Varijabilni mjesac, ima li ga itko?

Druženje uz općenita pitanja i komentare.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

kristijan920
Standardni korisnik
Postovi: 27
Pridružen/a: 12 svi 2014 21:46
Automobil koji vozite: Mercedes-plin 190
Marka i vrsta plinske instalacije: Berce na flandzu

Varijabilni mjesac, ima li ga itko?

PostPostao/la kristijan920 » 05 sij 2016 00:36

Eksperimentiram sa Mercedes-plin 190e sa kjet. za sada plin radi ko sat ali s ovom flandzom ide ka 1.4 a ne 1.8. Vjerujem da bi sa ovim blosom radio puno bolje. Veliki mestri nikad nisu culi za ovo "cudo" pa radim od sebe budalu kada objasnjavam o cemu se radi dok se ovaj mota imbusom oko motora.
Prodaje li itko ili gdje ga nabaviti gledao sam njuskalo gdje ima svega jedan oglas:

http://www.njuskalo.hr/ostali-autodijel ... s-10764929

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Varijabilni mjesac, ima li ga itko?

PostPostao/la hgzg » 05 sij 2016 01:55

..svi Mercedesi sa k-jetronicom (W123, W124, W 126, W201) su "tvrd orah" za plinsku instalaciju. Za razliku od ostalih k-jetronica (Audi, VW, Ford, BMW...) mercedesova "klapna na dole" onemogućava ugradnju tzv. "spasitelja", pneumatskog otvarača klapne, "igranja" sa više vrsta mješača i ostalih "dodataka" za poboljšanje "braka" k-jeta i LPG-a. Praktički jedino realno rješenje je ugradnja mješača koji ide na usis same klapne unutar kučišta zračnog filtera. Vjerujem da je 99% takvih tipova mercedesa plinoficirano na takav način. I za dobar rad prolazi jedino aluminijski mješač poznatih proizvođača plinskih uređaja koji je u ZG koštao cca 100 eura. Jeftini plastični mješači su problematični iz niza razloga.

BRC Blos u načelu ne može na MB sa k-jetom, osim ako se ne ukloni kučište zračnog filtera, te kombinira Blos sa nekom gumom za k-glavu iz VW/Audi motora i sportskim filterom, tzv. gljivom. Slika govori više od 1000 riječi:

http://www.w201w124.com/forum/viewtopic.php?p=47737

Moja iskustva sa Blos-om, kao i iskustva ljudi koje sam nagovorio na Blos su vrhunska. Link koji si postavio za "Bigas" je nešto drugo. Iskreno isto sam držao u rukama pred cca 15 godina i nije me oduševilo. Firma koja prodaje taj "bigas" na njuškalu uvoznik je BRC-a za RH i kod njih se Blos vjerojatno može naručiti (pričekati) i kupiti. Koliko Blos sada košta, i može li se još nabaviti nemam pojma. Ako bi me pitao za cijenu, mislim da moraš računati na cca 1100 kn. Druga mogućnost je e-bay......

http://www.ebay.com/itm/BLOS-Propane-Ca ... 1590025440

Inače ako imaš viška love i vremena može na takav motor još jedna vrsta plinske instalacije. BRC Just Heayi ili Landi Renzo IGS su sistemi sa pojedinačnim uvodom plina za svaki cilindar i rade bez impulsa benzinskih elektro injektora. Oba sustava ne proizvode se niz godina, ali (dok rade) vrhunsko su rješenje za svaki k-jet...

kristijan920
Standardni korisnik
Postovi: 27
Pridružen/a: 12 svi 2014 21:46
Automobil koji vozite: Mercedes-plin 190
Marka i vrsta plinske instalacije: Berce na flandzu

Re: Varijabilni mjesac, ima li ga itko?

PostPostao/la kristijan920 » 05 sij 2016 20:08

sve se opet svodi na omjer para i muzike
ako ce solidno svirati za tih 350kn onda mi nije zao para.
moze li varijabilni mjesac raditi na "klasicnom" isparivacu i ecu sa lambda regulacijom. (BRC Blizt)
Busit granu ne mislim

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Varijabilni mjesac, ima li ga itko?

PostPostao/la hgzg » 05 sij 2016 20:36

...uvjek je koliko para, toliko muzike. Ovaj uređaj za 350 kn NIJE BLOS... to je neka vrsta "mehaničke lambda regulacije". Običan BLOS je za aute bez kat-a, a BLOS evolution je za kat-aute. Oba Blosa rade sa "klasičnim" isparivačem. Običan BLOS treba samo prekidač za aute sa ubrizgavanjem goriva, a uz BLOS evolution u setu ide njegov step motor, njegov ECU-kablaža-prekidač

kristijan920
Standardni korisnik
Postovi: 27
Pridružen/a: 12 svi 2014 21:46
Automobil koji vozite: Mercedes-plin 190
Marka i vrsta plinske instalacije: Berce na flandzu

Re: Varijabilni mjesac, ima li ga itko?

PostPostao/la kristijan920 » 07 sij 2016 21:04

Hvala na objaanjenju.Što se tice IGS-a i Heavya sustav je najidealniji za KJet ali i sam si negdje rekao tu na forumu da su se pokazali dosta kvarljivi?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Varijabilni mjesac, ima li ga itko?

PostPostao/la hgzg » 07 sij 2016 21:33

...za IGS nemam saznanja, za just heavy bilo je dosta priča kako rikava regulacioni ventil. Teško mi je vjerovati da su samo BRC i LR imali takve sustave, možda je bilo nešto slično od Lovata ili..........?

Da danas imam k-jet auto (više iz gušta nego iz potrebe) i želim ga plinificirati probao bi nabaviti BRC. Ovako u teoriji to je odlično rješenje za k-jet, a vidio sam i neke turbake sa tim.....

PS. ne zamjeri na "maloj školi pravopisa": pojam idealno znači :savršen, besprijekoran, uzoran, koji odgovara najboljim predodžbama... tako da na takav pojam ne treba "stavljati" morfem "naj", pogrešno je :drinks:


Natrag na “Automobili i autoplin općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.