Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

Druženje uz općenita pitanja i komentare.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

Avatar
tidala
Auto dijagnostičar
Postovi: 342
Pridružen/a: 27 vel 2007 22:38
Automobil koji vozite: P-505 2,0 plin: Bedini junior 450 tkm
Megane scenic 1,6 8v STAG 100 270 tkm
Lokacija: Zabok
Kontakt:

Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la tidala » 10 lip 2008 01:22

Proučavanjem i analizom učinkovitosti doziranja FL-a došao sam do zaključka da dosadašnji način ubacivanja FL-a u motor nije u svim slučajevima dovoljno dobar.
Naime radi se o tome da je jedini dosadašnji ispravni priključak FL-a na usisnu granu onaj koji je montiran tako da je diza za doziranje bušena sa gornje strane grane, odmah iza leptira za regulaciju gasa i lagano ukošen (oko 30 stupnjeva) u smjeru strujanja zraka prema cilindrima.
Posebno napominjem da ovdje usisna grana mora biti izvedena tako da je sklop sa leptirom iznad razine ulaska grane prema cilindrima.

Da pojasnim, priključak FL-a mora biti izveden tako da kapljica FL-a koja je izvučena pomoću podtlaka u usisnoj grani padne na stijenku usisne grane a nikako u jedan kanal prema jednom cilindru jer onda ostali cilindri dobivaju FL samo kod povišenih okretaja kada povećana struja zraka ponese FL prema ostalim cilindrima.
Također je pomoću menzura postavljenih na svaki cilindar utvrđeno dostatno izvlačenje FL-a iz cjevčice (dize) i kod povišenih okretaja jer iako je tada podtlak u grani manji, strujanje zraka preko vrha cjevčice stvara još jači podtlak nego što postoji na leru i javlja se efekat isti kao i kod pištolja za lakiranje ili u području venturija u karburatoru. Iz tog razloga je potrebno da cjevčica bude ukošena u smjeru strujanja zraka.

Kod svih ostalih slučajeva doziranje FL-a nije kontinuirano prema svim cilindrima.
Naročito loše je u slučajevima kada je sklop sa leptirom ispod nivoa ulaska zraka u glavu motora. U tim slučajevima dolazi do taloženja FL-a u grani što je loše iz dva razloga: Prvo, nataloženo ulje može u nekim slučajevima biti povučeno većom strujom zraka i može "zaliti" neki od cilindara te prouzročiti izostanak paljenja u tom cilindru i upaliti "check", drugo, FL ulazi u cilindre samo kod velikih okretaja motora kada je strujanje zraka dovoljno veliko da savlada silu teže FL-a i ponese ga u cilindre.

Da bi se otklonili ovi nedostaci te osiguralo zadovoljavajuće doziranje FL-a, od sada nadalje svi BRC instalateri OBAVEZNO moraju primjeniti tzv. multipoint način doziranja FL-a kako kod novih ugradnji tako i dograditi FL uređaj kod postojećih i to već kod prvog servisa.
Kod multipoint načina doziranja diza za FL se ugrađuje za svaki cilindar posebno i to odmah iznad dize za plin. Ovim načinom se osigurava konstantno i kontnuirano doziranje FL-a u svim režimima rada i maksimalno se štiti motor.
Kontrola kapanja je ista kao i prije i to 12 kapi u minuti.
Multipoint je učinkovit i kod sadašnjih dozatora, a naročito će doći do izražaja kod elektronskih dozatora koji će se pojaviti uskoro na tržištu.
Crtež montaže možete vidjeti preko ovog linka.
[img=http://img129.imageshack.us/img129/6331/new2pl1.th.jpg]

U cilju zaštite motora pogonjenih autoplinom molim i ostale ugrađivače plinske opreme koji koriste FL dozatore da razmotre ovaj problem i počnu primjenjivati multipoint način.

Avatar
lepus
Site Admin
Postovi: 1808
Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Automobil koji vozite: Mercedes ML320
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Kontakt:

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la lepus » 11 lip 2008 23:03

Ok...o tome sam već razmišljao, ali mehanika ubrizgavanja neće promjeniti svoj dosadašnji režim ukapavanja (konstantno smanjivanje)...ili...? :rolleyes:
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....

Blento
Autoplin senior
Postovi: 140
Pridružen/a: 03 ožu 2008 22:26
Automobil koji vozite: Clio III 1.2 i BMW 318i '87
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC 24 -
Lokacija: iz VK ..trbuhom za kruhom u ZG

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la Blento » 16 srp 2008 09:37

tidala je napisao/la:
Da bi se otklonili ovi nedostaci te osiguralo zadovoljavajuće doziranje FL-a, od sada nadalje svi BRC instalateri OBAVEZNO moraju primjeniti tzv. multipoint način doziranja FL-a kako kod novih ugradnji tako i dograditi FL uređaj kod postojećih i to već kod prvog servisa.



nisam siguran da mi je na ovaj nacin postavljen FL ..no kod prvog servisa cu zatraziti da ako nije..da ga podese..
nego zanima me je su li BRC instalateri dobili pismene upute da to tako rade ili samo preporuku...te da li se naknadna izmjena (ako je sustav u garanciji) plaća ili ne?

Avatar
Misak
Autoplin junior
Postovi: 93
Pridružen/a: 12 lip 2008 08:50
Automobil koji vozite: Ford Focus 1.4 16V '07
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC Sequent24, 120 000 km proslo na plin...
Lokacija: Donji Miholjac
Kontakt:

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la Misak » 16 srp 2008 10:37

upravo ovo idem ja napraviti za koji dan kod Tomasa u Josipovcu.. culi smo se telefonom te mi je rekao da obavezno dodjem kod njega da mi prepravi ovo na Focusu... ovo je dogovoreno na njegovu inicijativu.. sto je vrlo pohvalno... ja nisam imao pojma o cemu se radi dok nisam sada procitao... on je samo rekao da je bolje da mi instalaciju prepravi na ovaj nacin zbog boljeg podmazivanja...
Ford Focus MKII / Potrošnja plina slika

ship-shop
Autoplin junior
Postovi: 61
Pridružen/a: 12 ožu 2008 17:18
Automobil koji vozite: Suzuki Swift 1.3
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC Sequent 24 ugrađen na 13000km
Lokacija: Zd

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la ship-shop » 18 srp 2008 19:14

Koliko kužim BRC ugrađivači sad obavezno moraju ugraditi multipoint ili...

Avatar
tidala
Auto dijagnostičar
Postovi: 342
Pridružen/a: 27 vel 2007 22:38
Automobil koji vozite: P-505 2,0 plin: Bedini junior 450 tkm
Megane scenic 1,6 8v STAG 100 270 tkm
Lokacija: Zabok
Kontakt:

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la tidala » 18 srp 2008 19:37

U nove fordove obavezno :rtmf: , a ostali prema savjesti instalatera, (ne samo BRC instalateri ). Moja preporuka je u sve aute koji koriste FL :viannen:

isalopek
Autoplin veteran
Postovi: 208
Pridružen/a: 12 lip 2008 20:19
Automobil koji vozite: Suzuki swift 1.3 GS AAC
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: Ogulin

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la isalopek » 23 kol 2008 12:15

eh...ugradio brc sequent 24 i meni majstor rekao da je to totalno nepotrebno i ugradio stari sustav.... što sad?

nicko
Autoplin junior
Postovi: 72
Pridružen/a: 29 svi 2008 15:15
Automobil koji vozite: Ford Focus 1.6
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC Sequent 24

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la nicko » 28 kol 2008 22:38

U kojem to servisu?
Zadnja izmjena: BORKO, dana/u 29 kol 2008 01:33, ukupno mijenjano 1 put.
Razlog: brisanje nepotrebnog citata, radije stisnite ODGOVORI, nego CITIRAJ

isalopek
Autoplin veteran
Postovi: 208
Pridružen/a: 12 lip 2008 20:19
Automobil koji vozite: Suzuki swift 1.3 GS AAC
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC sequent 24
Lokacija: Ogulin

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la isalopek » 28 kol 2008 22:51

nije bitno koji je servis, bitno je da se to ne radi...a iskreno, neznam ni sam...teoretski je isti klinac....jer nitko ne garantira da će flashlube poću u obadvije kapaljke :) zar ne?

Avatar
Misak
Autoplin junior
Postovi: 93
Pridružen/a: 12 lip 2008 08:50
Automobil koji vozite: Ford Focus 1.4 16V '07
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC Sequent24, 120 000 km proslo na plin...
Lokacija: Donji Miholjac
Kontakt:

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la Misak » 29 kol 2008 07:40

ja bi ipak inzistirao da mi prepravi instalaciju... sva sreca moj serviser (Davor Tomas) me sam zvao da dodjem da mi prepravi i obavio mi je to relativno brzo i naravno nije nista naplatio...
Ford Focus MKII / Potrošnja plina slika

geronimo
Novi Korisnik
Postovi: 20
Pridružen/a: 08 srp 2008 15:10

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la geronimo » 01 ruj 2008 08:56

pozdrav svima. molim za pomoc ili savjete jer neznam vise sta da napravim. instaliran mi je plin pred tjedan dana na novu Fiestu ST. receno mi je da ce bit stavljen BRC sistem unutra sa flashlube multipoint ubrizgavanjem. kad smo pogledali auto nakon sto smo otkrili probleme u voznji izgleda da nije niti jedno niti drugo instalirano vec neki NX sistem sa flahlube singlepoint (taj NX koliko sam nasao na netu je HR proizvod?!). isto tako imam jos uvjek problema u voznji nakon njihovog drugog podesavanja plinskog sustava, a manifestira se na nacin da auto kada se ide preko 130km/h pocne usporavati i gusiti se, kad se pali ponekad upali malo teze, i tokom voznje osjeti se ponekad cupkanje.
hvala.

Avatar
BORKO
Ravnatelj odbora za prijem članova
Postovi: 1595
Pridružen/a: 22 tra 2007 02:16
Automobil koji vozite: Mercedes W124 200 TE
1993. ?? 305 000 km ??
(pukla sajla :) )
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto LCS, od 13.06.2006
na plin prešao više od 110 000 km
(pukla sajla :) )
Lokacija: štopldorf, fertalj
Kontakt:

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la BORKO » 01 ruj 2008 15:53

Jedno pitanje !

Zašto si preuzeo auto, ako u njemu nije ono, što je dogovoreno prije ugradnje ?? _eek_ :rolleyes: :rtmf:
tko pjeva, zlo ne misli

geronimo
Novi Korisnik
Postovi: 20
Pridružen/a: 08 srp 2008 15:10

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la geronimo » 01 ruj 2008 16:31

jer se nazalost ne razumijem u te stvari dovoljno kao moj otac koji mi je jucer rasvijetlio stvar kada je podigao haubu automobila. ja sam znao sta se treba stavit i sta zelim, ali nisam znao to prepoznat. uglavnom receno je da se mora ugradit BRC + multipoint flashlube, a stavljen je NX Gas + singlepoint flashlube. da bi stvar bila gora upravo sam od glavnog zastupnika forda saznao da mi to nije smjelo biti ugradeno i da je ta autokuca to stavila na svoju ruku i samo kod njih imam garanciju na auto i plin. sad ocito slijedi borba i natezanje. grozno iskustvo. nadam se da ce nekima pomoci da ne naprave istu gresku kao ja.
pozdrav.

Avatar
BORKO
Ravnatelj odbora za prijem članova
Postovi: 1595
Pridružen/a: 22 tra 2007 02:16
Automobil koji vozite: Mercedes W124 200 TE
1993. ?? 305 000 km ??
(pukla sajla :) )
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto LCS, od 13.06.2006
na plin prešao više od 110 000 km
(pukla sajla :) )
Lokacija: štopldorf, fertalj
Kontakt:

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la BORKO » 01 ruj 2008 21:30

Jedino što ti mogu reći : U ruke, Zakon o zaštiti potrošača, Zakon o obveznim odnosima i još nekoliko, na koje će ti pozornost skrenuti tvoj ODVJETNIK, a potraži pomoć i od autokuće, da ne izgubiš jamstvo.....

Vozilo, u dogovoru s odvjetnikom, VRATI i nemoj koristiti (objasnit će ti odvjetnik zašto i kako), a lijepo si uzmi u najam drugo vozilo, (možda se čini skupo, ali će i to netko platiti, ili bar fingiraj, ukoliko možeš, da si unajmio auto za svakodnevne potrebe ).....jer slijedi TUŽBA !! :mrgreen:

Puno sreće !! :icon_new:
tko pjeva, zlo ne misli

geronimo
Novi Korisnik
Postovi: 20
Pridružen/a: 08 srp 2008 15:10

Re: Upozorenje! Problem i rješenje doziranja Flash lube-a

PostPostao/la geronimo » 01 ruj 2008 21:42

pazi sad ovo.
auto kuca (Ford) mi je to i napravila :angry: .
ne zelim nikoga imenovati (jos) jer sam u tjeku pregovaranja.
htio sam samo pokupiti savjete i upozoriti ljude da budu oprezni jer se ni autokuci nemoze vjerovati.
znam da si do kraja zivota necu oprostit da nisam otisao kod Boyskog pa makar cekao 3-4 mjeseca koliko se ceka kod njega ugradnja zbog guzve sto je dovoljni pokazatelj na kakvom je glasu.
inzistirat cu svakako na zamjenskom vozilo jer ja sam makinu i kupio zato jer radim 600 km od Hrvatske i svaki vikend se vozim 6 sati do grada u Italiji gdje radim prema tome auto mi je neophodan za obavljanje posla.
pozdrav svima.


Natrag na “Automobili i autoplin općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.