Stranica: 1/1.

Redoslijed paljenja injektora

Postano: 10 ruj 2017 21:34
Postao/la Bravo T-Jet
Što bi se desilo da se zamjene konektori na injektora, tj. da konektor 1.injektora ukopcamo na 2.injektor a konektor 2.injektora ukopcamo na 1. injektora dok su 3. i 4. injektora ok ukopcani.

Kad 2. injektor pusti plin a trebao je 1. injektor pustiti plin, tad bi struja usisa ipak povukla plin i zrak u 1. cilindar?! Da li sam tu u pravu?

Re: Redoslijed paljenja injektora

Postano: 13 ruj 2017 07:33
Postao/la Mike20
Ne.
Svaki injektor šprica ispred svog kanala tj. cilindra
Da ih zamjeniš, motor bude neravnomjero radio, trokirao

Re: Redoslijed paljenja injektora

Postano: 13 ruj 2017 09:26
Postao/la hgzg
...zamjena konektora injektora rezultirala bi nešto nemirnijim radom na leru (ali i dalje na sve cilindre), pod većim opterećenjima ne bi primjetio ništa. Zapravo najveća razlika bila bi kod prebacivanja benzin-plin-benzin kod (boljih) sustava koji prebacuju "cilindar po cilindar" (većina prebacuje sve cilindre odjednom). Tada bi (tih par taktova) jedan cilindar dobivao i plin i benzin, a drugi ništa.

Kod uobičajenih (svakodnevnih) motora, pod punim opterećenjem injektor može biti otvoren i do 80% vremena (80% DC) koje je potrebno da bi motor "odradio" sva 4 takta (gorivo izlazi iz injektora i u fazi ispuha/kompreseije/ekspanzije/ispuha). Za primjer: na 5000 okretaja uz vrijeme injektora od 19 ms imamo cca 80% DC. Neka te to ne buni jer i rasplinjač ili k-jetronic STALNO (is)puštaju gorivo u motor. Tackođer svi plinski sistemi sa mješačem kao i BRC just heavy ili LR - IGS također stalno puštaju plin u motor. Gorivo koje se "ušprica" u usisni kanal (a ventil je u tom trenutku zatvoren) jednostavno se "akumulira" - pa čim se otvori usisni ventil - najnormalnije ulazi u cilindar.

Re: Redoslijed paljenja injektora

Postano: 14 ruj 2017 07:58
Postao/la Bravo T-Jet
Po ovom zadnjem nekako mogu zaključiti da i ako izmjesamo konektore na injektorima (plinskim) motor će i dalje raditi uz nepravilnost pri prebacivanju s benzina na plin?

Re: Redoslijed paljenja injektora

Postano: 14 ruj 2017 10:00
Postao/la hgzg
...DA, lagano "podrhtavanje" na leru i manjim opterećenima - i to je sve. Koliko znam BRC i nešto STAG-a može selektivno prebacivati benzin-plin. Landi Renzo ne može.... opet svaki dan dolaze novi modeli - tako da ovo sa BRC-om i STAG-om treba uzeti sa rezervom.