Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

Topic u kojem "dežura" naš glavni serviser, rješava probleme i daje savjete.Na svako pitanje odgovara se isti dan...

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la hrle » 22 vel 2018 14:13

Prije desetak dana mi je motor trošio dosta antifriza...stalno sam morao nadoljevati. Mada mi cager u na komand ploči ukabini nikada nije pokazivao da se pregrijava/ uvijek je bilo cca oko 3h položaj kazaljke... Odveo sam auto majstoru. Majstor provjerio termostat,, termoprekidač , možda i senzor, sve je bilo u redu. Na kraju je utvrdio da mi ne valja čep na kileru...kaže da taj čep također ima ulogu i da pušta/ nepušta tekućinu slično ko termostat ...mislim da je rekao prema ekspanzionoj posudi
Ako se sjećam šta je rekao ,,,da je valjda uvijek bio otvoren ( ili zatvoren, ne sjećam se točno?) i da je valjda kada se motor/ tekućina jako ugrije bacao tekućinu na iberlauf na ekaspanzionoj posudi. Promjenio je taj čep ( koji nije samo čep nego i povremeno propušta/ nepropušta protok tekućine) i izgledalo je par dana u redu.

Zadnjih dana mi nije dobro grijalo zrak u kabini...iako bi se motor zagrijao na radnu temp. ja bih i dalje imao SKROZ hladan zrak u kabini...nakon TEK15-20 minuta gradske vožnje bi počeo ispuhivati pravo ugrijani topli zrak, ali bi ga opet nakon nekog vremena vratio na hladan zrak! ( ZNAČI POVREMENO JE SKROZ UREDU GRIJANJE, A POVREMENO GA NEMA NIMALO...NIJE MLAK ZRAK, NEGO BAŠ HLADAN)
Pomislio sam da nije dobro odzračen sustav hlađenja,ali ne vjerujem da je to zaboravio, jer je to iskusan majstor za toyote ( radio je prije u rotusu novosel ili TCZ) i imao je 2 dana da to napravi.
Danas , ujutro ( tempe. zraka u zagrebu je biLa oko 0 st.C) OPET MI NIJE GRIJALO NIMALO KABINU...MEĐUTIM , počeo mi je zezati 7gasiti se pri vožnji na plin...počeo se gasiti čim se spuste obrtaji neposredno prije zaustavljanja i stavljanja u ler ( znači kočim , trebam ubrzo stati, ali on se prije stavljanja u ler ugasi !). Kako mi se gasio više puta na svakom semaforu, prebacio sam na benzin...ali kad sam dobio normalno grijanje u kabinu, prebacio sam odmah na plin i DOBRO JE RADIO, nije se gasio pri stajanju na semaforima! ZNAČI KADA JE GRIJANJE U REDU I VOŽNJA NA PLIN JE OK, BEZ GAŠENJA MOTORA.Jučer sam ISTO KADA JE ZEZALO GRIJANJE KABINE , malo osjetio da mi je teže primao gas u vožnji na plin, ali nije trokirao, NIJE TRAZAO, i nije se NIJEDNOM Ugasio.Cagre ler gasa je bio više manje stabilan ( oko 800rpm)
Uglavnom, sada imam dvostruki kvar...negrijanje kabine ( samo povremeno grije)i gašenje u vožnji na plin!

Što se tiče negrijanja kabine malo sa čitao po netu i moguće da je ,ali bih molio i vaše mišljenje:nije dobro odzračeno-ima zraka u sustavu....ili je zaštopan ventil prije kilera grijanja( ili šta već'), pa povremeno pušta /nepušta kolanje tople tekučine(mislim da se nalazi oko papućice gasa/oko središnjeg grebena)...ili je zaštopan kiler/grijač kabine ( to je najgora opcija, mada moguća...auto je star 24 godine!)

Ako je nešto od toga , ili je nešto peto- recite mi vi šta još može biti,da to prvo otklonimo , pa će otklanjanje toga sa negrijanjem kabine možda popraviti automatski ovo u vezi gašenja u vožnji.Da li to uopće može utjecati na gašenje auta pri vožnji na plin?

Želim naglasiti da se meni kazaljka koja pokazuje grijanje motora SKROZ NORMALNO PONAŠALA ZADNJIH 7 dana od zamjene čepa hladnjaka...stoga, mislim da se motor i tekućina koja hladi motor normalno grije....cager mi se potpuno istom brzinom ugrije na radnu temperaturu i stalno stoji na istom mjestu ( ne ide preko 3h položaja nikada!)
Ako se normalno grije , onda se valjda normalno ugrije i isparavač tekuće faze plina...mislim da je to serijski spoj i da je to spojeni sustav. Jedino ako je povremeno zatvoren ventil grijanja u kabini/ ili je začepljen ( barem djelomično?)kiler grijanja, možda onda ne cirkulira stalno topla tekućina na isparavač, pa se tekući plin nedovoljno pretvara u plin??
Šta bi moglo biti povezano sa povremenim nepuštenjem toplog zraka u kabinu i gašenjem auta u radu na plin?

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 933
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la Mike20 » 22 vel 2018 21:19

Ak je noviji auto, sam se odzračiva. Da nemaš problem s brtvom glave, pregorila između cilindra i kanala za hlađenje motora

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la hrle » 23 vel 2018 09:08

Hvala MIKE20!
Prilikom saniranja ovog nedavno oko hladnjaka, pitao sam majstora da li vodu moda gubi na dihtungu glave motora, da li se na antifriizuo vidi mješa li ulje i tekućinu. Majstor je rekao da je provjeravao da li ima mjehurića na brtvi (ili tako nešto) , da po njemu mi nije pregorila brtva motora i da mi ne miješa ulje i antifriz.Poslije je našao da je čep hladnjaka stalno otvoren i da je bacao tekućinu na iberlaufu eksp.posude.

E sada , ako pregori između cilindra i kanalića za hlađenje ,da li bi se to moralo vidjeti na kraju brtve(mjehurići, curenje na kraju) ili na tekućini , ne znam. Pitati ću majstora da li je možda to. Odvesti ću vozilo u ponedeljak k njemu jer je danas bio prebukiran pa nisam mogao danas.
Pogledati ću sam da li mogu naći vijak za odzračivanje ( jučer sam gledao ali nisam ništa vidio slično tomu...na netu sam gledao, neki auti imaju lako uočljiv šaraf za odzračivanje ( mesingani vijak, vijak u boji) ali moja stara carina nema tako nešto uočljivo...gdje bi taj šaraf otprilike bio ...negdje između kilera i motora i lako pristupačan ?, ili može biti i negdje teže pristupljiv i nevidljiv ( ispod nekog crijava pa da se ne vidi?)

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 933
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la Mike20 » 25 vel 2018 12:38

Šraf odzračivanja je na nekoj cijevi u najvišoj točki.
Ako lagano pušta kompresiju u sustav hlađenja, ne skužiš u startu.
Kasnije počne izbacivati antifriz iz posude

puknuti
Autoplin junior
Postovi: 77
Pridružen/a: 27 ruj 2016 06:17
Automobil koji vozite: ford escort 16 clx

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la puknuti » 25 vel 2018 15:03

stvarno pod hitno mjenjaj mehaničara

martin07
Autoplin veteran
Postovi: 270
Pridružen/a: 06 tra 2008 18:31
Automobil koji vozite: šklopocija

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la martin07 » 25 vel 2018 22:32

Mene zanima kada ti hladno puše dali ti je isparivač vruć ili onako sa nekom nedovoljnom temperaturom? Kada temperatura na kazaljci dođe na svoju radnu temperaturu dali i vanjski hladnjak ima svoju toplinu?, pali li se ventilator kada kazaljka temperature ide prema crvenome. Pusti li vruću vodu iz motora kroz termostat dalje kada se otvori? Sve to moraš provjeriti dali radi? Imaš li vrući vod rashladne tekućine prema malome hladnjaku u kabini? Po tako starome autu pretpostavljam da je mehaničko zatvaranje ventila vruće/hladno, možda je pukla poluga za to prebacivanje pa stoji na hladnome i poluotvorenome. Sve se ovo nabrojeno treba ispitati a onda vidjeti gdje je problem... :-)

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la hrle » 26 vel 2018 08:43

Mike20 je napisao/la:Šraf odzračivanja je na nekoj cijevi u najvišoj točki.
Ako lagano pušta kompresiju u sustav hlađenja, ne skužiš u startu.
Kasnije počne izbacivati antifriz iz posude


Gledao je oko kilera i cijevi ali nisam vidio... na netu sam vidio da neki auti imaju lako uočljiv šaraf ( mesingani, u boji isl) ,ali moja starija verzija nema mesingani vijak, tako da ga nisam uočio??
Nisam baš spretan pa da skidam neke dijelove i opet ih vraćam pa nisam išao u dalju potragu :oops: tako da nisam mogao odzračiti

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la hrle » 26 vel 2018 08:50

puknuti je napisao/la:stvarno pod hitno mjenjaj mehaničara


Možda si u pravu...kada sam mijenjao čep pitao me mehaničar da li da on doljeva antifriza...kako sam imao 4 litre kod kuće rekao sam mu da ću ja nadoliti
Nisam znao da poslije svakog nadoljevanja ( posebice ako se otvara čep, a ja sam ga morao otvoriti jer je ekspanziona bila na maksimumu!) se opet stvara zračni džepovi, tako da se poslije moga otvaranja opet stvorio neodzračeni sustav!!
On mi je trebao to reći, tj. naglasiti da ako ja nadoljevam da moram znati i odzračiti ( gdje se nalazi taj šaraf i čitav postupak)...da mi je to rekao ja bih mu rekao neka on napuni sustav do kraja sa koncentratom ili da isprazni do hladnjak( dodavao sam u zadnje vrijeme vodu kada je gubio tekućine jer nije bilo tako hladno) i doda mješavinu u cijelosti
On je mogao pretpostaviti da ću ja dodavati na čep ( jer je nivo u ekspanz.posudi bio na max!) i da ću samo zasrati...trebao me je pitati da li ću sam znati odzračiti...ako ne, da je bolje da on sve isprazni iz sustava i doda mješavinu

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la hrle » 26 vel 2018 09:17

martin07 je napisao/la:Mene zanima kada ti hladno puše dali ti je isparivač vruć ili onako sa nekom nedovoljnom temperaturom? Kada temperatura na kazaljci dođe na svoju radnu temperaturu dali i vanjski hladnjak ima svoju toplinu?, pali li se ventilator kada kazaljka temperature ide prema crvenome. Pusti li vruću vodu iz motora kroz termostat dalje kada se otvori? Sve to moraš provjeriti dali radi? Imaš li vrući vod rashladne tekućine prema malome hladnjaku u kabini? Po tako starome autu pretpostavljam da je mehaničko zatvaranje ventila vruće/hladno, možda je pukla poluga za to prebacivanje pa stoji na hladnome i poluotvorenome. Sve se ovo nabrojeno treba ispitati a onda vidjeti gdje je problem... :-)


Reći ću ti...mada su kod mene razne varijante!
Za isparivač ne znam jer dok vozim nisam pipao...to je za što se tiče ranije dane i dok je vozilo u pokretu ( ne znam mogu LI BTI RAZLIKE ŠTO SE TIČE ISPARIBVAČA DA LI JE U KRETANJU VOZILO ILI U LERU?)
jučer sam pipao dok je radio u leru ( jer mi je u leru dosta varirao u radu na plin!...padali obrtaji na 500rpm i povremeno se gasio motor, motor se dosta tresao u nekim fazama rada u leru, pa sam išao baš pogledati na isparivač) ISPARIVAČ JE BIO DOSTA HLADAN...oko jedneg spoja /gume sam malo napipao vlažnosti ( nije jako curilo!)...nisam mogao to sve dobro provjeriti jer mi je isparivač ispod akumulatore i cijevi...rukom sam ga dokučio sa dalje distance , išao sam ispod hladnjaka/ventilatora, pa sam nekaoko dosegnuo do njega, ali nisam mogao pogledati normalno sa svij strana i sve spojeve nego samo djelomično....ne znam koliko on mora bti topal,i kada radi auto 30 minuta SAMIO u LERU ,ali on je po meni laiku BIO SKROZ HLADAN ( jeste da je bilo vani oko -4 st. C)...meni je bilo to čudno, jer je motor ipak radio na plin,a isparavč tako hladan ( ponavljajm...nisam nikada ranioje pipkao isparavač kada bi motor radio u leru , pa NE MOGU RTEĆI RAZLIKU U ODNOSU NA PRIJE!...ALI DEFINITIVNO , ONAJ OKRUGLI SKLOP JE BIO SKROZ HLADAN/NIMALO MLAK!...pretpostavljam kafda auto radi 20-30 minuta u leru ( i kada je malo rafdio na benzin malo na plin) da je trebao biti berem mlak

1)MOŽETE LI MI POTVRDITI DA LI ISTA TEKUĆINA IZ VELIKOG HLADNJAKA IDE U MALI KILER GRIJANJA KADA SE VOZI NA BENZIN I KADA SE VOZI NA PLIN (pretpostavljam da da)...pitam , da budem siguran da li to SLABO GRIJANJE ISPARIVAČA može imati ikakve veze na grijanje hladnjaka grijanja , odnosno cijevi dolje ispod volana ( oko središnjeg grebena)
MENI JE ČUDNO DA SE ISPARIVAČ NIJE GRIJEO U LERU JER JE VODA BILA TOPLA ( POKAZIVALA JE KAZALJKA NA KOMAND.PLOČI, A I SAM HLADNJAK JE BIO TOPAL!...ČAK JE ISPARIVALO MALO OKO ČEPA GDJE SE BILO PROLILO MALO TREKUĆINE OKO ČEPA KADA SAM ULJEVAO KONCENTRAT U HLADNJAK)

šTO SE TIČE TOPLINE CIJEVI KOJE VODE U MALI KILER ( DOLJE OKO NOGU/ SREDIŠNJEG GREBENA):....Meni te dvije cijevi kada ne grije u kabini najčešće imaju ovaj režim :
1)-gornja cijev je jako topla ( vruča) ,a donja je skroz hladna...TO JE NAJČEŠĆA VARIJANTA OD KADA MI NE RADI
2)-u petak u vožnji i jučer kod rada u leru mi je bilo čak i ovA VARIJANTA!??: i gornja i donja metalna cijev je skroz hladna....
-3)u petak u vožnji auta , kada bi grijanje u kabini radilo, tada je i donja i gronja cijev kod papučice gasa bila topla! Kako VLJDA I TREBA STALNO biti?
Danas mi je bilo u početku vožnje bila varijanta 2-sve hladno, pa mi je onda nakon 15 min.vožnje grijanje proradilo ( obe cijevi bile vruće...)...ali mi se onda NA KRAJU pojavilo i ovo ??...obe cijevi dolje su bile vruće, ali mi je na rešetke bacalo hladan zrak ( ajde možda zanemarite ovo zadnje što mi se danas prvi put pojavilo ako je tu možda nešto nelogično i ako vas to može buniti , kod davanje vaše dijagnoze...čisto da damo neku najvjerojatnije točnu ili najvjerojatniju dijagnozu!)

Prebacivanje je mehaničko na poluge/klapne...mislim da nijedna poluga nije pukla! ( osjetim to jako dobro pod rukom i čuje se glasno zvuk...klapanje kada prebacujem!)

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la hrle » 26 vel 2018 09:38

MENI SE ČINI DA JE STVAR I ZRAČNIH MJEHURA/DŽEPOVA U SISTEMU TEKUĆINE...a , ovo dodatno da mi se događa da iako je motor topal, da cijevi oko malog radijatora grijanja znaju biti hladne , to mi se čini ( čitao sam na forumu negdje da postoji neki ventil oko (ili prije malog) kilera grijanja)da je ventil grijanja zanečišćen/ili je kamenac oko njega, pa da on povremeno pušta tekućinu ( tada je topal),a povremeno ne!
Meni je jedino čudno , zašto nekada bude gronja cijev skroz topla, a donja NEKADA skroz hladna ( a nekada i donja topla)....da li to indicira da je možda možda dodatno još jedan kvar- DA JE MALI RADIJATOR ZANEČIŠĆEN/PUN KAMENCA ) pa povremeno iako je gornja cijev topla , donja je hladna jer iz malog radijatora grijanja ne izlazi tekućina nazad u sustav!?...
Znači, da mali radijator povremeno prima u sebe tekućinu i pušta tekućinu nazad, a povremeno je začepljen pa ne vraća tekućinu nazad u sustav!

Gdje se obično nalazi taj ventil prije malog radijatora?...da li kada se on začepi , da li je tada situacija ova: da je i gornja i donja cijev hladna?
A kada on- ventil proradi,a sam hladnjak grijanja se ZAČEPI ( valjda kamenac , rđa , nečistoća itd) da je varijanta ova: gornja cijev oko hlad. grijanja je topla , ali donja cijev je hladna!
Pitam TO, jer kako sam prije rekao , dešavaju mi se obe varijante SA OVE DVIJE CIJEVI KOJE VODE U RADIJATOR GRIJANJA!?

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la hrle » 26 vel 2018 10:58

Maloprije sam otišao kod prijatelja na stanicu za tehnički pregled, jer mi je odmah tu uz zgradu na poslu...po njima on ima samoodzračivanje, nisu mogli naći šaraf za odzračivanje!
Opet smo dolili antifriza...čak 7 dcl!!...a jučer sam ga napunio do vrha i od jučer prešao u vožnji samo 12 km!
Gledali su na stp kanalu dolje ispod auta...ne curni ni na isparivaču, ni na ijednoj gumi ...po njima ili taj novi čep nije opet dobar ili gubi antifriz na cilindrima/ baca u motor...gledali smo šipku ulja...ona nema mjehuriće niti je ulje svjetlije boje ( zbog miješanja sa narančastim antifrizom)što bi ukazivalo da ne miješa....ali su mi rekli da se ne mora uvijek vidjeti na šipci drugačija boja/mjehurići, pa da ipak ostaje solucija da se gubi antifriz u cilindrima ( da treba mijenjati dihtung glave motora!...to je barem 2000kn, jer se onda obvezno mora hoblati glava motora!)

Definitivno u kratkom vremenu gubi dosta tekućine...može li još nešto biti ( jeftiniji i lakši kvar!)a da nije ovo da baca u cilindre ?
Dajte molim sve prijedloge/solucije---unaprijed hvala svima!!

PS:OVO ŠTO SE NEKI DAN GASIO NA PLINU DOK SE NIJE DO KRAJA MOTOR ZAGRIJAO, sada je VALJDA jasnije zašto...ako nema dovoljno tekućine u sistemu, onda vjerojatno ne može dobro raditi na plin, je li to tako ili ne?
Da li kada fali tekućine u sustavu , tada teže radi na plin , pa da zato PADAJU OBRTAJI , i da se čak može ugasiti?

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la hrle » 26 vel 2018 13:26

Da nadodam i ovo...bilo je dosta vode ispod auspuha...jedan od kontrolore reče: vjerojatno baca tekućinu u cilindre

Ako je stvar da baca u cilindre...DA LI PROMJENA BRTVE I HOBLANJE MOTORA RIJEŠAVA STVAR?
Ili može biti da pušta negdje između kanala za vodu i samih cilindara i da zamjena brtve i hoblanje ne riješi stvar?!!

stojo
Autoplin senior
Postovi: 125
Pridružen/a: 03 stu 2010 14:18
Automobil koji vozite: Opel Astra 1.8i SW
Marka i vrsta plinske instalacije: BRC Boyski
Lokacija: Potpićan

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la stojo » 26 vel 2018 17:02

Naspi tekućinu za brtvljenje hladnjaka, možda te to spasi.
Tko se opeče na kineza puše i na japanca!

hrle
Autoplin senior
Postovi: 161
Pridružen/a: 19 pro 2008 09:53
Automobil koji vozite: Hyundai, ELANTRA 1.6 GL( treća gen.), 77kw, 2006. g.
Prešla 263 800km
Marka i vrsta plinske instalacije: armatura spremnika: tomasetto , priključak za punjenje: tomasetto , isparivač-regulator tlaka: tartarini auto , u napomeni : pročistač plina i brizgaljke plina: tartarini auto. Koliko mogu vidjeti sve je od tartarini, osim što je boca TMS (ili tomasetto?- armatura i priključak za punj. piše da je tomaseto).

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la hrle » 26 vel 2018 17:17

stojo je napisao/la:Naspi tekućinu za brtvljenje hladnjaka, možda te to spasi.


Teško...to je samo privremeno...treba reparacija glave!Pričao sam sa 2 majstora...nema tu kemijanja
Jedan mi je dao okvirne cijene:
-skidanje i vraćanje glave 1200kn
-hoblanje glave, zamjena siceva ventila , zamjena vodilica ventila)- 1200kn
-+ materijal- garnitura brtvila/ nije znao napamet baš za ovo vozilo ( ali je rekao cca 300-400kn, a ako su metalne do 800kn)
-još ako je evv. pukla glava+ cca 200kn varenje glave
ZNAČI, ISPOD 2800KN mi ne gine

Avatar
KoSi
Autoplin junior
Postovi: 76
Pridružen/a: 29 tra 2015 00:15
Automobil koji vozite: VW up
Marka i vrsta plinske instalacije: GreenGas Aero a trebao je biti Europegas Oscar-N OBD
Lokacija: Zagreb

Re: Negrijanje kabine(povremeno) i počeo se gasiti u vožnji na plin

PostPostao/la KoSi » 26 vel 2018 18:47

Obzirom na alternativu... ne škodi isprobati aditive za brtvljenje hladnjaka...


Natrag na “Dežurni serviser”

Online

Trenutno korisnika/ca: Google [Bot] i 13 gostiju.