hyundai veloster kupovina i ugradnja plina

Ovdje možete kreirati svoje topic-e vezano za vozila za koja vas zanima ugradnja plina ili možete podijeliti svoja iskustva vezana za ugradnju plina s drugim korisnicima.
Preporučamo otvaranje topica s markom, vrstom i tipom motora automobila na koji se topic odnosi.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,Moderatori

veloster
Novi Korisnik
Postovi: 2
Pridružen/a: 27 ruj 2018 08:27
Automobil koji vozite: hyundai veloster

hyundai veloster kupovina i ugradnja plina

PostPostao/la veloster » 27 ruj 2018 08:51

Pozdrav svim clanovima i ovim putem zamoljavam za savijet/pomoc/misljenje

mjesecno provezem oko 2000km sto posao sto osobne potrebe 90% voznje je otvorena cesta gdje doslovno susrecem 2semafora,do sada sam vozio iskljucivo automobile na diesel,e sad citajuci razno razne forume dolazim do dosta podvojenih misljenja oko plina....posto nikada nisam posjedovao auto na plin a o prelasku na plin razmisljam iskljucivo radi ekonomske racunice,zamoljavam clanove foruma da mi iz osobnih iskustva napisu savjete preporuke i sve moguce probleme koji mogu i nemoraju doci sa plinskom instalacijom.Naime citajuci po forumima upoznat sam sa gubitkom snage i malo vecom potrosnjom,no vidim da se dosta spominju problemi nemirnoga rada u leru,paljenje check engine lampice,razno raznih cukanja tokom voznje,pregoravanja ventila...itd,naravno citajuci takva iskustva imam poprilicne dvojbe,jer ugradnjom plina bih i zelio zadzati pouzdanost automobila u radu i voznji bez bilo kakvih popaljenih lampica.

Vozilo u koje bih ugradivao plin je hyundai veloster 2011 godina,1.6 140hp 4cilindra,samim time koja matka plina i serviser bi bio najbolji

Isprike na poduzem podstu no kao obicni laik oko lpg-a i svega sto takva ugradnja nosi kao i svi ostali ljudi pokusavam ukalkulirati sve moguce nepoznanice u racunicu jer najmanje mi treba da si napravim nezeljene havarie na automobilu.
Unaprijed zahvaljujem svima na pomoci

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2388
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: hyundai veloster kupovina i ugradnja plina

PostPostao/la hgzg » 27 ruj 2018 11:06

....prvo "ispuniti obavezu" ovdje: viewforum.php?f=10

...drugo "brak" bilo kojeg "direktaša" (ubrizgavanje benzina u cilindar) i LPG-a nije sretan. Glavni problem je hlađenje benzinskih injektora koji se rješava na tri načina:

1. povremeni rad na benzin - čitaj stalno trošiš 20-30% benzina, nešto lošija iskoristivost samog LPG-a - najjeftinija priča - takvih je 99% ugradnji (LPG+direktaš) u HR

2. napajanje motora TEKUĆOM fazom LPG-a kroz postojeće benzinske injektore, energetska razlika (LPG po litri ima cca 10% nižu energetsku vrijednost) regulira se podizanjem tlaka LPG (za cca +10% u odnosu na tlak benzina). No tu (trenutno) postoji granica vezana uz tlak ubrizgavanja benzina i ne mogu se "rješiti" svi automobili. Očekivana cijena takvog sustava (BRC) +20000 kn. Tehnički korektno rješenje, bez (prevelikih) komplikacija.

3. napajanje motora TEKUĆOM fazom LPG-a kroz postojeće benzinske injektore, energetska razlika nadomiruje se dodatnim setom plinskih injektora, isparivača.... (kao za MPI)..... priličita komplikacija, STAG nudi takve sustave.

...na sve to motor se nalazi na popisu "problematičnih" vezano uz VSR:

https://www.borel.fr/faisabilites/vehic ... ?marque=12

..ako je motor identičan ostalim GDI motorima sa ove liste. Zaključak izvedi sam :)


Natrag na “Automobili”

Online

Trenutno korisnika/ca: Google [Bot] i 8 gostiju.