Landirenzo,problen hladnog paljenja

Druženje uz općenita pitanja i komentare.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

kamen
Novi Korisnik
Postovi: 6
Pridružen/a: 12 svi 2017 11:19
Automobil koji vozite: Opel Meriva
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo
Lokacija: Karlovac

Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la kamen » 12 svi 2017 11:33

Dobar dan svima, nedavno sam kupio merivi 1.6 sa landirenzom plinskom istalacijom, auto ima 190000km. Nakon nekog vremana upalila se check engine lampica i auto je počeo imati problema sa hladnim paljenjem. Ne uvijek,ali svako nekoliko dana dana 4-5 put( ujutro, dakle dok je hladan) moram okretat ključ da auto upali. Auto je bio na servisu, zamjenjena su dva injektora ( motor ima normalan rad ) ali problem sa hladnim paljenjem je ostao i lampica se opet upalila. Vozio sam 7 dana samo na benzinu i tog problema nije bilo.
Da li ima netko slično iskustvo sa ovakvim problemom i neki savjet,jer nebih želio opet platit 1500kn a da se problem ne riješi. Ako sam šta propustio u informacijama, sorry.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2150
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: Passat 1.9 TDI 4mot. (nažalost naftara), Audi A4-3.0 Q, Polo 1.4 (nije još LPG)

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la hgzg » 12 svi 2017 15:29

1. nešto (suvislo) napisati ovdje: viewforum.php?f=10

2. problem "hladnog paljenja" klasičan je problem loše podešene plinske mape i/ili neispravnih plinskih injektora (jednog ili više, a Landi Renzo je poznat po "preljevanju" njihovih tj. MED injektora)

3. prebaciti samo na benzin i voziti cca 100 km isključivo benzinom, potom (na dijagnostici) provjeriti LTFT i STFT....... ako su oni unutar +/- 7-10% "benzinski" dio motora je OK.

4. ponovo kalibrirati (podesiti) plinsku mapu, znači "autokalibracija" + podešavanje u vožnji....

5. početi uobičajeno koristiti vozilo, u slučaju opetovanih problema - trebati će još dva nova injektora. Prije (eventualne) zamjene druga dva plinska injektora provjeriti LTFT i STFT (neposredno nakon vožnje na LPG).... ako su negativni više od 10% (pogotovo LTFT) ..... priličito je sigurno da je problem u plinskim injektorima.

pave000
Novi Korisnik
Postovi: 22
Pridružen/a: 26 ožu 2015 19:27
Automobil koji vozite: Škoda Roomster 1.4 16v, 63 Kw
Marka i vrsta plinske instalacije: Landi Renzo
Lokacija: Virje (Koprivnica)

Re: Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la pave000 » 13 svi 2017 10:35

imao isti problem. provjeriti i isparivač

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2150
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: Passat 1.9 TDI 4mot. (nažalost naftara), Audi A4-3.0 Q, Polo 1.4 (nije još LPG)

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la hgzg » 13 svi 2017 15:07

...djelomično točno, isparivač sa napuknutom membranom može ispuštati LPG (preko crijeva za vakuumsku korekciju tlaka isparivača) u motor i tako "presaugati" (otežati hladno pokretanje motora). Ali takva smetnja 97% neće aktivirati "chek engine".... jer to maleno ispušanje plina ne može (u početku) "srušiti" benzinsku mapu.

kamen
Novi Korisnik
Postovi: 6
Pridružen/a: 12 svi 2017 11:19
Automobil koji vozite: Opel Meriva
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo
Lokacija: Karlovac

Re: Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la kamen » 13 svi 2017 21:21

pave000 je napisao/la:imao isti problem. provjeriti i isparivač


Kako si riješio na kraju problem, mislim jesi našao šta je problem?

kamen
Novi Korisnik
Postovi: 6
Pridružen/a: 12 svi 2017 11:19
Automobil koji vozite: Opel Meriva
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo
Lokacija: Karlovac

Re: Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la kamen » 13 svi 2017 21:34

hgzg je napisao/la:1. nešto (suvislo) napisati ovdje: viewforum.php?f=10

2. problem "hladnog paljenja" klasičan je problem loše podešene plinske mape i/ili neispravnih plinskih injektora (jednog ili više, a Landi Renzo je poznat po "preljevanju" njihovih tj. MED injektora)

3. prebaciti samo na benzin i voziti cca 100 km isključivo benzinom, potom (na dijagnostici) provjeriti LTFT i STFT....... ako su oni unutar +/- 7-10% "benzinski" dio motora je OK.

4. ponovo kalibrirati (podesiti) plinsku mapu, znači "autokalibracija" + podešavanje u vožnji....

5. početi uobičajeno koristiti vozilo, u slučaju opetovanih problema - trebati će još dva nova injektora. Prije (eventualne) zamjene druga dva plinska injektora provjeriti LTFT i STFT (neposredno nakon vožnje na LPG).... ako su negativni više od 10% (pogotovo LTFT) ..... priličito je sigurno da je problem u plinskim injektorima.


Hvala,
Probat ću sad opet vozit na benzin, napravit taj test ( mada vjerujem da je s benzinom sve ok,jer sam vozio 7 dana i nije bilo problema), pa da vidimo.
Znači, check engine lampica se plali najvjerovatnije zbog plinskih injektora i možda isparivača. Ako bi zamjenio i ta dva injektora i problem ostane isti, a test na benzinu bude ok, to bi onda značilo da je ta plinska mapa kriva. Ispričavam se, al slabo se kužim u sve to. Gdje to podesiti i do kojih to visina s cijenom ide,jer ovi injektori su preskupi (750kn jedan)?!

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2150
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: Passat 1.9 TDI 4mot. (nažalost naftara), Audi A4-3.0 Q, Polo 1.4 (nije još LPG)

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la hgzg » 13 svi 2017 22:43

...točku jedan si "obavio" ........ kao da i nisi, nedostaje elementarne pristojnosti i praktičnosti......... pitaš gdje podesiti??? ... sreća da smo "saznali" živiš li u Dubrovniku, Krapini ili u Moskvi....... znam odličnog i jeftinog majstora u Skopju - da li ti je blizu? :mrgreen:

...ti nas kamenom, mi tebe kruhom...... pročitaj ovo: viewtopic.php?f=3&t=1564&p=15268&hilit=plinska+benzinska+mapa#p15268 ...potrebno za razumjevanje problema

pave000
Novi Korisnik
Postovi: 22
Pridružen/a: 26 ožu 2015 19:27
Automobil koji vozite: Škoda Roomster 1.4 16v, 63 Kw
Marka i vrsta plinske instalacije: Landi Renzo
Lokacija: Virje (Koprivnica)

Re: Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la pave000 » 15 svi 2017 11:13

kamen je napisao/la:Kako si riješio na kraju problem, mislim jesi našao šta je problem?

membrane na isparivaču sam promijenio i problem je riješen. prije toga smo stavljali nove injektore i podešavanje mape radili.
problem je riješen tek kad je membrana zamijenjena na isparivaču.

kamen
Novi Korisnik
Postovi: 6
Pridružen/a: 12 svi 2017 11:19
Automobil koji vozite: Opel Meriva
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo
Lokacija: Karlovac

Re: Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la kamen » 15 svi 2017 12:13

Evo nakon 100-njak km na benzinu, opet problem sa hladnim paljenjem. Znači, treba krenuti sa rješavanjem tog dijela,pa plinskog( ako postoji ). Plinsku instalaciju sam isključio samo na prekidaču,jer na boci nemam gdje. Uglavnom, pumpa radi ,čujem je da zuji. Poslije trebam 4-5 puta okretat ključ da auto upali. Check engine lampica svijetli i dalje. Čemu se dobrom nadati? :)

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2150
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: Passat 1.9 TDI 4mot. (nažalost naftara), Audi A4-3.0 Q, Polo 1.4 (nije još LPG)

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la hgzg » 15 svi 2017 14:13

...prvo 101% rješiti benzin, pa onda na plin - kakva je situacija sa lambdom/lambdama? Pročitati na dijagnostici LTFT i STFT ... i iste (kratko) pratiti u radu (dovoljno na mjestu)

PS. plin "OFF" na prekidaču je OK.... da "curi" isparivač već bi se valjda ispraznio. Nisi toliko loše sreće da ti "ne drže" dva plinska elektroventila (na boci i kod isparivača) te da cure injektori i isparivač....... toliki baksuz, stvarno nije moguće...

kamen
Novi Korisnik
Postovi: 6
Pridružen/a: 12 svi 2017 11:19
Automobil koji vozite: Opel Meriva
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo
Lokacija: Karlovac

Re: Landirenzo,problen hladnog paljenja

PostPostao/la kamen » 15 svi 2017 17:28

Evo na kompu pokazalo da senzor temperature pokazuje visoku temp. Bila je oko 105 ,a na ulazu u motor 25-30. Dijagnostičar mi je rekao da bi trebalo taj senzor prvo riješit,promjenit pa vidit dalje.. Uglavnom,da najvjerovatnije on ,zbog visoke temp,motor radi slabiju smjesu za paljenje.
Temperatura na tabli je uvijek na 90, tako da ću to sad probat prvo riješit.


Natrag na “Automobili i autoplin općenito”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 1 gost.