Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by GOGO

Druženje uz općenita pitanja i komentare.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

Avatar
I wonder
Auto expert
Postovi: 1134
Pridružen/a: 26 vel 2007 14:33
Automobil koji vozite: Renault Espace 2,0T MY 2008
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: zagreb

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la I wonder » 17 stu 2014 21:44

čitaj NAŠ zakon.
u našem zakonu postoji ograničenje brzine za aute koji vuku NEkočenu prikolicu.
prikolice sa kočnicama nemaju ograničenja brzine.

tura koju spominješ, opet bi jaki benzinac bolje obavil posao.
ne želim ulaziti u rasprave i uvjeravanja, ali ako prihvatiš fizikalni zakon da je mjera za "vuču" i ubrzanje moment, a ne snaga, onda je sve jasno.
dizeli i turbodizeli imaju pad momenta kako okretaji rastu, kod benzinaca moment raste sa porastom okretaja. drugim riječima, ako povećavaš okretaje, benzinac ubrzava sve bolje i bolje, a dizel sve lošije i lošije.

OK, jedan dio toga ide na račun motora u voyageru. 220 Nm je puno, ali patrol je imal 260 Nm, slično kao što razvijaju današnji manji turbodizeli (1400-1600 ccm) ili stariji turbaci.
i oni su u prednosti kada im se motor vrti na oko 2 000 okretaja. tu razvijaju tih 260 Nm i s time mogu povući teret. to znači da bi se uz sv. rok vjerojatno penjal u III stupnju i na 2500 okretaja pa ti sad vidi koja je to brzina kretanja. valjda 70 kmh.
jaki benzinac bi se isto penjal u III stupnju ali na 4 000 ili više okretaja, a to znači na oko 100 kmh.

ali, to vrijedi za veće motore.
škode iz tvoje usporedbe, bojim se da 1600 ccm benzinac tu nema što tražiti. sa nekih 150 Nm je nemoćan kad se natovari i turbodizel sa svojih 250 Nm mora ići bolje sa prikolicom.
ali kad bi imal 2,0 benzinca sa nekih 190 Nm, to je druga priča, makar imal i plin.

kanco
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 06 ožu 2015 19:25
Automobil koji vozite: Opel Corsa D 1.4 16v

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la kanco » 06 ožu 2015 19:52

imam corsu 2009 godina i zelim ugradit plin. dvoumim se izmedu BRC i Lovata. BRC bih ugradivao kod Tomasa u Josipovcu a Lovato kod KOscaka ili u Lepusu u Belom Manastiru. zanimajun me vasa iskustva i preporuke koji sistem i kod koga ugradit. Cijene se krecu za BRC 6500 kn a Lovato kod koscaka 6300kn a u lepusu 6000kn. garancija je svuda 2 godine a i cijene servisa su tu od 250 do 300kn

Avatar
gogo
Dežurni serviser
Postovi: 1044
Pridružen/a: 22 vel 2007 18:25
Automobil koji vozite: BMW 735i E32
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo Omegas
Lokacija: Beli Manastir
Kontakt:

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la gogo » 06 ožu 2015 23:28

Ja sam majstor u Lepusu tako da nemam pravo glasa, pravilo je da se ne reklamiramo nego pomažemo savjetima.
Evo jedan savjet: provjeri da li je to punokrvni BRC ili Stag, razlika je velika.

kanco
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 06 ožu 2015 19:25
Automobil koji vozite: Opel Corsa D 1.4 16v

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la kanco » 07 ožu 2015 08:38

gogo je napisao/la:Ja sam majstor u Lepusu tako da nemam pravo glasa, pravilo je da se ne reklamiramo nego pomažemo savjetima.
Evo jedan savjet: provjeri da li je to punokrvni BRC ili Stag, razlika je velika.


ok hvala na savjetu. ako je punokrvni BRC da nerazmisljam onda vise ili?

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 931
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la Mike20 » 07 ožu 2015 09:13

Mislim da nema dvojbe, BRC kod Lepusa

kanco
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 06 ožu 2015 19:25
Automobil koji vozite: Opel Corsa D 1.4 16v

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la kanco » 07 ožu 2015 09:45

Mike20 je napisao/la:Mislim da nema dvojbe, BRC kod Lepusa


mislim da lepus neugraduje BRC. barem meni nisu rekli kad sam ih zvao da pitam koje sisteme ugraduju. rekli su mi za lovatto i cini mi se landi renco

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la hgzg » 07 ožu 2015 17:55

....koliko mi je poznato Opel Corsa D 1.4-16v pripada među one automobile koji imaju "nježne" ventile (osjetljive na VSR). Za BRC LPG sustave (novije generacije) znam da imaju "anti VSR" način rada (kod većih opterećenja doubrizgava određenu količinu benzina). Provjeri za uređaje koje razmatraš, imaju li tu opciju? Te tvrdim da je to od presudnog značaja, ali može biti jezičac na vagi.

kanco
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 06 ožu 2015 19:25
Automobil koji vozite: Opel Corsa D 1.4 16v

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la kanco » 07 ožu 2015 18:15

[quote="hgzg"]....koliko mi je poznato Opel Corsa D 1.4-16v pripada među one automobile koji imaju "nježne" ventile (osjetljive na VSR). Za BRC LPG sustave (novije generacije) znam da imaju "anti VSR" način rada (kod većih opterećenja doubrizgava određenu količinu benzina). Provjeri za uređaje koje razmatraš, imaju li tu opciju? Te tvrdim da je to od presudnog značaja, ali može biti jezičac na vagi.[/quo
etu
puno hvala na savjetu. ovo mi uvelike pomaze. jedino mi nije jasna kratica VSR pa ako mi mozete to jos objasnit o cemu se radi. negdje jesam procitao da bi mogao imati problema s ventilima al su mi govorili da netrebam dodatne izdatke za to tj. nekakvo podmazivanje

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la hgzg » 07 ožu 2015 19:33

1. kažu francuzi da treba "podmazivanje": http://www.borel.fr/faisabilites/vehicu ... ?marque=22 (ovo "Lubrifiant Moteur" znači da treba)

2. viewtopic.php?f=5&t=1091&hilit=vsr+olovni (ima malo više "štiva", ali je poučno)

3. BRC u svojim katalozima uopće ne spominje ugradnju FluhLube-a ili Tune Up-a, smatraju da je "doubrizgavanje", tj. "anti-VSR" dovoljno. Obzirom da je ugradnja "običnog" FlushLube-a relativno jeftina, da sam vlasnik "osjetljivog" auta stavio bi LPG sustav sa doubrizgavanjem + FL. I najveće go***o od auta (po pitanju ventila) u toj kombinaciji "poživi" 100-150 tkm.

Avatar
gogo
Dežurni serviser
Postovi: 1044
Pridružen/a: 22 vel 2007 18:25
Automobil koji vozite: BMW 735i E32
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo Omegas
Lokacija: Beli Manastir
Kontakt:

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la gogo » 09 ožu 2015 07:37

Moje iskustvo sa z14xep, tj. opelovim 1,4 16v twinport motorima kaže da nemaju problema sa vsr-om.
Ugradio sam plin na barem 50 takvih motora i neki su prošli i više 250000km bez problema.
Ista situacija je i sa 1,2 motorom (z12xep).

kanco
Novi Korisnik
Postovi: 8
Pridružen/a: 06 ožu 2015 19:25
Automobil koji vozite: Opel Corsa D 1.4 16v

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la kanco » 09 ožu 2015 08:30

kolega mi ima 1.2 corsu u plin od 2007 god u njoj i presao s njom mislim sada vec 120000 km na plin. jedini kvar mu je bio neki prekidac sto prebacuje s benzina na plin i obratno. stalno mu je u voznji prebacivao s jednog goriva na drugo gorivo. ima lovato ugraden i nikakve vsr-ove i ostale dodatne stvari za podmazivanje. mislim da ce i u moj auto ici lovato i to je to. jos sad dobrog majstora da to slozi sve i to je to

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 931
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la Mike20 » 01 tra 2015 08:03

Planiram uzeti Punta 2 1.2 8V, 2002.g i ubaciti plin. Pošto sam imao već loša iskustva sa Landi Renzom, uzeo bi neki drugi uređaj. AK niš drugo mislim da Stag bi dobro radio, al vidim da Auto žitvaj reklamira Lovato po 5990kn. E sad, oni bi trebali biti dobri meštri. Pošto je prošlo podosta godina od kad sam zadnje ugrađivao plin, više nisam u toku tko i gdje što ima u Zg-u ili okolici

dario1782
Novi Korisnik
Postovi: 1
Pridružen/a: 25 srp 2015 23:42
Automobil koji vozite: Renault Megane ll Grantour 2.0 16V

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la dario1782 » 25 srp 2015 23:59

Brc ili omvl u Renault Megane ll grandtour 2.0 16V
Imam ponudu za ugradnju plina u megane i dvoumim se izmedju brc i omvl, u astri sam imao brc i presao sa njom 200.000km na plin i radila bez problema, i sada bi ugradio u megane isti ali sam dobio jeftiniju ponudu za omvl u gradu gdje zivim, a serviser za brc mi je udaljen 80km. Dali je omvl dobar i dali moze parirati brc-u??
Zahvaljujem na odgovorima

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 931
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la Mike20 » 26 srp 2015 11:19

Ja bi BRC bez razmišljanja.

Btw, još uvijek nije moguće riješiti atest sa Stagom i Hanom, nema zastupnika i ne mogu se dobiti papiri, tak da se zna

Avatar
javašluk
Novi Korisnik
Postovi: 14
Pridružen/a: 11 stu 2014 14:56
Automobil koji vozite: LADA 2107
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC
Lokacija: Osijek

Re: Koju marku plina odabrati i kojeg servisera? Odgovor by

PostPostao/la javašluk » 18 pro 2015 02:53

Da li je točan podatak da se trenutno u RH za prvu ugradnju LPG sustava u vozilo traži da sve komponente moraju biti od jednog proizvodžača?

I drugo, molio bi iskusne meštre koji znaju s LOVATOM, zašto je nešto jeftiniji od LR i BRC-a? I kakav je LOVATO za koju kategoriju automobila? Od karburatorskih s vakumskim, preko svih vrsta rabljenih automobila svih jakosti motora, (naročito bi molio osvrt na šesto i osmerocilindarske) do najnovijie generacije TSI, kako se ponaša i što nudi LOVATO.

Unatoč jakoj razgranatosti po svijetu nema baš previše primjera LOVATA npr. u V8 .....ponukan sam jer su prodavači nekih drugih talijanskih brendova, naročito jednog isticali kako ostale marke u toj "klasi" s puno cilindara se ne mogu približiti njihovoj marki.

Da li bi preporučili ugradnju LOVATA u velike motore?
HNK Cibalia


Natrag na “Automobili i autoplin općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.