Redoslijed paljenja injektora

Druženje uz općenita pitanja i komentare.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

Bravo T-Jet
Standardni korisnik
Postovi: 28
Pridružen/a: 19 sij 2014 09:51
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150ks
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast, sekvencijalni
Lokacija: Zadar

Redoslijed paljenja injektora

PostPostao/la Bravo T-Jet » 10 ruj 2017 21:34

Što bi se desilo da se zamjene konektori na injektora, tj. da konektor 1.injektora ukopcamo na 2.injektor a konektor 2.injektora ukopcamo na 1. injektora dok su 3. i 4. injektora ok ukopcani.

Kad 2. injektor pusti plin a trebao je 1. injektor pustiti plin, tad bi struja usisa ipak povukla plin i zrak u 1. cilindar?! Da li sam tu u pravu?

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 851
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Redoslijed paljenja injektora

PostPostao/la Mike20 » 13 ruj 2017 07:33

Ne.
Svaki injektor šprica ispred svog kanala tj. cilindra
Da ih zamjeniš, motor bude neravnomjero radio, trokirao

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2209
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: Passat 1.9 TDI 4mot. (nažalost naftara), Audi A4-3.0 Q, Polo 1.4 (nije još LPG)

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Redoslijed paljenja injektora

PostPostao/la hgzg » 13 ruj 2017 09:26

...zamjena konektora injektora rezultirala bi nešto nemirnijim radom na leru (ali i dalje na sve cilindre), pod većim opterećenjima ne bi primjetio ništa. Zapravo najveća razlika bila bi kod prebacivanja benzin-plin-benzin kod (boljih) sustava koji prebacuju "cilindar po cilindar" (većina prebacuje sve cilindre odjednom). Tada bi (tih par taktova) jedan cilindar dobivao i plin i benzin, a drugi ništa.

Kod uobičajenih (svakodnevnih) motora, pod punim opterećenjem injektor može biti otvoren i do 80% vremena (80% DC) koje je potrebno da bi motor "odradio" sva 4 takta (gorivo izlazi iz injektora i u fazi ispuha/kompreseije/ekspanzije/ispuha). Za primjer: na 5000 okretaja uz vrijeme injektora od 19 ms imamo cca 80% DC. Neka te to ne buni jer i rasplinjač ili k-jetronic STALNO (is)puštaju gorivo u motor. Tackođer svi plinski sistemi sa mješačem kao i BRC just heavy ili LR - IGS također stalno puštaju plin u motor. Gorivo koje se "ušprica" u usisni kanal (a ventil je u tom trenutku zatvoren) jednostavno se "akumulira" - pa čim se otvori usisni ventil - najnormalnije ulazi u cilindar.

Bravo T-Jet
Standardni korisnik
Postovi: 28
Pridružen/a: 19 sij 2014 09:51
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 1,4 T-Jet 150ks
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast, sekvencijalni
Lokacija: Zadar

Re: Redoslijed paljenja injektora

PostPostao/la Bravo T-Jet » 14 ruj 2017 07:58

Po ovom zadnjem nekako mogu zaključiti da i ako izmjesamo konektore na injektorima (plinskim) motor će i dalje raditi uz nepravilnost pri prebacivanju s benzina na plin?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2209
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: Passat 1.9 TDI 4mot. (nažalost naftara), Audi A4-3.0 Q, Polo 1.4 (nije još LPG)

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Redoslijed paljenja injektora

PostPostao/la hgzg » 14 ruj 2017 10:00

...DA, lagano "podrhtavanje" na leru i manjim opterećenima - i to je sve. Koliko znam BRC i nešto STAG-a može selektivno prebacivati benzin-plin. Landi Renzo ne može.... opet svaki dan dolaze novi modeli - tako da ovo sa BRC-om i STAG-om treba uzeti sa rezervom.


Natrag na “Automobili i autoplin općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 5 gostiju.