Mapiranje TNG-a

Druženje uz općenita pitanja i komentare.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

mr8ght
Novi Korisnik
Postovi: 3
Pridružen/a: 20 srp 2018 22:48
Automobil koji vozite: Octavia 2.0i - 85 KW
Marka i vrsta plinske instalacije: ATIKER Microfast - SEQUENTIAL

Mapiranje TNG-a

PostPostao/la mr8ght » 21 srp 2018 00:29

Još jednom pozdrav sa moje strane, obzirom da je ovo moja prva tema na forumu.

Dvije godine unazad vozim Atikerov Microfast TNG sekvencijalni sistem u Octavia-i mk1- 2.0i - 85 KW - 2000. gp.
Možda bi bilo poželjno reći da sam, prije već što sam ugradio TNG, odradio skoro pa full remont motora. Može se reći da remont i nije bio neophodan, ali mi je smetalo trošenje ulja na gumicama ventila i uljnim karikama. Kompresija je bila zadovoljavajuća i auto je radio i išao veoma dobro.

Na forumu već postoji dosta korisnih informacija na ovu temu (dosta od istih sam shvatio i sam, na teži način), ali bih vas zamolio za nekoliko osnovnih informacija vezano za softver koji se koristi kod Atiker sistema kako bih, bar donekle, otklonio problem mapiranja i sačuvao motor.

Dakle, u pitanju je Atiker Microfast sa pripadajućim isparivačem za snagu motora i Valtekovim Atiker AHC 3 Ohm injektorima (ne znam im hod-default je). Injektori su montirani sa donje strane usisa (blizu benzinskih) i crijeva su im duga oko 15-20 cm (ne znam tačno). Dizne su bile 2 mm, pa smo ih razbušili na 2.5 mm. Pritisak gasa je 1,35-1,4 bar.

Za početak, zanima me vaše mišljenje da li su vrijednosti na Atikerovom sistemu (za mapu) koeficijenti množenja, količina gasa koja se ubrizgava ili AFR/10?

Takođe (uz svo znanje o načinu izgaranja gasa u odnosu na benzin i ostalu problematiku) da kažem da sam, u želji da bar nekako nađem neku aritmetičku sredinu za gasnu mapu i otklonim "Check Engine" lampicu, isčitao mape sa Bosch Motronic procesora u mom autu (u prilogu su default mape za "Part Throtle" i "Rear O2 sensor") i volio bih čuti vaše stručno mišljenje da li mi iste mogu poslužiti (okvirno) za izradu gasne mape?

Ukratko, moj problem je prebogata smjesa na leru a siromašna u vožnji (okvirno LTFT Idle: -18 i LTFT Part Throtle: +18).

https://ibb.co/nQmwRy

amadeus0509
Standardni korisnik
Postovi: 30
Pridružen/a: 14 lip 2008 13:39
Automobil koji vozite: Skoda Octavija I, 1.6 MPI + LPG, 2009.g.,Combi
Marka i vrsta plinske instalacije: Od 06.06.2009.,Landi Renzo, direktno ubrizgavanje
Lokacija: Zagreb

Re: Mapiranje TNG-a

PostPostao/la amadeus0509 » 21 srp 2018 06:17


mr8ght
Novi Korisnik
Postovi: 3
Pridružen/a: 20 srp 2018 22:48
Automobil koji vozite: Octavia 2.0i - 85 KW
Marka i vrsta plinske instalacije: ATIKER Microfast - SEQUENTIAL

Re: Mapiranje TNG-a

PostPostao/la mr8ght » 21 srp 2018 09:38

Kolega, ne znam da li si pogledao pažljivo prilog, ali sistem koristi i gas i benzin istovremeno (na određenim obrtajima i opterećenju), plus hladan start uvijek na benzin do 60 stepeni, tako da je moja procjena da nema potrebe za kapaljakam.
Moj problem je mapiranje i ništa više.
Sistem radi besprekorno i nikada nisam imao nikakvih problema na motoru, niti na gasnom sistemu.


Natrag na “Automobili i autoplin općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.