pitanja za "ispitivanje rada motora na poseban način

U ovom forumu ćemo opisati kako poprilično lako dijagnosticirati u kakvom je stanju vaš motor, ili motor automobila kojeg možda želite kupiti...

Moderatori/ce: IVAN LPG1,gogo,tidala,Moderatori

Gigi
Novi Korisnik
Postovi: 16
Pridružen/a: 28 vel 2007 16:52
Automobil koji vozite: Rover 620
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato FAST
Lokacija: Istra

PostPostao/la Gigi » 07 tra 2007 16:56

RJESIO PROBLEM SA TRZANJEM NA PLIN!!!!!!!!!

Evo da javim da sam rjesio problem koji sam imao sa penzionerskom voznjom na plin!! Probali smo sve i svasta i 46575 puta reprogramirati smjasu/mapu/stogod, i mijenjao je (valjda) dizne ili nesto tamo ispod injektora i na kraju probao promijenit KUT PALJENJA(tako sta je odvidao razvodnu kapu i samo laaagano zarotirau cijelu u jednom smjeru dok nije prosljakalo) i sad ide ko violina 3. brzina 1500 rpm laganini i NIS ne trza!!

Jedino, jos uvijek mi zna laaaaagano zacuknut kada motor koci (bez da dajem gas) par sto metara, pa padnu okretaji, pa stanes, pa oces opet krenuti. Uglavnom kao da ga zeza dok se, ajmo to tako reci, pare u usisnoj grani ne "zalaufaju" i onda kad krene ide super, tako da ce(mo) probati mu jos promijeniti uvodnike, tj. staviti malo duze da "baca" plin sta blize ventilu/cilindru.

Nadam se da ce to jos nekome rijesiti problem(e)

U svakom slucaju javim!!

Pozdrav!

Gigi...

Avatar
lepus
Site Admin
Postovi: 1808
Pridružen/a: 22 vel 2007 09:35
Automobil koji vozite: Mercedes ML320
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovato direktno ubrizgavanje...do sada sam na plinu prešao 200000 km, a imam u planu jos 10x toliko...:)
Lokacija: Baranja, Beli Manastir
Kontakt:

PostPostao/la lepus » 08 tra 2007 20:19

Hajde, baš mi je drago...keep on... :music:
Vegetarijanac ...."riječ koju su indijanska plemena koristila za loše lovce na divljač"....

Avatar
BORKO
Ravnatelj odbora za prijem članova
Postovi: 1595
Pridružen/a: 22 tra 2007 02:16
Automobil koji vozite: Mercedes W124 200 TE
1993. ?? 305 000 km ??
(pukla sajla :) )
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto LCS, od 13.06.2006
na plin prešao više od 110 000 km
(pukla sajla :) )
Lokacija: štopldorf, fertalj
Kontakt:

PostPostao/la BORKO » 22 tra 2007 03:17

Pitanje svima u Slavoniji i Baranji.

Ima li tko uređaj za "pregled" ventila od vas, u okolici??

Naime, mislim da bi čak trebalo otvoriti posebnu temu o utjecaju plina na izgaranje ventila, naročito kod nekih auta!

Auto je MB W124 200 TE iz '93, lambda kontrola Lovatto sustav.
Na benzinu mi motor "pucka" na plinu začudo NE, dijagnoza je:
- najvjerojatnije "puštanje" usisnog ventila, odnosno ne zatvara se do kraja ili je nagorio!

Ako ne zatvara, moguć je talog na ventilima, loši hidropodizači, a ako je izgorio - zna se, u svakom slučaju mora glava motora dolje, ali ne nužno.

Ispitivanjem rada motora na poseban način utvrdili bismo KOJI ventil "pušta", a možda i propucava li koji kabal (još jedna moguća opcija )
Molim odgovor ! :smile:

Avatar
BORKO
Ravnatelj odbora za prijem članova
Postovi: 1595
Pridružen/a: 22 tra 2007 02:16
Automobil koji vozite: Mercedes W124 200 TE
1993. ?? 305 000 km ??
(pukla sajla :) )
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto LCS, od 13.06.2006
na plin prešao više od 110 000 km
(pukla sajla :) )
Lokacija: štopldorf, fertalj
Kontakt:

PostPostao/la BORKO » 22 tra 2007 03:18

Ukoliko imate sistem, koji termin i gdje ??? :mrgreen:

Avatar
gogo
Dežurni serviser
Postovi: 1044
Pridružen/a: 22 vel 2007 18:25
Automobil koji vozite: BMW 735i E32
Marka i vrsta plinske instalacije: Landirenzo Omegas
Lokacija: Beli Manastir
Kontakt:

PostPostao/la gogo » 26 tra 2007 19:51

Izgleda ćeš morati sjesti u svoj merc. pa po plinu do Zaboka.

Avatar
BORKO
Ravnatelj odbora za prijem članova
Postovi: 1595
Pridružen/a: 22 tra 2007 02:16
Automobil koji vozite: Mercedes W124 200 TE
1993. ?? 305 000 km ??
(pukla sajla :) )
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto LCS, od 13.06.2006
na plin prešao više od 110 000 km
(pukla sajla :) )
Lokacija: štopldorf, fertalj
Kontakt:

PostPostao/la BORKO » 27 tra 2007 02:04

Hmmm..........šteta, baš mi i nije usput!!

Možda bi mi pomogao flash lube ???
tko pjeva, zlo ne misli

Avatar
ROAD RUNNER
Auto expert
Postovi: 98
Pridružen/a: 15 lip 2007 20:30

PostPostao/la ROAD RUNNER » 27 srp 2007 21:38

Jednostavno odšarafi sviječice i vidi koja je zamašćena, crna , mokra ili nešto što druge tri nisu...
RR

Avatar
BORKO
Ravnatelj odbora za prijem članova
Postovi: 1595
Pridružen/a: 22 tra 2007 02:16
Automobil koji vozite: Mercedes W124 200 TE
1993. ?? 305 000 km ??
(pukla sajla :) )
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto LCS, od 13.06.2006
na plin prešao više od 110 000 km
(pukla sajla :) )
Lokacija: štopldorf, fertalj
Kontakt:

PostPostao/la BORKO » 28 srp 2007 11:47

Sve svjećice jednako izgledaju ! Nema traga ulju, crnilu ili nekom različitostima, a u autu su oko 7-8 000 km, dakle, skoro nove (Beru).
tko pjeva, zlo ne misli

Avatar
kerting
Autoplin ekspert
Postovi: 780
Pridružen/a: 06 tra 2007 20:54
Automobil koji vozite: ford focus 1.6 16v 99g.
fiat doblo kargo 01g. 1.9 naftara
Marka i vrsta plinske instalacije: focus-lovato smart
Lokacija: Makedonija Kr. Palanka

PostPostao/la kerting » 28 srp 2007 19:55

BORKO je napisao/la:Pitanje svima u Slavoniji i Baranji.

Ima li tko uređaj za "pregled" ventila od vas, u okolici??

Naime, mislim da bi čak trebalo otvoriti posebnu temu o utjecaju plina na izgaranje ventila, naročito kod nekih auta!

Auto je MB W124 200 TE iz '93, lambda kontrola Lovatto sustav.
Na benzinu mi motor "pucka" na plinu začudo NE, dijagnoza je:
- najvjerojatnije "puštanje" usisnog ventila, odnosno ne zatvara se do kraja ili je nagorio!

Ako ne zatvara, moguć je talog na ventilima, loši hidropodizači, a ako je izgorio - zna se, u svakom slučaju mora glava motora dolje, ali ne nužno.

Ispitivanjem rada motora na poseban način utvrdili bismo KOJI ventil "pušta", a možda i propucava li koji kabal (još jedna moguća opcija )
Molim odgovor ! :smile:


borko neznam na osnovu cega je ta dijagnoza ako je tako na benzinu na plinu treba pucat jos vise, ako je kabal isto tako
pomazem onima koji nista ne rade

Avatar
BORKO
Ravnatelj odbora za prijem članova
Postovi: 1595
Pridružen/a: 22 tra 2007 02:16
Automobil koji vozite: Mercedes W124 200 TE
1993. ?? 305 000 km ??
(pukla sajla :) )
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto LCS, od 13.06.2006
na plin prešao više od 110 000 km
(pukla sajla :) )
Lokacija: štopldorf, fertalj
Kontakt:

PostPostao/la BORKO » 30 srp 2007 19:06

NA plinu puca SAMO kod naglijeg startanja, pri prebacivanju u nižu brzinu, dakle, kada želim "forsirati" motor, pretičući drugi auto, na višim okretajima, jer ne može step motorić tako brzo otvoriti i osigurati dovoljno plina !

Jednom mi je detonirao prilikom paljenja na plin, jer sam dodavao gas, a ne bih smio, jer mora upaliti na leru, bez gasa!

Na benzinu pucketa, nisu jake detonacije kao na plinu, ali su prisutne........znači mora postojati neki razlog, zašto puca na benzinu a na plinu jako rijetko.......bolje radi na plin, pa ga i vozim gotovo samo na plinu...... :mrgreen: :drinks:
tko pjeva, zlo ne misli

Avatar
kerting
Autoplin ekspert
Postovi: 780
Pridružen/a: 06 tra 2007 20:54
Automobil koji vozite: ford focus 1.6 16v 99g.
fiat doblo kargo 01g. 1.9 naftara
Marka i vrsta plinske instalacije: focus-lovato smart
Lokacija: Makedonija Kr. Palanka

PostPostao/la kerting » 01 kol 2007 20:39

BORKO je napisao/la:NA plinu puca SAMO kod naglijeg startanja, pri prebacivanju u nižu brzinu, dakle, kada želim "forsirati" motor, pretičući drugi auto, na višim okretajima, jer ne može step motorić tako brzo otvoriti i osigurati dovoljno plina !

Jednom mi je detonirao prilikom paljenja na plin, jer sam dodavao gas, a ne bih smio, jer mora upaliti na leru, bez gasa!

Na benzinu pucketa, nisu jake detonacije kao na plinu, ali su prisutne........znači mora postojati neki razlog, zašto puca na benzinu a na plinu jako rijetko.......bolje radi na plin, pa ga i vozim gotovo samo na plinu...... :mrgreen: :drinks:


juce smo ugradili u 124 2000 k-j plin
pre ugradnje auto ima pucketanja na benzin na plinu nijedanput nije, bas me zanima kako ce se ponasati ovoh dana i javicu
kod ovoga k glava nije u redu-bar tako su mu rekli u mercedes servisu
pomazem onima koji nista ne rade

Avatar
BORKO
Ravnatelj odbora za prijem članova
Postovi: 1595
Pridružen/a: 22 tra 2007 02:16
Automobil koji vozite: Mercedes W124 200 TE
1993. ?? 305 000 km ??
(pukla sajla :) )
Marka i vrsta plinske instalacije: Lovatto LCS, od 13.06.2006
na plin prešao više od 110 000 km
(pukla sajla :) )
Lokacija: štopldorf, fertalj
Kontakt:

PostPostao/la BORKO » 02 kol 2007 01:52

Sigurno nešto ne štima na benzinu..........., provjeri mapu, meni su rekli da mi jedan ventil baš i ne drži, (malo se čuju štepslovi).........a čim dobije "višak" zraka, smjesa osiromašuje i detonacija je za očekivati.

Treba pregledati SVE gume (ispod K-glave) i crijeva i sa 100% sigurnosti otkloniti "falš" zrak..........ne zaboravi plastični usmjerivač zraka na kućištu filtera usmjeriti u far, a ne da mu ispod maske direktno upuhuje.......

Kod mene su SVE gume nove, kablovi i svjećice, ali pucka na benzin, na plinu samo ponekad, pa razmišljam o ugradnji "spasitelja" s donje strane usisne grane, ispod K-glave.........jer na poklopcu filtera traka, gdje se sada nalazi, nema svrhe, zbog smjera kretanja i položaja klapne usisa..........

Kada detonira, izbija "U" crijavo, ispod, pa imam muke s namještanjem (peče ruke), a ponekad i onaj mali plastični "lastin rep" moram tražiti po cesti.....

Svi koji tvrde, da auto mora biti gotovo SAVRŠEN na benzinu - U PRAVU SU ! :mrgreen: :drinks:
tko pjeva, zlo ne misli

Avatar
kerting
Autoplin ekspert
Postovi: 780
Pridružen/a: 06 tra 2007 20:54
Automobil koji vozite: ford focus 1.6 16v 99g.
fiat doblo kargo 01g. 1.9 naftara
Marka i vrsta plinske instalacije: focus-lovato smart
Lokacija: Makedonija Kr. Palanka

PostPostao/la kerting » 02 kol 2007 23:13

BORKO je napisao/la:Sigurno nešto ne štima na benzinu..........., provjeri mapu, meni su rekli da mi jedan ventil baš i ne drži, (malo se čuju štepslovi).........a čim dobije "višak" zraka, smjesa osiromašuje i detonacija je za očekivati.

Treba pregledati SVE gume (ispod K-glave) i crijeva i sa 100% sigurnosti otkloniti "falš" zrak..........ne zaboravi plastični usmjerivač zraka na kućištu filtera usmjeriti u far, a ne da mu ispod maske direktno upuhuje.......

Kod mene su SVE gume nove, kablovi i svjećice, ali pucka na benzin, na plinu samo ponekad, pa razmišljam o ugradnji "spasitelja" s donje strane usisne grane, ispod K-glave.........jer na poklopcu filtera traka, gdje se sada nalazi, nema svrhe, zbog smjera kretanja i položaja klapne usisa..........

Kada detonira, izbija "U" crijavo, ispod, pa imam muke s namještanjem (peče ruke), a ponekad i onaj mali plastični "lastin rep" moram tražiti po cesti.....

Svi koji tvrde, da auto mora biti gotovo SAVRŠEN na benzinu - U PRAVU SU ! :mrgreen: :drinks:



pa posto na plinu nepravi problem a gazda i ne sekira se mnogo za benzin najverojatnije ostace vako dok ne pocne praviti problem na plinu :))
nema fals zraka na plinu radi perfektno
usmerivac zraka ono plasticno crevo id u pravac prema vozacu to je prvo i osnovno
pomazem onima koji nista ne rade

Lance
Autoplin junior
Postovi: 66
Pridružen/a: 25 srp 2007 04:39
Lokacija: Karlovac

PostPostao/la Lance » 12 ruj 2007 21:46

Pitanjce: kad bi smanjio zazor na svjećicama, recimo na 80% sadašnjeg, da li bi se pokazala razlika na oscilogramu u odnosu na originalno stanje (razmak) elektroda svjećice ? Pozadina pitanja je to što me zanima može li se ovom metodom snimanja/kontrole naći optimalni zazor svjećice za rad na plinu.

Avatar
tidala
Auto dijagnostičar
Postovi: 342
Pridružen/a: 27 vel 2007 22:38
Automobil koji vozite: P-505 2,0 plin: Bedini junior 450 tkm
Megane scenic 1,6 8v STAG 100 270 tkm
Lokacija: Zabok
Kontakt:

PostPostao/la tidala » 12 ruj 2007 22:41

Lance je napisao/la:Pitanjce: kad bi smanjio zazor na svjećicama, recimo na 80% sadašnjeg, da li bi se pokazala razlika na oscilogramu u odnosu na originalno stanje (razmak) elektroda svjećice ? Pozadina pitanja je to što me zanima može li se ovom metodom snimanja/kontrole naći optimalni zazor svjećice za rad na plinu.


Snaga pojedinog cilindra ovisi o:
- punjenju gotovom smjesom, koja mora biti u odgovarajućem omjeru.
Količina usisane smjese ovisi o usisnoj snazi cilindra tj. o kompresiji i zaptivnosti i podešenosti usisnih ventila.
- iskri na sviječici dovoljne snage i okinute u pravom trenutku.
Mala razrada za bolje shvaćanje:
Ako je zazor manji iskra preskače ranije, rezultat je dobro i sigurno paljenje smjese (jer traje dulje) pa je smjesa zapaljiva u širem stehiometrijskom omjeru, ali nešto manja snaga cilindra jer je izgaranje sporije tj nije eksplozivno.
Posljedica može biti povećana potrošnja (jer lako pali i prebogatu smjesu), pregrijavanje motora (jer lako pali i siromašnu smjesu), ECU motora teže podešava pretpaljenje jer vrlo često izostaje signal knock senzora.
U drugom slučaju, ako je zazor normalan, iskra mora biti normalne snage da preskoči između elektroda, iskra traje kraće, smjesa izgara eksplozivnije, snaga je najveća jer je lako podešavanje stehiometrije smjese i pretpaljenja od strane ECU-a.
U trećem slučaju, ako je zazor prevelik iskra mora biti velike snage i traje vrlo kratko, ako se nadovežemo na gore napisano vidimo da je teže podešavanje smjese, ali lagano određivanje pretpaljenja. Znači da ako imamo jaku iskru i uspijemo osigurati kvalitetnu smjesu (što je vrlo teško, ali ne i nemoguće) dobijamo najveću snagu u cilindru, ali postoji vrlo veliki rizik od misfirea.
Ako sada to povežemo sa plinom onda je vidljivo da moramo osigurati sigurno paljenje u svim stehiometrijskim uvjetima (jer je plin relativno teško uvijek pravilno dozirati) pa zato proizvođači plinskih uređaja preporučaju razmak elektroda 0,6 mm i to sviječice sa jednom elektrodom, gdje je preskok iskre siguran.
Konačno, da, ispitivanjem pomoću senzora moguće je odrediti optimalan razmak između elektroda, ali je to specifično za svaki motor i plinski uređaj posebno.


Natrag na “Ispitivanje rada motora na poseban način”

Online

Trenutno korisnika/ca: Nema prijavljenih korisnika/ca. i 2 gosta.