Ugradnja plina, uradi-sam

ugradnja plina, vrste plinskih uređaja, atestiranje, pravila za vožnju na plin, aditivi....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,Moderatori

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la hgzg » 01 sij 2018 17:31

...teško je biti "pametan na daljinu" ... da li si siguran u zatvaranje dotoka benzina u rasplinjač? ... upališ auto na benzin, prebaciš "na pola".... da li se nakon minutu-dvije... motor zaustavi (ostane bez benzina) ... ili upališ auto na benzin i skineš žice sa elektroventila benzina .... da li to zaustavi motor. Većina (ako ne i svi) elektroventila za benzin ima na sebi neku polugicu ili vijak kojom bez struje ili u slučaju kvara možeš benzinski elektroventil učiniti "trajno propusnim".... da nije nešto oko toga?

...imamo li kakvu sliku mješača?

darkom
Standardni korisnik
Postovi: 26
Pridružen/a: 08 stu 2017 09:55
Automobil koji vozite: Škoda Octavia 1.9 77kw 2006.g.p

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la darkom » 01 sij 2018 19:47

Samo da javim da sam uspio, ali onaj prekidač mi ima istu fungciju i kad je na 0 i II plin mi radi, ne prekida ga na 0. Nije htio raditi na plin zato što mi je ručno ventil od goriva bio već zatvoren i vjerovatno kad prebacim na plin samo je otvarao gorivo.
Čemu služi onaj mesingani šaraf na plinu, je li on za štimanje smješe, a onaj plastični za štimanje lera?
A ovako izgleda mikser, samošto sam ga okrenuo sad na drugu stranu, pošto je uža, da manje vazduha uvlači u karburator. Mikser je bio od vektre, pa sam ga prepravio, tj. skratio sa obe strane i ostavio samo ovaj prsten kud izlazi plin. Nisam nigdje mogao naći originalni za Suzuki samurai 1.3

darkom
Standardni korisnik
Postovi: 26
Pridružen/a: 08 stu 2017 09:55
Automobil koji vozite: Škoda Octavia 1.9 77kw 2006.g.p

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la darkom » 01 sij 2018 19:58


Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la hgzg » 02 sij 2018 11:20

...najvažnije od svega je da (napokon) radi. Ipak mislim kako ti je zaključak pogrešan... svi benzinski elektroventili koje sam "imao u rukama" imaju "ručni ventil" i on TRAJNO OTVARA (bez obzira na napon), a ne zatvara trajno. Motor ti se vjerojatno "gušio" od oba goriva istovremeno - to ne može "progutati".

Što se tiče vijaka za podešavanje isparivača (ne mogu biti 100% siguran jer takvog nisam imao u rukama).... ali sva je prilika kako veći-plastični regulira ukupnu radnu karakteristiku, a manji-mesingani je fina korekcija za rad na leru.

Mješač-misker...??? ako nakon ugradnje auto nema (vidno) manje snage na benzin, a radi na plin...... proglašavamo ga "dobrim". Vidim da ima dva priključka, onaj "rebrasti" - na njega vjerojatno ide plin, a onaj drugi "glatki" je "viška"... ako je tako, trebalo bi ga začepiti.. (ako već nije ili ako 101% kako je "van pogona") da na njemu ne vuče "falš zrak".

darkom
Standardni korisnik
Postovi: 26
Pridružen/a: 08 stu 2017 09:55
Automobil koji vozite: Škoda Octavia 1.9 77kw 2006.g.p

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la darkom » 02 sij 2018 21:33

https://www.youtube.com/watch?v=_bXIXuLTsw0 eto malo kako radi u leru, žice ću sutra složiti lijepo, to je probna verzija :-D. Osjetim da malo slabije vuče dok idem uz brdo, sad da li je to normalno, pošto svi kažu da na plin izgubi malo na snazi.

fudya
Standardni korisnik
Postovi: 32
Pridružen/a: 21 sij 2016 22:17
Automobil koji vozite: CITROEN BX 1.6 TZS
CITROEN BX 1.9 TZI

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la fudya » 04 sij 2018 18:43

Kad već imamo U(g)radi sam sekciju...da pripupitam
Da li između miksera i tela monopoint treba staviti neki dihtung? Ili bar onaj Victor Reinz silikon?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la hgzg » 04 sij 2018 21:35

neki mješači toga tipa imaju "gumicu" (O-ring)... neki nemaju.... bitno je da taj spoj (savršeno) brtvi.... u nekim slučajevima i "diht-masa" rješava problem.

fudya
Standardni korisnik
Postovi: 32
Pridružen/a: 21 sij 2016 22:17
Automobil koji vozite: CITROEN BX 1.6 TZS
CITROEN BX 1.9 TZI

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la fudya » 04 sij 2018 23:08

Diht masa je spremna za svaki slučaj.
Ajde još jedno pitanje, imam dva koma BRC-ovih emulatora dizni...na njima piše da su 2 canale. Koliko sam shvatio,jedan se kači na dve dizne i simulira njihov rad. Da li taj jedan mogu da povežem na diznu od monopointa i kako?

darkom
Standardni korisnik
Postovi: 26
Pridružen/a: 08 stu 2017 09:55
Automobil koji vozite: Škoda Octavia 1.9 77kw 2006.g.p

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la darkom » 06 sij 2018 20:29

Na koji način mogu znati koliko imam plina u boci, a da ne gledam u bocu, postoji li neko riješenje kao za sekvent plin?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la hgzg » 06 sij 2018 21:07

...postoji, potpuno isti princip. Na bocu se ugradi skupni ventil (plovak) sa izvodom za pokazivač (postoji više standarda: 0-90 ohma, 90-0 ohma... kao i drugim rastućim/padajućim iznosima otpora te hallovim davačem....), poveže se žicama sa biračem pogona i gotova stvar. Pragovi uključenja/isključenja pojedine ledice su fiksni (nema mogućnosti personalizacije "finog podešavanja" kao na nekim elektroinjektorskim sustavima. Obzirom da se radi o autu sa rasplinjačem teže je naći birač pogona (prekidač) koji u sebi ima LED indikatore nivoa. Upravo radi različitih standarda plovak i prekidač moraju biti od istog proizvođača. BRC ima (imao je pred cca 10 godina) tri vrste prekidača koji podržavaju kombinaciju rasplinjač-pokazivač nivoa plina.

PS. imao sam tri vozila u kombinaciji LPG-rasplinjač bez ikakvih pokazivača nivoa plina.... zapravo (kada se malo navikneš) i nije neki problem "napamet".

puknuti
Autoplin junior
Postovi: 74
Pridružen/a: 27 ruj 2016 06:17
Automobil koji vozite: ford escort 16 clx

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la puknuti » 07 sij 2018 14:04

sitem karburator/flanđa ..kako se radi neka početna podešavanja ventila na crijevu prema flanđi i vijka za podešavanja smjese na ler gasu prije prvog paljenja ?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la hgzg » 08 sij 2018 13:40

...sve zavisi od tipa isparivača, ako je isparivač izvedbe na kojoj se može podešavati tvrdoća opruge vage 2.stupnja (za veliku membranu) - to treba prvo podesiti (ako je podesivo).

Za BRC AT90 E ovako: viewtopic.php?f=2&t=2198&p=17336&hilit=pode%C5%A1avanje+brc+ispariva%C4%8Da#p17336

...onaj "veliki" na crijevu između isparivača i mješača - stegneš do kraja pa popustiš 3 kruga (zavisi od bezbroj parametara), onaj "mali" - stegneš do kraja pa popustiš 1 krug (zavisi od bezbroj parametara)

fudya
Standardni korisnik
Postovi: 32
Pridružen/a: 21 sij 2016 22:17
Automobil koji vozite: CITROEN BX 1.6 TZS
CITROEN BX 1.9 TZI

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la fudya » 09 sij 2018 09:39

https://postimg.org/image/k5lceak8l/

https://postimg.org/image/rkao78ykl/

Da li kod ovog monopointa postoji potreba za dodatnim izdizanjem benzinske dizne?

darkom
Standardni korisnik
Postovi: 26
Pridružen/a: 08 stu 2017 09:55
Automobil koji vozite: Škoda Octavia 1.9 77kw 2006.g.p

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la darkom » 14 sij 2018 10:12

Nakon nekoliko dana testiranja, primjetio sam da mi džip gubi snagu uz brdo,kao da ju dobije pa izgubi i sve tako, dok je hladniji bolje ide i ne dešava se to. Našao sam na internetu kako izgleda originalni mikser za moj karbuerator, primjetio sam da se stavlja samo na jedno grlo, a kod mene je dvogrli karburator, kontam da prilikom opterećenja otvori i drugo grlo i onda nema dovoljno plina da usisa u sebe.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2377
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Ugradnja plina, uradi-sam

PostPostao/la hgzg » 14 sij 2018 20:16

...pogrešan zaključak.... imaš "dupli" rasplinjač i mješač sa jednim otvorom? ... ako su oba grla "povezana" volumenom sa mješačem sve je OK. Najbolji primjer ti je Pierburg 2E https://www.tav-autoverwertung.de/shop/ ... 4573_6.jpg ....nalazi se na bezbroj Audija/Vw-a/Škoda sa kraja 80-tih. Za njega ima bezbroj mješača i sa jednim i sva dva otvora

sa dva: http://pmxpl.strefa.pl/apix/Mix_Pierburg2E.jpg ...ali moram reći kako svi plastični "brzo odu" ... koliko koštaju toliko i vrijede (ili i manje)
sa jednim: http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/2 ... -02_97.jpg
(ovakvog ili jako sličnog sa jednim otvorom osobno sam koristio cca 15 godina i radi VRHUNSKI)

http://www.brick-yard.co.uk/forum/uploads/2901/lpg.JPG .... a za ovog sam priličito siguran kako je problematičan

....nije problem u broju otvora, već o njihovoj površini (u mm2) te o "fluidnosti" prolaska zraka te brtvljenju ukupnog sustava. Samo usklađene komponente daju dobar rezulata. Rijedak automobil, slabo znanje, dijelovi XY - ne može "iz prve" odmah za ocjenu "odličan"!

Očito treba za krug-dva "otvoriti" vijak za podešavanje smjese i provjeriti da li sve brtvi, tko zna kakvo je stanje membrana, fitera i tko zna čega?


Natrag na “Osnove”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.