Audi A6 (4B,C5) 2000 - 2.8 V6 30V (193 ks/142kW)

Ovdje možete kreirati svoje topic-e vezano za vozila za koja vas zanima ugradnja plina ili možete podijeliti svoja iskustva vezana za ugradnju plina s drugim korisnicima.
Preporučamo otvaranje topica s markom, vrstom i tipom motora automobila na koji se topic odnosi.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,Moderatori

babarog
Novi Korisnik
Postovi: 5
Pridružen/a: 24 lip 2018 23:39
Automobil koji vozite: Audi A6 C5 2.8 V6 2000.

Audi A6 (4B,C5) 2000 - 2.8 V6 30V (193 ks/142kW)

PostPostao/la babarog » 25 lip 2018 00:11

Dakle, razmišljam o ugradnji plina u navedeni auto.
Pročitao sam većinu općih informacija na forumu i postalo mi je jasnije da jedina pametna odluka mi je da ugradim plin, pa eto.

Od Vas bi molio preporuku za Zagreb, top 3 mjesta za ugradnju plina (kvalitetnu, jer ne želim imati problema kasnije). Od marki koliko sam vidio neki favorit je Lovato, ako se ne varam?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2388
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi A6 (4B,C5) 2000 - 2.8 V6 30V (193 ks/142kW)

PostPostao/la hgzg » 25 lip 2018 10:50

...pozz Matiji. Kao osoba koja je vozila 2.8-30v u dva automobila, te kao osoba koja je imala 2 kom A6-C5 i kao osoba koja sada vozi A6-C5 smatram se kompetentim odgovoriti na tvoj upit.

Motor 2.8-30v odlično podnosi LPG, nema problema sa VSR-om, relativno niska specifična snaga po cilindru (23.7 kW) i niska EU norma (3) + relativno nizak maksimalni broj okretaja čine ovaj motor vrlo pogodnim za ugradnju plinske instalacije. I najjeftinija plinska instalacija (sa injektorima Valtek EVG 30) ugrađena rukom solidnog majstora dobro odradi svoju namjenu.

Uz sve to auto je "solidan potrošač", tako da se ugradnja brzo isplati. :mrgreen: :question:

Što još reći, spremnik torodijal 650x250 na 30 stupnjeva (umjesto rez. kotača) vrhunski popuni raspoloživ prostor. Čak i ako imaš navigaciju/CD changer u lijevi pretinac prtljažnika može stati dizalica i sitni alat. Priključak za punjenje lako se ugradi uz otvor za točenje benzina - ispod poklopca. Prekidač (birač pogona) najbolje paše "5 cm ispod" prekidača za svijetla. Plinski ECU "idealno" paše uz akumulator.

Plinski injektori obično se stavljaju na plastične poklopce glava motora, ali tako "malo smetaju" za izmjenu svijećica.

BRC košta cca 11000 kn (gotovina) + cca 1000 kn za atest. Ostali plinski sustavi (vjerovatno) su nešto jeftiniji.

babarog
Novi Korisnik
Postovi: 5
Pridružen/a: 24 lip 2018 23:39
Automobil koji vozite: Audi A6 C5 2.8 V6 2000.

Re: Audi A6 (4B,C5) 2000 - 2.8 V6 30V (193 ks/142kW)

PostPostao/la babarog » 25 lip 2018 11:39

Super informacije, Daj mi molim te samo još preporuku gdje ići ugraditi ga?

I kakav je zakon u vezi rezervne gume?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2388
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi A6 (4B,C5) 2000 - 2.8 V6 30V (193 ks/142kW)

PostPostao/la hgzg » 25 lip 2018 12:38

...odluka "kako potrošiti svoje pare" - mora biti tvoja. Između redaka jasne su moje preferencije.

...zakon "ne traži" rezervni kotač, puno novih automobila uopće ga nema. Zdrav razum nalaže dobre gume sa manje od 5 godina korištenja na automobilu (i bez plina). Nabavi na nekom autootpadu tvornički set za krpanje guma (kompresor na upaljač + tekućina).... gledaj da i to nije prestaro. Praktički na svakoj benzinskoj možeš kupiti sprej za krpanje guma. Na sve to razmak vijaka 5x112 na 57.1 centralnoj rupi imaš na A3 od 2003, A4 B6/B7, A6-C4 i C6, Golfu 5-6-7, Passatu B5/B5.5 .... tako da uvijek možeš "nažicati" rezervni kotač. Istina ako je auto quattro tada se priča komplicira jer (pokušaj) vožnje sa različitim promjerima kotača "lomi" torsen.

babarog
Novi Korisnik
Postovi: 5
Pridružen/a: 24 lip 2018 23:39
Automobil koji vozite: Audi A6 C5 2.8 V6 2000.

Re: Audi A6 (4B,C5) 2000 - 2.8 V6 30V (193 ks/142kW)

PostPostao/la babarog » 25 lip 2018 14:55

Daj mi reci koliko te izađe godišnje održavanje vozila (ono autoplin servis i zamjena filtera i ostlaog što treba)?

Našao sam da me rega košta 600kn više radi davanja i ostaloga...

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2388
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Audi A6 (4B,C5) 2000 - 2.8 V6 30V (193 ks/142kW)

PostPostao/la hgzg » 25 lip 2018 15:46

...rega je oko 550 kn skuplja radi plaćanja "dodatne cestarine". Servis 1x godišnje na svakih 10000-15000 km .... cca 300 kn. Obično nema većih problema sa plinskim uređajima prvih 100 TKM, izuzetak je raparacija (najjeftinijih) injektora na 50 TKM i to je opet oko 400 kn. Ako misliš imati/voziti auto narednih 50000 km a to napraviš u manje od 3 godine isplati se solidno.

babarog
Novi Korisnik
Postovi: 5
Pridružen/a: 24 lip 2018 23:39
Automobil koji vozite: Audi A6 C5 2.8 V6 2000.

Re: Audi A6 (4B,C5) 2000 - 2.8 V6 30V (193 ks/142kW)

PostPostao/la babarog » 25 lip 2018 16:32

Upravo sam gledao po papirima.... Od rege u 10. mjesecu do sada sam napravio 5100km,.... ne fali nula btw XD

Morati cu malo provrtiti brojke....


Natrag na “Automobili”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 6 gostiju.