Opel Astra - tvornička instalacija plina

Druženje uz općenita pitanja i komentare.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

vector
Novi Korisnik
Postovi: 6
Pridružen/a: 08 vel 2015 13:55
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1994

Opel Astra - tvornička instalacija plina

PostPostao/la vector » 14 vel 2015 13:07

moram odmah reći da su pitanja vezana za LR plinsku instalaciju jer sam pročitao da ona dolazi u Opel Astri kao tvornička ugradnja. Neka pitanja će se Vama činiti kao cigla u glavu pa nemojte zamjeriti :)

- Landi Renzo Omegas, to su dvije različite plinske instalacije ili je oznaka za nešto drugo?
- Opel Astra dolazi sa kojom LR instalacijom u sebi?
- Koji tip podmazivanja VSR koristi "Opel", manualni, elektronski Flash Lub-e ili Tunap aditiv?


Ova pitanja su mi vezana za servise:
- injektori se u pravilu "počinju mijenjati" oko cca 80-120 000 km
- ako sam dobro iskopao podatak LR posjeduje MED injektore i njihova cijena se kreće do 800-a kuna po komadu ( ti injektori su u Opel Astri)?
- da li postoje zamjenski injektori koji se mogu stavljati u Astru?

Ovo za zamjenske injektore pitam jer sam pročitao da je plinska mapa zaključana pa ako bi se stavljali drugi injektori vjerojatno bi potrošnja bila povećana, i neku drugi problemi vezani za njih. Pitam pogotovo zbog nemogućnosti podešavanja.
- da li bi to bila jedina negativna strana zaključane plinske mape!


- reparacija isparivača ili zamjena je također oko 100 000 km ili ...?
- cijene novog isparivača?
- cijena reparacije isparivača?

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 931
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Opel Astra - tvornička instalacija plina

PostPostao/la Mike20 » 15 vel 2015 09:19

Landi Renzo je marka plinskog uređaja kao i naziv Opel. Omegas je naziv vrste uređaja kao i naziv Astra.
Vjerojatno se ugrađuje Omegas.

Zaključan je pristup softwareu plinskog uređaja, al serviseri koji se bave s tim mogu pristupiti tome.
Na Omegas idu i neki drugi injektori, mislim da moraju biti sa otporom elektromagneta 1 ili 2 ohma

Ovisno koji tip i vrsta isparivača al cijene novih su od 500 do 1500kn ak se ne varam. Reparacija je nekih 500 kuna

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2402
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Opel Astra - tvornička instalacija plina

PostPostao/la hgzg » 15 vel 2015 16:28

...da se malo nadovežem, kada bi znali pravi karakter pitanja - mogli bi dati bolji i svrsishodniji odgovor. Tvornički ugrađenih LPG uređaja (u Opel-e) u HR ima vrlo malo. Možda je tek veći broj u novo nabavljenim vozilima jedne (meni omražene) taxi službe. To što su se pred 5-10 godina ugrađivali novi uređaji u nove automobile ("sa 0 km"), druga je priča, ali to NIJE tvornička ugradnja. Odabir Landi Renza je stvar pregovaračkih umjeća tadašnjeg zastupnika, a ne "kompatibilnosti" uređaja sa određenom robnom markom automobila. Ovo ne znači kako je LR loš uređaj.

VSR sigurno nije problem na automobilu koji ima tvornički ugrađen plin. Konkretno, ugroženi dijelovi motora (ventili/dosjedi) napravljeni su od kvalitetnijih materijala u odnosu na 100% benzince. Uz to ne bih se iznenadio da ima još nekih dorada.

Zamjena LR (MED) injektora sa drugima (čitaj jeftinijima), osim otpora same elektromagnetske zavojnice ima bar 5-6 parametara koji utječu na rad. Prozvođači plinskih uređaja koji imaju 100% svoje dijelove u setu (BRC, LR....) ne nude mogućnost dodatne prilagodbe plinskog ECU-a "svim" injektorima na tržištu. Neka "zamjena" na određenom autu može biti OK, a iste te komponente na drugom automobilu mogu imati "mušice".

Uz sve navedeno, kako ima više generacija Astre, tako ima i više generacija Omegasa.

vector
Novi Korisnik
Postovi: 6
Pridružen/a: 08 vel 2015 13:55
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1994

Re: Opel Astra - tvornička instalacija plina

PostPostao/la vector » 15 vel 2015 20:59

Pravi karakter pitanja je:

- kako stvari stoje izgleda da će se kupovat novi automobil. U igri su dizelaši i eventualno plinaš.

Nije ništa isključeno pa i da se kupi polovni automobil bilo dizelaš ili da se naknadno ugradi plin.

Preko cca 21 000 km godišnje bi se radilo. Auto kuće još se ne obilazi, ali se pokušavam informirat o plinu, jer nisam nikad ga imao.



Da li imaš kakvih informacija vezano za korištenje Astri u Camme-u? Kakve su se pokazale?
Da li se ima pouzdanih informacija koji injektori su se pokazali da rade sa LR?
Da li ti znaš cijene injektora, isparivača? :mrgreen:

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2402
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Opel Astra - tvornička instalacija plina

PostPostao/la hgzg » 16 vel 2015 11:39

....ako misliš samostalno ugraditi LPG, pročitaj ovdje: viewtopic.php?f=4&t=3320&hilit=odabir+plinskog

....mislim da u hrvatskoj ne postoji osobni automobil čije korištenje po km (uračunati SVI troškovi: razlika nabavne/prodajne cijene, gorivo, servisi, gume, osiguranja, cestarine, popravci/održavanje, kamate......) košta manje od 1,5 kn/km. Na tri godine i +60 tkm to je blizu 100000 kn. Na tu cifru "dramatizirati" košta li injektor 100 ili 800 kn (meni se ne čini značajnim).

...teško je naći usporedive modele određenog automobila da bi se "precizno" odredila i analizirala cijena (goriva) po km. Djeluje kako je Opel Astra prvi izbor? Znači (sa istom opremom) 1.4 TB-140ks košta oko 130000, 1.4 TB-LPG-140ks košta oko 132000, a 1.6 TD-136ks košta oko 139000. Neka benzinka troši 9 l, plinarka 11, a dizel 7 ....... Na 60 tkm (tri godine) iznosi su 50400/28200/36000. U slučaju plina moraš dodati i tri "plinske" cestarine (cca 1600 kn) pa LPG ispada jeftiniji za cca 6200 kn od dizela (koji je skuplji za cca 7000 kn)....... tako da ušteda iznosi cca 13200 kn. Ima prostora i za 4 nova injektora i reparaciju isparivača roflmao

...u kalkulaciji se oslanjamo na trenutne cijene goriva, predviđati budućnost - ne znam. Od mene toliko, nadam se da je bar malo koristilo.

vector
Novi Korisnik
Postovi: 6
Pridružen/a: 08 vel 2015 13:55
Automobil koji vozite: Opel Vectra 1994

Re: Opel Astra - tvornička instalacija plina

PostPostao/la vector » 18 vel 2015 10:42

Da li Astra ima instaliran Flashlube ili se koristi Tunap aditiv?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2402
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Opel Astra - tvornička instalacija plina

PostPostao/la hgzg » 18 vel 2015 11:26

....nisam 100% siguran (ali sam 99% siguran), TVORNIČKI auto sa plinom od aditiva za zaštitu ventila ne koristi NIŠTA - jer je tvornica stavila dovoljno kvalitetne materijale pa nema problema sa tim. Ogromna većina Fiata, Mercedesa, Audija, VW, Škoda........ ne treba nikakav aditiv za zaštitu ventila. Ima li auto (Opel) kojem je u RH ugrađen LPG jedno, drugo ili treće zavisi od "stava" same radionice.

BRC kao proizvođač plinskih uređaja uopće ne predviđa nikakve aditive, a za "osjetljive" aute (Opel, Ford, dosta francuza, japanaca, korejaca... ) plinski uređaj je podešen tako da pod većim opterećenjima radi sa cca 80% plina i 20% benzina. Izneseno ne znači da u takav auto (sa BRC-om) ne smiješ staviti nešto od aditiva, u klasičnoj varijanti (Flush Lube) to je dodatni trošak od cca 100 eura.

Velika većina motora koja ima hidro-ventile (samopodešavajuće) ne treba aditive.

Osobno, kada bi imao "osjetljiv" auto ugradio bi "običan" Flush Lube, bez obzira na vrstu plinskog uređaja (znači i u one koji imaju "anti VSR" način rada............)


Natrag na “Automobili i autoplin općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.