Auto trza na plinu

Druženje uz općenita pitanja i komentare.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

Ipe77HR
Novi Korisnik
Postovi: 19
Pridružen/a: 12 kol 2018 21:10
Automobil koji vozite: Renault Laguna 1997 RXE 2.0 84kW

Re: Auto trza na plinu

PostPostao/la Ipe77HR » 30 lis 2018 21:20

da međutim auto sad ne trza da li sam popravio ili ne (i nove bobine su gore) ali ljudi ja i dalje prijeđem manje sa punim rezervarom plina nego prije i to 100km manje sto nije zanemarivo a meštar kaže kako su parametri plina uredni...mislim parametri su gledani na mjestu nikada tokom vožnje neznam mogu li se viditi kakve razlike ali nije mi jasno zbog cega auto više plina troši ako su parametri na kompu uredu

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2388
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Auto trza na plinu

PostPostao/la hgzg » 31 lis 2018 11:53

...Lovato FAST je sustav sa plinskim elektroinjektorima (koliko znam). Dakle ako je sve na automobilu (donekle) ispravno na potrošnju se ne može (bitno) utjecati "mapiranjem". Ako je plinska mapa napravljena tako da se vozi bez "chek engine" (LTFT i STFT ne prelaze prag CE, obično do 25%) ona je "zadovoljavajuća", naravno podrazumjevam da se auto ponaša/radi uobičejeno (bez "teškog" paljenja, cukanja, gušenja, "šaranja" lera i slično). Razlika u potrošnji LPG-a (u gradu) imeđu "zadovoljavajuće" mape i "vrhunske" ne može biti veća od cca 7%, po otvorenoj cesti i manje - bitno je da je tjekom lagane/normalne vožnje smjesa cijelo vrijeme "u lambdi". Realan rast potrošnje LPG-a (u odnosu na benzin) je 10-20% i to je činjenica. To što putno računalo (BC) pokazuje prosječnu potrošnju benzina 10,0, a plina (po točenju) 13-14 sasvim je normalno. Obično se ljudi "ulove za priču" da BC pokazuje "nešto", a automobli troši više od "nešto+10%". Ima više razloga za taj "fenomen", ali za ovaj post relativno nevažno.

Razloge povećane potrošnje treba tražiti negdje drugdje, prvenstveno u načinu vožnje, vanjskoj temperaturi, tehničkoj ispravnosti automobila, vrsti i tlaku guma.... bla, bla... pa i vrsti plina (omjer propan/butan).... eventualno provjeriti "curenje" plinskih injektora i njihov ujednačen rad.

Ipe77HR
Novi Korisnik
Postovi: 19
Pridružen/a: 12 kol 2018 21:10
Automobil koji vozite: Renault Laguna 1997 RXE 2.0 84kW

Re: Auto trza na plinu

PostPostao/la Ipe77HR » 31 lis 2018 16:32

kako da provjerim ''curenje injektora i njihov ujednacen rad??...nemogu bit siguran ali ajmo reći da smatram da je ta velika razlika u potrosnji dolazi od plinske instalacije a ne od nekih drugih dijelova na autu ma da svašta je moguce ali volio bi prvo provjeriti stvari vezane za instalaciju kad na nju već sumnjam

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2388
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Auto trza na plinu

PostPostao/la hgzg » 31 lis 2018 18:20

...ako tvoj plinski uređaj nema mogućnost ISTOVREMENOG rada nekih cilindara na plin i benzin (tri rade na benzin, jedan na plin.... i tako u svim mogućim modifikacijama)... a vjerojatno nema.... preostaje ti naći majstora koji ima "Pico dijagnostiku":

https://www.picoauto.com/

..kombinacija mjerenja oscilacije napona alternatora i senzora tlaka koji se (privremeno) stavlja u ispuh može u rukama osobe koja zna - pokazati jako puno. Istini za volju takve opreme u RH ima izuzetno malo.


Natrag na “Automobili i autoplin općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Google [Bot] i 5 gostiju.