Gašenje prilikom kočenja

Topic u kojem "dežura" naš glavni serviser, rješava probleme i daje savjete.Na svako pitanje odgovara se isti dan...

Moderatori/ce: IVAN LPG1,I wonder,gogo,hgzg,virion,tidala,kerting,Moderatori

oreskovic1
Novi Korisnik
Postovi: 9
Pridružen/a: 06 pro 2018 08:53
Automobil koji vozite: Grand Cherokee 2005, 5,7 hemi

Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la oreskovic1 » 06 pro 2018 09:00

Pozdrav,

događa mi se da se auto ugasi svakih tjedan dana jedan put. I to kada je hladan(prešao 2-3 km na plinu) a temperatura je vani <5 stupnjeva, prilikom kočenja kada se zaustavi izgubi snagu, obrtaji se spuste na 100-200 i ugasi se. Nakon toga sve radi normalno, drži obrtaje na 600 što god da radim.
obavljen servis plina prije 1000 km. I prije je on znao u leru izgubiti gas, al se vrati, nikada se nije gasio

ako može pomoć/savjet

auto je grand cherokee 5,7 hemi 2005

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la hgzg » 06 pro 2018 10:20


Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la hgzg » 06 pro 2018 12:47

...tako je bolje :mrgreen:

...+90% siguran sam da je problem u loše podešenom plinskom uređaju. Za "potvrdu dijagnoze" treba vidjeti kakvi su LTFT i STFT (u tom trenutku "crkavanja" na dijagnostici od automobila). Druga mogućnost je prebaciti samo na benzin i voziti se 50-100 km isključivo na benzin. Ako se problem "popravi sam od sebe" - dijagoza je potvrđena. Ako je sa motorom na radnoj temperaturi sve OK (na oba goriva) - očito samo treba podesiti osiromašenje/obogaćenje smjese na LPG od trenutka prebacivanja na LPG - do postizanja radne temperature. Na kojoj temperaturi rashladne tekućine se prebacuje sa benzina na LPG, sve što je manje od 30 stupnjeva može biti dosta problematično. Ne bi bilo loše napisati ovdje o kojem tipu plinskog uređaja se radi, na koliko km je ugrađen plinski uređaj, što je do sada mjenjano/servisirano na plinskom uređaju..... ima li kakvih zapisanih grešaka na ECU od motora?

oreskovic1
Novi Korisnik
Postovi: 9
Pridružen/a: 06 pro 2018 08:53
Automobil koji vozite: Grand Cherokee 2005, 5,7 hemi

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la oreskovic1 » 06 pro 2018 12:57

Pozdrav,

Isparivač - Lovato
Posuda - GZWM S.A.
Priključak za punjenje - Tomasetto ACHI
Armatura spremnika - Landi Renzo AT.02

Plin ugrađen 6_2015 na 120.000 km, auto sada ima 178.000 km, prije 1000 km je rađen servis...nemam informaciju da je išta mjenjano, a brat kaže da su na servisu promjenili sve što su trebali prilikom redovnog servisa

i kako provjeriti prilikom crkavanja to što ste napisali?
imate prijedlog gdje otići u ZG-u to popraviti namjestiti? i koliki bi bio trošak?

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la hgzg » 06 pro 2018 14:13

...dvije najvažnije komponente nisi naveo - ECU od plina i vrstu plinskih injektora. Zanimljivo ja da postavka u koju najviše sumnjam obično kada se jednom "pogodi-podesi" .... ne treba ju više nikada dirati. Ovo spominjem u svijetlu primjedbe da se problem manifestira samo kod vanjskih temperatura nižih od 5 stupnjeva...... OK, auto voziš "od nedavno".... ali i u "bratovom mandatu" bilo je zima???

Nebitno, uvijek je opasno drugome "preporučiti" kako utrošiti svoj novac. Da sam na tvom mjestu - znam gdje bi otišao ..... no javno isticanje možda je i neka vrsta nedozvoljene reklame. Ajde prvo "saznaj" ECU i injektore, pa napiši iz kojeg dijela ZG si.

oreskovic1
Novi Korisnik
Postovi: 9
Pridružen/a: 06 pro 2018 08:53
Automobil koji vozite: Grand Cherokee 2005, 5,7 hemi

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la oreskovic1 » 06 pro 2018 14:38

ECU grešaka nema(na motoru)
kompjuter je LPG Tech i injektori su LPG Tech ugrađen u Auto Timu
rasplinjivač je Lovato

bratu se to nije događalo....on je u GS-u ja u ZG-u(Novi Zagreb)

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la hgzg » 06 pro 2018 15:10

...onda ti AutoTim dođe kao logičan odgovor

oreskovic1
Novi Korisnik
Postovi: 9
Pridružen/a: 06 pro 2018 08:53
Automobil koji vozite: Grand Cherokee 2005, 5,7 hemi

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la oreskovic1 » 07 pro 2018 09:19

evo, jutros sam ga testirao na benzinu i ista stvar se dogodila....nakon 3 km, kon naglog kočenja, obrtaji se spuste na 200 i čak ispod i auto se ugasi
znači nije plin......što mislite da može biti?

Avatar
Mike20
Autoplin Master
Postovi: 931
Pridružen/a: 08 kol 2009 13:33
Automobil koji vozite: Fiat Bravo 2008.g 1.4 Turbo (150 000km na plin)
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato Easy Fast
Lokacija: VŽ-KR-ZG

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la Mike20 » 07 pro 2018 10:40

Kak ti je rečeno, odvozi 50-100km na benzin. Benzinska se mapa može poremetiti od loše podešenosti plina. Osobno sam s Auto timom imao katastrofalna iskustva, pa neću komentirati servis.

Auto ima automatik mjenjač pretpostavljam?

Ako se to događa dok je hladan, može biti do nekog spoja, senzora, cjevčice vakuuma, ili nečeg sličnog.

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la hgzg » 07 pro 2018 10:44

Moras odvesti barem 50 km isključivo na benzin, pa onda pratiti ima li poboljšanja... znaci samo voznja na benzin. Ako se popravi "samo od sebe" problem je vjerojatno u podesenju plinsko uredaja.

oreskovic1
Novi Korisnik
Postovi: 9
Pridružen/a: 06 pro 2018 08:53
Automobil koji vozite: Grand Cherokee 2005, 5,7 hemi

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la oreskovic1 » 07 pro 2018 10:56

na ovom autu 50 km na benzinu je 200 kn....leti lova:), hahahahahaahahha
hvala dečki, javim update

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la hgzg » 07 pro 2018 14:23


oreskovic1
Novi Korisnik
Postovi: 9
Pridružen/a: 06 pro 2018 08:53
Automobil koji vozite: Grand Cherokee 2005, 5,7 hemi

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la oreskovic1 » 12 pro 2018 11:05

za sada je Ok, tj ujutro mi je napravio istu stvar ali se vratio i nije ugasio...al je isto spustio na 200-250 obrtaja
dali znate za taj auto dali bi pomoglo ovo što ste napisali da akumulator "otkačim" i ponovno spojim

Avatar
hgzg
Autoplin ekspert
Postovi: 2403
Pridružen/a: 26 sij 2009 20:22
Automobil koji vozite: A6 2.7 biturbo

imao (i šarafio po njima), svi bili "otrovani" LPG-om:
Ford Granada: 2.8i turbo, 2.8i, 2,3 Audi: A6 2.8 30vQ, 100 2.0E, S6 2.2 T, A4-3.0 Q, VW T3 1.9
.
Marka i vrsta plinske instalacije: A4 LR Omegas, ostalo BRC u svim bojama i oblicima...
Lokacija: Zagreb

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la hgzg » 12 pro 2018 14:17

....vjerojatno NE, ta fora ide do cca 2000-te

Vuco
Autoplin junior
Postovi: 72
Pridružen/a: 09 pro 2016 20:15
Automobil koji vozite: Renault Megane 2 Sedan 1.6 16V 82kW 2008.
Marka i vrsta plinske instalacije: EuropeGas Avance 32 ECU
EuropeGas Primo isparivač
Valtek 30 3ohm injektori
Atiker 42L boca umjesto gume
Lokacija: Zagreb, Trešnjevka

Re: Gašenje prilikom kočenja

PostPostao/la Vuco » 12 pro 2018 15:34

oreskovic1 je napisao/la:za sada je Ok, tj ujutro mi je napravio istu stvar ali se vratio i nije ugasio...al je isto spustio na 200-250 obrtaja
dali znate za taj auto dali bi pomoglo ovo što ste napisali da akumulator "otkačim" i ponovno spojim

Nejasno (po meni) objašnjavaš situacije kad je sve ok i kad sve nije.

Važno nam je znati u ovom postu jesi li vozio na benzin ili na plin kad je spustio tih 200-250 okretaja ? Ako je to na plinu, jesi li prije vozio na benzin samo 50-100km (ovisno o autu, na nekima može biti i 5km vožnje dovoljno, dokle god se kontinuirano forsiraju situacije gdje se stalno koči pred stajanje jer se onda računalo brže prilagođava u tom polju).

Ako ti se u vožnji prebaci na plin i auto vozi, ubrzava i radi normalno tih 2-3km kako si napisao, ali crkne kad počneš kočiti - to je do mape ili presporih injektora (možda su i prljavi). Tu su jako niska vremena ubrizgavanja (visok vakuum).
Pod uvjetom da je na benzinu sve ok (a kod tebe mi se čini kao da nije). Ako niti na benzinu (nakon dan-dva vožnje samo na benzinu) nije ok, onda traži uzrok u nečemu što je jednako važno za benzinski sustav kao i za plinski. Tipa motorić ler gasa, klapna gasa. Ne znam što to tvoj 5.7 litreni đip ima :D
Ako se ne varam, Mike te pitao imaš li automatski mjenjač ?

Ja sam imao sličan problem radi injektora. Radili su ispravno, ali se auto gasio nakon prvog prebacivanja na plin. U prvih par stotina ciklusa (što je zapravo pola sekunde vremena) kada je prebacio na plin injektori nisu mogli provesti dovoljnu količinu plina do cilindara jer su ili bili zaštopani ili "zaleđeni" (u smislu da su nečistoće u njima reducirale protočnost, a sve zbog nižih temperatura kada je sve gušće pa tako i te nečistoće/ulje u plinu i slično).


Natrag na “Dežurni serviser”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 20 gostiju.