pritisak u punionicama auto-plina

U ovom topicu se nalaze sve punionice autoplina, ali u interaktivnoj verziji, s google map-om...hvala Gogi na trudu.....

Moderatori/ce: IVAN LPG1,gogo,virion,Moderatori

puknuti
Autoplin junior
Postovi: 74
Pridružen/a: 27 ruj 2016 06:17
Automobil koji vozite: ford escort 16 clx

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la puknuti » 21 sij 2018 18:18

znači da u boci( za kučanstvo ) od 10 kila ima 20 litara

kad bi npr. punio bocu na benziskoj natočio bi samo 24 litr? , to je samo 4 litra više .. hm..ja sam mislio da bi stalo puuuno više

Avatar
frenchkey
Standardni korisnik
Postovi: 43
Pridružen/a: 24 stu 2013 15:58
Automobil koji vozite: Renault Scenic 1.6 16V exception, 2005
Marka i vrsta plinske instalacije: Lpg Tech, Tech 204, AT09, dragon silver, Atiker 42l
Lokacija: Kaštela

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la frenchkey » 21 sij 2018 21:43

u Splitu na Stinicama, Granda plin mi je uspio ugurati 43 litre koliko i je kapacitet boce. Kod ostalih rijetko kad više od 39 litara. K tome i 10kn popusta na 200 kn :eusa-whistle:

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2373
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la hgzg » 22 sij 2018 15:39

...izlazni pritisak same punionice nema baš puno doticaja sa količinom plina koja stane u (ispravan) spremnik. Skupni ventil (multiventil) funkcionira poput vodokotlića, dozvoljava punjenje na cca 80% nazivnog volumena i tada plovak (isti onaj koji pokazuje količinu LPG-a) zatvara ventil na ulasku i punjenje se prekida. Razlika od pumpe do pumpe (veća je zavisnost od vanjske temperature, tj. temperature plina koji se utače)

@puknuti: nisam ni približno razumio tvoj zadnji komentar!

puknuti
Autoplin junior
Postovi: 74
Pridružen/a: 27 ruj 2016 06:17
Automobil koji vozite: ford escort 16 clx

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la puknuti » 22 sij 2018 20:13

zanima me da li bi se bocu za kučanstvo( onu naranđastu) isplatilo( financijski isplativo) puniti plinom tamo gdje punim auto ?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2373
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la hgzg » 22 sij 2018 20:22

....mislim da je zarada (ili gubitak) cca 0,01 kn

Avatar
frenchkey
Standardni korisnik
Postovi: 43
Pridružen/a: 24 stu 2013 15:58
Automobil koji vozite: Renault Scenic 1.6 16V exception, 2005
Marka i vrsta plinske instalacije: Lpg Tech, Tech 204, AT09, dragon silver, Atiker 42l
Lokacija: Kaštela

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la frenchkey » 24 sij 2018 18:55

hgzg je napisao/la:...izlazni pritisak same punionice nema baš puno doticaja sa količinom plina koja stane u (ispravan) spremnik. Skupni ventil (multiventil) funkcionira poput vodokotlića, dozvoljava punjenje na cca 80% nazivnog volumena i tada plovak (isti onaj koji pokazuje količinu LPG-a) zatvara ventil na ulasku i punjenje se prekida. Razlika od pumpe do pumpe (veća je zavisnost od vanjske temperature, tj. temperature plina koji se utače)


to smo si prebrikali, tj. puni do jaja sad

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2373
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la hgzg » 25 sij 2018 15:34

...nije ti to baš "najpametniji" potez.... ako po ljeti (temp veća od +25) nadočiš 100% i nakon 100 metara staneš ..... i ostaviš auto na suncu.... ispustiti ćeš "višak" na sigurnosni ventil. Ako već imaš tako, ljeti nemoj nikada na "100%", osim ako odmah nećeš voziti 50 km.

puknuti
Autoplin junior
Postovi: 74
Pridružen/a: 27 ruj 2016 06:17
Automobil koji vozite: ford escort 16 clx

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la puknuti » 25 sij 2018 17:07

a kako može znati da nije 100%

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2373
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la hgzg » 25 sij 2018 18:17

...jednostavno: pri točenju "100%" točenje zadnjih litara se uspori.... a i svi (otprilike) znamo koliko je plina u boci, koji je ukupni kapacitet boce......... pa "zadnjih 5 litara" ne točimo.

Avatar
frenchkey
Standardni korisnik
Postovi: 43
Pridružen/a: 24 stu 2013 15:58
Automobil koji vozite: Renault Scenic 1.6 16V exception, 2005
Marka i vrsta plinske instalacije: Lpg Tech, Tech 204, AT09, dragon silver, Atiker 42l
Lokacija: Kaštela

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la frenchkey » 25 sij 2018 23:45

Ka napunim do kraja obično bude pri povratku s posla. Nakon toga do doma imam 20 km. Ljeti ćemo malo manje, sad može i do kraja

puknuti
Autoplin junior
Postovi: 74
Pridružen/a: 27 ruj 2016 06:17
Automobil koji vozite: ford escort 16 clx

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la puknuti » 26 sij 2018 05:46

spremnici na benziskama su uglavnom vani , znači zagrijani na vanjsku temperaturu ...sam spremnik na autu je uglavnom na podu ili ispod znači nikako nije direkt na suncu .

Ja se toga ne bi bojao , ipak je to boca pod tlakom i faktor sigurnosti je veči od 1.2 ..pa makar se radili u bgarskoj ili bangaldešu

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2373
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la hgzg » 26 sij 2018 06:39

...sada ću biti bezobrazan: ovaj post odnosi se na sve kemičare koji "znaju" i polemiziraju......... "do jučer" niste ni znali kako je dobro imati LPG, znanja fizike, kemije, mehanike, logike su nikakva... ali "znate" kolike su budale ljudi koji su osmisli punjenje na 80% volumena- Što znači faktor sigurnosti 1.2? .... da na 25 bara "drži," a na 30 bara eksplodira...... što ako je boca stara (legalnih) 19 godina (na automobilima gdje se montira ispod podnice sigurno je trula nakon toliko vremena), što ako sigurnosni ventil "šteka", što ako odušci (poglavito cilindričnih boca) nisu propisno izvedeni/ispravni.

Na temperaturi od cca 50 stupnjeva LPG (punjen na 100%) prelazi 25 bara.... znate gdje i kako se mjeri "službena" temperatura zraka (na 2 metra visine u hladu iznad travnate površine), znate li da se zrak zagrijava refleksijom od tla....... uopće nije nemoguće imati asfalt zagrijan na +70 ili samo vozilo zagrijano na istih +70 stupnjeva.

Na 70 stupnjeva tlak u boci sigurno prelazi 30 bara. Motocikli Tomos i autoplin imaju dvije zajedničke osobine:

1.za "TO" ne treba majstor
2. svaki vlasnik "sve" zna .... i stoga može "sve popravljati sam"

PS. nije mi namjera "vrijeđati sa visoka"....već skrenuti pažnju zašto su neke stvari napravljene, na prvu "pogrešno" :mrgreen: :mrgreen:

puknuti
Autoplin junior
Postovi: 74
Pridružen/a: 27 ruj 2016 06:17
Automobil koji vozite: ford escort 16 clx

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la puknuti » 26 sij 2018 19:26

baš suprotno , ja baš volim tako raspravljati jer se upravo tak najviše nauči

Ako sam ja , tojest ti kemičari i fizičari na jednoj a ti na drugoj strani , koliki je omjer nas i vas u hrvatskoj ?

... nekad je na spreju pisalo ovako nekako , da , ja uvjek čitam takve stvari , bez obzira kaj mislo o meni ..poštujem ljude , poštujem znanje .
pisalo je " ne probijati čak ni kad je prazna " ....za nekoga je to upozorenje za nekoga izazov .


a kaj se tiče refleksije , kad je sunce pod takvim kutom da je reflektirano pod auto onda je to vrlo kasno popodne pa je opet boca " pothlađena"

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2373
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la hgzg » 27 sij 2018 09:21

...ljeti je tlo uvijek toplije od zraka. Inače imam dugogodišnjeg prijatelja (D.T.) koji me je na neki način uveo u svijet autoplina. Gruba, površna, balkanska improvizacija je njegov "zaštitni znak"..... I tamo negdje pred 15 godina "ugradio je" LPG u A8... cilindrična boca koja se puni na 100%, bez ispravnih odušaka i slično..... natoči on "pun" i uđe autom na trajekt. Negdje na pola plovidbe "popusti" sigurnjak i napuni se prtljažnik/kabina sa plinom.... aje sada imaj "balls" pa otvori vrata ili poklopac prtljažnika, a svako otvaranje uključije svijetlo preko mikro-prekidača koji može "lagano zaiskriti"?

puknuti
Autoplin junior
Postovi: 74
Pridružen/a: 27 ruj 2016 06:17
Automobil koji vozite: ford escort 16 clx

Re: pritisak u punionicama auto-plina

PostPostao/la puknuti » 27 sij 2018 09:42

kak se to odvrtjelo , jel bil u novinama ?


Natrag na “Punionice autoplina u RH”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 3 gosta.