ipak se vidi koliko je ulje čisto jer se prozire kroz crnu osnovu, teško je objasniti ali ko je video znaće o čemu pričam.
Dodatak aditiva u ulje većina rafinerija, proizvođača ulja i motora toliko pljuje da ne zameram običnom čoveku što se ne usuđuje da učini nešto dobro za svoj motor. Ako vam nije dosta 50 godina tradicije i primene na milionima motora, evo i ulja koje se prodaje sa već dodatim aditivom te bi i neverne Tome trebale da budu razuverene. Više u delu o aditivima.
Eto kraće nisam mogao. Kraj.

Biće naravno o LM-u dosta reči kod aditiva, a samo još da napomenem izvanrednu seriju Molygen (mineralno, polusintetičko i sintetičko viskoznosti 15W-50, 10W-50 i 5W-50 respektivno) koja spada u „izvozna“ tj. Ulja za posebne klimatske zone, posebno tropske ili sa jako izraženom kontinentalnom klimom, ali bi dobro došla i za naše podnevlje pogotovu ukoliko vam motor nije u cvetu mladosti. Tu priču zaokružuje i Synthoil-HT 10W-50, varijanta sintetike, već nahvaljene, sa većom viskoznošću.

saperica
Novi Korisnik
Postovi: 3
Pridružen/a: 28 svi 2011 12:42
Automobil koji vozite: mitsuhubisi space star

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la saperica » 28 svi 2011 12:50

u pravilu po zimi koristim 5W-40 ulja, koristio sam i ovo lidlovsko i nemam nikakvih zamjerki, preko ljetnim mjesecima koristim 10W-40 (trenutno Valvoline koji je namjenjen plinašima sponzorski dobivena kantica) i mogu reći da sam zadovoljan.
LM inače koristim u 2T mašinama kao i većinu njihovih aditiva, masti i nemam zamjerke.
inače LM ima seriju ulja CNG/LPG a nakon generalke sam ga koristio u 2 intervala izmjene (prvi nakon 1tkm a drugi nakon 5tkm) i to 20W50 i stvarno se osjetila razlika u vožnji, i naravno u zimu sam natočio 5W40 motul, i poslije toga opet shell LPG 10W40 za ljetne mjesece.

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 931
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la Mike20 » 28 svi 2011 14:44

Ne vidim razloga da nebi 5w40 ulje koristio i ljeti i zimi, mislim da je ovo potpuno nepotrebno mijenjati na ovaj način,
Da nebi u karteru došlo do pojave taloga ili mulja od svih tih silih mixeva

Wesper
Auto expert
Postovi: 146
Pridružen/a: 27 vel 2007 23:46
Automobil koji vozite: Toyota Corolla 1.6 vvti
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC Seguent 24 s FL
Lokacija: U srcu Hrvatske...

Recesijska akcija vrhunskog ulja do 27.9.12.

PostPostao/la Wesper » 22 ruj 2012 15:17

Nisam već dugo ništa novog napisao pod ovom temom (praktički je sve već rečeno) pa eto da se javim s prigodnom informacijom. A ta je slijedeća: trenutno je na akciji SHELL HELIX ULTRA 5W40, 100% sintetičko ulje, long life (MB229.5; VW 502.00 ; 505.00; 503.01 ) s cijenom 50% od standardne. Tako da je trenutno litra 45kn (akcija je samo na pakovanje od litre). Ulje je proizvedeno 11/2011. Rok skladištenja takvog ulja je 5 g.
Akcija je u centrima Kauflanda (vjerojatno još do slijedećeg četvrtka). Nema tu nikakve kvake (u stilu prethodnih diskusija tipa smeće od ulja po šopinng centrima itd.) Radi se samo o regularnim akcijskim ciklusima (regularna cijena je 90 kn / lit).
Pa kome treba ovo je zaista dobra prilika (za benzince, dizelaše i plinaše).

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 931
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la Mike20 » 22 ruj 2012 16:25

I u Metrou znaju imati to ulje po akcijskoj cijeni

Strancar
Novi Korisnik
Postovi: 1
Pridružen/a: 11 stu 2013 13:39
Automobil koji vozite: Mazda

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la Strancar » 11 stu 2013 15:20

Wesper je napisao/la:Dakle radi se o novitetu koji sam našao (i proučio) na našem tržištu iz porodice motornih ulja i koji je novi i apsolutni best buy (nakon LM HC-7).
Ulje je gradacije 5 W–40, a što se specifikacija tiče, one izgledaju ovako:

API SM/CF
ACEA A3/B4
MB 229.3
VW 502.00/505.00
BMW Longlife-98
Opel GM_LL-B-025
Porsche

Uz to indeks viskoznosti (VI) tog ulja je visokih 174. Znači vrlo stabilno ulje što se promjene „gustoće“ tiče u normalnom radu. A ulje je Made in Germany ! .



Malo sam čitao ovaj forum i moram da kažem da što se tiče ulja za zaštitu ventila pred erozijom, važno je da je ulje kvalitetno i dobro je da su sa njim uradjena bilo kakva testiranja. Moje mišljenje je da su sva ta ulja: V-lube, Flashlube, JLM, 5W-40 kvalitetna. Ali problem je u preciznom doziranju. Upotreba vakuumskog sistema obezbjedjuje jako doziranje kod mirnog djelovanja motora ali slabo ili skoro nikako ne dozira dok je motor u punom radu i pod punim opterećenjem.
Zbog svega toga potrebno je ugraditi elektronski sistem za dodatno mazanje ventila za stvarno sprečavanje oštećenje na ventilima.

Lep pozdrav

lcresic
Novi Korisnik
Postovi: 7
Pridružen/a: 12 kol 2010 13:59
Automobil koji vozite: Opel astra 1.4 98 .god
Marka i vrsta plinske instalacije: Tomaseto , Elektronika Autronic 720 AL

Re: Novo ulje za recesijske dane

PostPostao/la lcresic » 07 tra 2015 11:48

Pozdrav ,

sada je u Lidlu motorno ulje W5 Supertec na akciji za 22 Kn . uzgred rečeno ja ga koristim od 2009 godine na svojoj Opel Astri koja ima preko 300 tkm i za sada je sve uredu redovito mjenjam svake godine jednom .

Inače imam ugređen auto plin od 2008. godine pa bi te molio da mi pojasniš konstataciju zašto bi bila neka posebna ulja za plinaše a ne ista kao za benzince , ja znam da su najbolja ulja sa gradacijom SEA 0w-40 ili 5w-40 pogotovo za niske temperature za nas koji vozimo u hladnim krajevima .

Dali možda znaš firmu koja proizvodi ovo navedeno ulje koje se prodaje u Lidlu .W5 Supertec

ako može odgovor na emal adresu: lcresic@gmail.com


Natrag na “Koje motorno ulje koristiti za "plinaše"”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.